Pagal projektą,kurį pasirašė rangovas,buvo numatyta sutvarkyti tam tikrą Laisvės al. dalį,kurios ilgis yra kažkiek metrų.Vykdant darbus,Laisvės alėja įlindo į Vytauto prospektą,bet taip yra pagal projektą. Rangovas negalėjo to nepastebėti,bet numojo ranka,juk jiems reikėjo atlikti darbus pagal projektą, pagal sutartį,ir viską priduoti. Tiems,kurie priiminėjo taip pat buvo po**ui,darbai atlikti,viskas pagal projektą,imkite babkes,paskui žiūrėsime kas bus. Tie,kurie projektavo,taip pat nekalti,nes jie projektavo remdamiesi oficialiais brėžiniais,kurie yra archyvuose ,ir,kad ten gali būti klaidų negalvojo. Jeigu bent vienas projektuotojas būtų pakėlęs subinę nuo kompo,ir būtų atvykęs į statybvietę,realybėje viska išmatavęs,to nebūtų buvę.Rangovas visiškai nesuinteresuotas keisti projektą.Aptikus klaidą,turėtų būti sustabdomi visi darbai,projektas atiduodamas peržiūrėjimui,tai biurokratija,dar pusei metų. Pusę metų rangovas lieka ant ledo,laukia pataisyto projekto. Ar jam to reikia?
Liudna, bet tokie dalykai beveik visu gatviu Kaune rekonstrukcijose - nepaziurima kokia reali padetis, padaroma pagal 50metu senumo informacija ar 10 metu senumo Google street view vaizdus ir turime kruva projektavimo broko, kuris bado akis ir kelia geriausiu atveju nepatogumus, o buna kad ir eismo ivykius.
O kai reikalai susikomplikuoja iki teismu, tai Visvaldybes klerkams patvirtinusiems projekta totaliai dzin, nes ne is ju kisenes daromos korekcijos
martynai matusevičiai,kaip tokie, visos debilų šutvės veidai,savo durnumu,nori kažką dar komentuoti ir pateisinti debilišką ,o gal kenkėjišką veiklą, miesto atžvilgiu.
vieni pridurkai projektuoja, kiti pridurkai vykdo.
Paskui treti pridurkai taiso ankstesnių pridurkų pridirbtą broką, dar labiau viską sugadindami. Ir taip tol, kol baigiasi įsisavinami pinigai.
cia net nezinau kaiip komentuoti. reiskia pirma juosta leidziantis nuo kalno yra tik tiems, kurie suka link Laisves alejos/KTU i ta kiemuka, tai iki siol dauguma vaziuodavo tiesiai ir po to sukdavo link Kestucio g. (beje kuri taip pat 'nuostabiai' susiaurinta). Dabar palikta kazkokie ****/4 kur tau vaziuojant kad ir lengviuoju, jei lygiagreciai 2 - **** juostoj vaziuoja koks mikrius, autas trulas tu budamas pirmoj ir matydamas ta susiaurinima nebezinai kur detis, ar kirst ant stabdziu ar tiketis, kad pralysi ar lipt ant nuostabaus borto. AR TAIP NEKELIAMA AVARINE SITUACIJA? Ta ****/4, kas cia apskritai per eismo proto boksto darinys? Jei siekta palikti 2 juostas, tai kur toks zenklinimas? Kas darosi per pika toj vietoj? Per renginius ZA Pe KIr apskritai kaip galima sugalvot tokioj judrioj gatvej sitaip iskisti perejos salele. O jei ten laukiant zalio sviesoforo koks Z kartistas ikises galva i telefona sustos ir vaziuos vairuotojas pirmoj juosto, tada 2 ir **** lygiagreciai ir nuskins ta stovinti?
Ar tikrai neteisūs Amerikos respublikonai, sakantys, kad Europa išsižadėjo tradicinių vertybių? Gi transporto eismo gadinimas siaurinant gatves yra būtent pagal komandas iš ES - pakaks kiekvienam mulkiui važinėti automobiliais. Tegul lipa ant dviračio, eina pėškute nuarba lai skraidžioja po jiems atvežtus trolikus.
senoveje projektuotojas suprojektuodavo tilta, ji pastatydavo, o tada projektuotoja pastatydavo po tiltu ir paleisdavo eisma tiltu- labai greit nelikdavo blogu projektuotoju... dabar irgi reiketu nuo kalno **** juostom furas paleist per ruka esant slidziai gavei, pastacius projektuotoja ant tos islindusios saligatvio vietos. matosi kad kito kelio nebera stabdyt sita debilizma keliuose...
Matiošaitis nori pasekti koncervatorių pavyzdžiu prieš seimo rinkimus,pvz-taip užknisti rinkėjus,kauniečius,kad per sekančius rinkimus balsuoti būtinai prieš-už bet ką,bet kokius debilus ar puskvailius.
Po taip vad. rekonstrukcijos atsirado platus šaligatvis, kuriame labai retai pamatysi pėsčiąjį ir neištiesintas zigzagas, ko labiausiai ir reikėjo. Ko ten dar trūksta - tai šalia aštraus posūkio pastatyti natūralaus dydžio paminklą Pakalniškiui ir Matusevičiui, tauta turi žinoti savo didvyrius.
panašu kad ten bus tik dvi juostos, trečia, nusukimui į Kęstučio atsiras tik po tos pūslės. tik kad dabar ten senas gatvės ženklinimas, kažkada perdažys ir galėsit kaifuot dėl dar vienos susiaurintos gatvės
Taip siaurinant gatves matyt viešuoju transportu taps tuk-tukai, o individualus transportas bus motociklai, dviračiai, o geriausia būtų arkliais tempiamos karietos, bent jau Kaunas taptų ištikrųjų žaliuoju miestu.
Posėdis savivaldybėj: ką čia dar netikusio sugalvojus. O davai bordiurus paklokam važiuojamojoj daly, žiūrėsin kiek žioplių užlėks. O geras sumanymas, jei pasiteisins darysim visam mieste. Sutarta.
Jau galima įsivaizduot, kaip atrodys Milikonių kalnas po tokių "rekonstrukcijų". Gal geriau tegul nieko nedaro, jeigu daryt nemoka. Bet, aišku, vis tiek darys, nes kaipgi kitaip pinigus "įsisavins".
Šūdarankiai Kaune siautėja-Kęstučio g sudarymas Tunelio g stotelių įvažų panaikinimas-kas jums,problemos su galva? Planuose Gertrūdos g siaurinimas,ir vis,,gero,,norėdami
Grąžinsim Lenino pr.prasiplės,o Laisvės alėja automatiškai taps J.V.Stalino pr.,kaip ir anais "gerais" laikais,tai visų komunistų-komunistėlių slapta svajonė,nors ir sako,gud'bei Lenine.
O kaip dėl tų 50 milijonų kuriuos Š.Stepukonis pavogė su koncervatorių pagalba? Ar čia tiktai menkniekis apie kurį "teisingai" Lietuvos žiniasklaidai uždrausta per daug kalbėti?
kuriems gimsta tokios idėjos darkyti miestą, važinėja paspirtuku, užtat ir nežino, su kokiomis problemomis susiduria automobiliai po tokių rekonstrukcijų.
Jau Kaunas daugiausia moka už šildymą,pavijo ir pralenkė Vilnių, prireikė daug nuveikusio Vilniuje ir jau tapusio ten nereikalingu Aloyzo Pakalniškio.Matijošaitis paskutinę kadenciją kaip verslininkas dirba tik sau ir savo kompanijai.Nes vien pažadas ,kad kauniečiai mokės pigiausiai už šildymą tapo niekiniu.Jei meras nebūtų verslininkas tai nebūtų nuostabu,nes galima būtų galvoti ,kad meras žioplas ir nesugeba ,bet šiuo atveju taip negali būti,Nes be Matijošaičio žinios slapta įsisavinti ir tuo labiau jį apgauti sunku būtų tai įsivaizduoti.
Nu bet kas jiems yra, nu kokio velnio šitas kliūtis daro už mūsų pinigus. Svarbiausia savivaldybė vietoj to kad pataisytų, ploja katučių kaip gerai dar vieną š sprendimą kauniečiams užtaisėm. Kaip smagu.
Įsivaizduokite, kad valdininkai viską daro nesusipykę su protu- nėra susiaurėjimų, spąstų automobiliams, stulpų viduryje gatvės, nesaugumo salelių vietose, kur per dieną gal du žmonės gatvę pereina- ar kas žinotų, kad savivaldybėje dirba Matusevičius, Pakalniškis? Būtų nežinomi. O dabar ištisai keikiami, minimi- juk svarbiausia būti žinomam, nelabai svarbu kontekstas. Viskas daroma kuo sudėtingiau, kuo daugiau perteklinių ribojimų- gal kad pinigų daugiau "įsisavint"?
Tai, kad visoje Lietuvoje tai vyksta, aš manau, kad tai daroma dėl priešo tankų, jau tikrai nosies neįkiš. Buvo plačios erdvios gatvės, dabar vos dviratininkai prasilenkia. Apie viską pagalvota :)
kad surašyti kiek oer 10 metų įgyvendino savo "iniciatyvų" pakalniškis su matusevičiumi. Gal vis tik prie kupčinsko buvo geriau, nes tas nieko nedarė (tuo pačiu ir nesąmonių) ?
cia su sūbine galvojo ir turime rezultata subinini O Zapyskyje sankryzoje nuo Ezerelio salele Vytauto gatveje padare nuo kalno i pagrindine gstve fura netekpa!!!
va cia tai projektuotojo vietoje galvos subine su sudu vietoje smegenu
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)