Panemunės tiltas - nelaimės šauklys Pereiti į pagrindinį turinį

Panemunės tiltas - nelaimės šauklys

2011-04-26 11:56
Panemunės tiltas - nelaimės šauklys
Panemunės tiltas - nelaimės šauklys / Evaldo Butkevičiaus nuotr.

Netrukus vairuotojai ir pėstieji dar labiau vengs katastrofiškos būklės Panemunės tilto Kaune, rašo "Lietuvos žinios".

Remontui uždarius Jiesios tiltą, ore kybantis du vieno seniausių laikinosios sostinės mikrorajonų krantus jungiantis Panemunės tiltas taps pagrindine susisiekimo arterija, galinčia bet kada subyrėti.

Žinomas tiltų specialistas, inžinierius Henrikas Adolfas Kebeikis įsitikinęs, kad gegužės 10 dieną remontui uždarius Jiesios tiltą kauniečius ištiks šokas, nes transporto eismas iš Panemunės mikrorajono ir Kauno priemiesčių bus nukreiptas pavojų keliančiu objektu. Kasmet tiltus iš arti apžiūrintis inžinierius LŽ pareiškė, kad šiuo metu Panemunės tiltas tarsi kybo ore - svarbiausiose vietose gelžbetonis yra ištrupėjęs.

"Visas statinio svoris laikosi tik ant metalo. Gerai, kad tuomet, kai tiltą statė, statybininkai naudojo dešimtkart daugiau armatūros nei reikia. Priešingu atveju statinys seniai būtų subyrėjęs", - sakė H.A.Kebeikis.

Jis neabejojo, kad Panemunės tilto būklė gresia skaudžiu incidentu, kuris gali ištikti bet kurią dieną.

"Pradėti jį remontuoti planuojama tik vasaros pabaigoje. Bet iki to laiko kritinės būklės objektas turės atidirbti už du - už save ir už Jiesios tiltą. Sijų apkrovos padidės dar labiau. Tad reikėtų skubiai susirūpinti važiuojančiųjų tiltu saugumu", - įsitikinęs inžinierius.

Anot jo, šiuo metu prie Panemunės tilto yra ženklas, neleidžiantis juo važiuoti sunkesnėms nei 15 tonų transporto priemonėms. Tačiau niekas nekontroliuoja, kad jos nevažiuotų.

Apie tai, kad 1931 metais statyto Panemunės tilto būklė blogėja, pirmą sykį prabilta 1995-aisiais, kai Kauno miesto savivaldybės administracijos speciali komisija nustatė daugybę šio objekto defektų ir pasiūlė parengti remonto projektą.

Nuo to laiko tilto būklė įvertinta dar penkis kartus. Skirtingos kompanijos valdininkus vis perspėdavo - statinį remontuoti būtina. 2007-2008 metais tiltą apžiūrėję ekspertai apskritai rekomendavo juo nebesinaudoti ir greta statyti naują.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra