Vairuotojai pasidarbavo: Radvilėnų pl. žiedui vėl reikia remonto | KaunoDiena.lt

VAIRUOTOJAI PASIDARBAVO: RADVILĖNŲ PL. ŽIEDUI VĖL REIKIA REMONTO

Prieš kelerius metus Radvilėnų pl. įrengtą ir neseniai taisytą žiedinę sankryžą vėl teks remontuoti, mat išdaužyta kelio danga.

Prieš kelerius metus Radvilėnų pl. įrengtą ir neseniai taisytą žiedinę sankryžą vėl teks remontuoti, mat išdaužyta kelio danga.

„Pavasarį rangovai jau tvarkė ištrupėjusį žiedo grindinį. Kad danga vėl sugadinta, nežinojau, bet būtinai reikės kuo skubiau ją sutvarkyti“, – portalui kaunodiena.lt žadėjo Kauno miesto savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis.

Po pavasarį atlikto remonto valdininkai Radvilėnų pl. ėmėsi eismo pokyčių. Nuo gegužės mėnesio čia buvo apribotas sunkiasvorių transporto priemonių eismas, nes būtent jis padarydavo daugiausia žalos.

„Tenka apgailestauti, kad vairuotojai vis tiek nepaiso ženklų. Užtenka per žiedą pravažiuoti vienam vilkikui, ir granitinės trinkelės atšoka. Turbūt reikės paprašyti policijos pagalbos, kad jie retkarčiais ten patruliuotų ir baustų pažeidėjus“, – sakė A. Pakalniškis.

Žiedinę sankryžą prieš beveik trejus metus įrengė bendrovė „Fegda“. Šiems darbams galioja penkerių metų garantinis terminas, todėl įmonė turės dar kartą žiedą remontuoti nemokamai.

Kol nebuvo žiedo, ši sankryža buvo viena pavojingiausių Kauno mieste. Jos įrengimas atsiėjo beveik 200 tūkst. litų.

GALERIJA

  •  Vairuotojai pasidarbavo: Radvilėnų pl. žiedui vėl reikia remonto
  •  Vairuotojai pasidarbavo: Radvilėnų pl. žiedui vėl reikia remonto
  •  Vairuotojai pasidarbavo: Radvilėnų pl. žiedui vėl reikia remonto
  •  Vairuotojai pasidarbavo: Radvilėnų pl. žiedui vėl reikia remonto
  •  Vairuotojai pasidarbavo: Radvilėnų pl. žiedui vėl reikia remonto
Andriaus Aleksandravičiaus nuotr.
Rašyti komentarą
Komentarai (33)

kaunietis - autorei

pries tai , kad rasyti nesamones apie vairuotojus , reiketu pasidometi darbu atlikimo samatomis ir rangovu konkursais.

zyklon

a nafig furom po miesta vazinet? krovinius furom vezt reikia tik iki logistikos centru/sandeliu, kurie turi but prie miesto, o jau i pati miesta reik ribot mase ir dydi, o tai viska lauzo... Tas galioja absoliuciai daugumai Kauno gatviu, matau kaip atrodo pries pora metu buve geri keliai, kuriais pradejo vazinet furos...

Kuperis

Straipsnio autorei-ne vairuotojai pasidarbavo, o projektuotojai ir kelininkai.Taip,žiedas mažas ir nepatogus,o tos trinkelės-dėl grožio.Bet,reikalui esant,turi didesnių transporto priemonių ratus atlaikyti.Jei diletantai suklojo ant smėlio,tai ir lakstys visą laiką,kai tik kokia fūra prasisuks.Oi išplovė pinigėlį ir už darbus ir už medžiagas....
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS