K. Petrausko gatvėje pėstiesiems tenka rizikuoti gyvybe Pereiti į pagrindinį turinį

K. Petrausko gatvėje pėstiesiems tenka rizikuoti gyvybe

2013-08-28 02:00

K.Petrausko g. užvirę intensyvūs troleibusų linijos įrengimo darbai ne juokais supykdė kauniečius. Darbininkai išrausė visą šaligatvį, todėl pėstiesiems tenka rizikuojant gyvybe pėdinti važiuojamąja gatvės dalimi.

Pėsčiųjų skundai

Nuo Savanorių pr. pasukęs į K.Petrausko g. pasijunti tarsi patekęs į statybų aikštelę. Žemių ir smėlio kalnai, apsauginės tvorelės, plušantys darbininkai – tokį vaizdą kiekvieną dieną jau ne pirmą savaitę mato pėstieji. Darbininkai šioje gatvės atkarpoje pradėjo troleibusų kontaktinio tinklo įrengimo darbus.

"Suprantu, kad darbininkai privalo atlikti savo darbą, tačiau, kodėl niekas nepagalvoja apie pėsčiųjų saugumą? Kasdien į darbą dabar tenka eiti gatve, o eismas ja itin judrus. Vairuotojai pypsina, pyksta – o ką daryti, juk nebėra pėsčiųjų tako", – apmaudą liejo K.Petrausko g. dirbanti Gita.

Moteris taip pat skundėsi, kad gatvės pakraštyje stovi ne vienas automobilis, todėl juos tenka apeiti vos ne gatvės viduriu. Be to, ji baiminasi, kad netrukus, rugsėjo pradžioje į gatves pasipils didelis srautas moksleivių. "Jeigu mokinuką partrenks automobilis, kas bus kaltas?" – klausė Gita.

Kratosi atsakomybės

Dienraščio žurnalistams pradėjus aiškintis, kas atsakingas už vykdomus darbus ir jų priežiūrą, teko nueiti kryžiaus kelius.

Kauno miesto savivaldybėje iš pradžių pasiūlė kreiptis į Miesto tvarkymo skyrių, bet vedėjas iš karto pranešė, kad tai ne jo vadovaujamo skyriaus darbai ir atsakymų reikėtų ieškoti pas darbų vadovus.

Kadangi darbai susiję su viešajam transportui – troleibusams – skirtu kontaktiniu tinklu, paskambinome į Transporto ir eismo organizavimo skyrių. Ten sužinojome, kad darbų užsakovas yra savivaldybės bendrovė "Autrolis".

Šiuo metu atostogaujantis bendrovės "Autrolis" Energetikos tarnybos vadovas Eugenijus Šmitas "Kauno dienai" sakė, kad už viską atsakingas darbų rangovas, t. y. įmonė "Autokausta".
"Gana keista, kad jie dar nebaigė darbų pirmojoje K.Petrausko g. atkarpoje, tikrai per ilgai užtruko. Reikės pasidomėti kodėl", – žadėjo E.Šmitas.

Situacijos nepakeis

Susisiekus su bendrovės "Autokausta" atstovais tapo aišku, kad skubiai pagelbėti K.Petrausko g. einantiems pėstiesiems vargu ar pavyks.

"Šiuo metu darbuotojai kloja troleibusų kontaktiniam tinklui būtinus pamatus, šie darbai atliekami šaligatvyje, todėl jis ir buvo išardytas", – aiškino "Autokaustos" statybų direktoriaus pavaduotojas Arūnas Bulovas.

Jo teigimu, klojamų pamatų skersmuo – apie vieną metrą, o K.Petrausko g. atkarpoje nuo Savanorių pr. iki Aušros g. yra siauri šaligatviai, tad darbininkams teko okupuoti visą pėsčiųjų zoną.

Šioje atkarpoje betonavimo darbai baigti praėjusį savaitgalį, todėl žmonės jau gali laisviau judėti, bet nuo šiandien darbai persikėlė tolyn Sporto g. link.

Rudenį keis dangą

Iš pradžių darbininkai K.Petrausko g. klos kabelius, tik vėliau šioje gatvėje bus pastatyti troleibusų kontaktinio tinklo stulpai.

Iš viso šioje atkarpoje bus pastatyta 118 cinkuotų daugiabriaunių stulpų, tokių, kaip Parodos kalne. Du stulpai atsiras ir Utenos g., nes reikės laidais sujungti visą troleibusų liniją.
Kontaktinis tinklas bus pradėtas montuoti arba vėlyvą rudenį, arba net kitą pavasarį. Šie darbai vyks tik naktį, kad netrukdytų eismui. Tinklo ilgis – 4,8 km į abi puses.

Visas projektas turi būti įgyvendintas per 12 mėnesių. Įrengti ir sumontuoti kontaktinį tinklą kainuos apie 3 mln. litų.

K.Petrausko g. dangos rekonstrukcija turėtų prasidėti rudenį, kai savivaldybė parinks rangovą. Žadama gatvę paplatinti iki 3 m, pakloti naują asfalto dangą, pakeisti visus šaligatvius. Dėl šios rekonstrukcijos teks išpjauti apie 50 medžių.

K.Petrausko g. atkarpos nuo Vydūno al. iki Radvilėnų pl. rekonstrukcija kainuos 8 mln. litų.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra