Geros žinios: pirkinių centras „Savas“ – atsinaujina

Geros žinios: pirkinių centras „Savas“ – atsinaujina

2018-06-20 08:47 kauno.diena.lt inf.

2018 m. UAB „Hanner“ į nekilnojamojo turto (NT) projektus planuoja investuoti apie 80 mln. eurų. Didžioji investicijų dalis, 38 mln. eurų, bus skirta Lietuvoje plėtojamiems ir esamiems NT projektams.

Virsmas: netrukus rekonstrukcijų bei atnaujinimo turėtų sulaukti ir „Savame“ įsikūrusios kavinės, kai kurios tinklinės parduotuvės.
Virsmas: netrukus rekonstrukcijų bei atnaujinimo turėtų sulaukti ir „Savame“ įsikūrusios kavinės, kai kurios tinklinės parduotuvės. / "Savas" nuotr.

Pirkinių centras „Savas“, kurį valdo investicijų į nekilnojamojo turto projektus bendrovė „Hanner“, rinkoje skaičiuoja jau keturioliktus metus. Pastaruoju metu jis taip pat sulaukia nemažai pokyčių. Neseniai duris atvėrė keletas naujų parduotuvių, sulaukusių didelio kauniečių susidomėjimo. Pasikeitė „Savas“ reklaminės iškabos – keičiasi pats SAVAS logotipas. „Norime būti patrauklesni, labiau suprantami, artimesni saviems lankytojams, modernesni. Manome, kad turime reaguoti į rinkos pokyčius, pamažu keistis“, – sako pirkinių centro „Savas“ vadovė Aušra Lapinskienė. Netrukus rekonstrukcijų bei atnaujinimo turėtų sulaukti ir „Savame“ įsikūrusios kavinės, kai kurios tinklinės parduotuvės.

Norime būti patrauklesni, labiau suprantami, artimesni saviems lankytojams, modernesni.

Remiantis specialistų nuomone, naujasis logotipas simbolizuoja vientisumą, paprastumą, harmoniją ir šiuolaikiškumą. „Naujasis pirkinių centro „Savas“ logotipas įkūnys tai, ką stengiamės duoti visiems PC „Savas“ lankytojams: nuoširdumą, atvirumą, teigiamą požiūrį, teigiamus pokyčius“, – mintimis dalijasi A.Lapinskienė.

„Kiekviename gyvenimo etape ateina laikas pokyčiams, didesniems ar mažesniems. Taip ir su prekės ženklu – pakeitimai neleidžia jam pasenti ir tapti senamadiškam. Nors dideli pokyčiai dažnai sukelia priešišką reakciją, nedideli leidžia judėti į priekį ir būti moderniems“, – sako „Juni.lt“ vadovas Teodoras Poškus. „Dažniausiai kompanijos vengia keisti logotipus, kadangi tai susiję su didelėmis išlaidomis, užima daug laiko, reikalauja nemažai pastangų norint pripratinti publiką prie atsinaujinusio įvaizdžio. Tačiau, viską teisingai iki smulkmenų suplanavus, suformulavus teisingą priežastį ir prasmę pokyčiams, tai veda tik pirmyn, kompanija tampa modernesnė ir patrauklesnė. Puiku, jei tai sutampa ir su pačios kompanijos vidiniais pokyčiais, produkto ar paslaugos tobulinimu.“

„Juni.lt“ vadovo teigimu, logotipas turi būti aiškus ir greitai suvokiamas. Kai informacijos tiek daug, o laiko mažai, blogas logotipas bus tas, kuris privers klientą ilgai tyrinėti logotipą ir bandyti suprasti, kas ten yra. Be viso ko, logotipas privalo atspindėti įmonės veiklą, idėją ir viziją. Naudojamas šriftas, spalvos ir simbolika išreiškia kontaktą su savo klientais ir išskirtinumą.

Tikėkimės, kad pokyčiai bus teigiamai įvertinti pirkinių centro „Savas“ lankytojų, o pastangos keistis, tapti geresniems, jiems patiks.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra