Užkliuvo R. Kalantos gatvės rekonstrukcija Pereiti į pagrindinį turinį

Užkliuvo R. Kalantos gatvės rekonstrukcija

2016-07-22 08:06

Svarbiausioje Petrašiūnų transporto arterijoje jau ne pirmą savaitę pluša darbininkai – iškirsti seni medžiai, o į jų vietą sodinami nauji. Tačiau atliekamiems darbams pritaria ne visi.

Medžiai augs ten pat

R.Kalantos gatvėje bus paklota ne tik nauja asfalto danga, bet ir sutvarkyti šaligatviai, pakeisti borteliai. Kauniečiai jau seniai laukė šios gatvės remonto, tačiau prasidėjus darbams, kai kuriems užkliuvo, kad negalvojama apie ateities perspektyvas.

Iš anksto buvo perspėta, kad bus pašalinti avarinės būklės medžiai, o jų vietose atsodinta 100 naujų liepų, taip suformuojant medžių alėją.

Į "Kauno dieną" paskambinęs vietos gyventojas Rimantas stebėjosi, kad nauji medžiai atsodinami į senųjų vietas. Tai, anot vyro, užkerta kelią ateityje praplatinti R.Kalantos gatvę iki keturių eismo juostų.

"Apie šios gatvės platinimą ne kartą buvo viešai užsiminę. Nebūtina to daryti dabar, tačiau po dešimt metų vėl bus barjerai, trukdantys platinimo darbams, nes naujus medžius atsodina į tas pačias vietas", – pastebėjo Rimantas.

Vyras taip pat suabejojo, ar reikėjo iškirsti tiek daug medžių, nes dalies jų kamienas nebuvo pažeistas. Petrašiūnų gyventojas juokavo, jog visus pažeistus želdinius nulaužė prieš kelerius metus praūžusi stipri vėtra, todėl dabar palei gatvę augo tikrai sveiki augalai.

Keičiasi stotelių vieta

Kaunietis pastebėjo, kad dėl R.Kalantos gatvės tvarkymo darbų, keičiasi ir viešojo transporto stotelių išdėstymas. Pagal senąjį autobusų ir troleibusų stotelių planą, pirmoji stotelė "Petrašiūnų mokymosi centras" buvo vos tik nusileidus nuo VI forto kalno. Dabar ji patraukta šiek tiek Petrašiūnų centro link. Rimantas tikino, kad dabar atstumas tarp pirmosios ir antrosios – Ketaus liejyklos stotelės liko nedidelis atstumas.

"Kada jei ne dabar reikia pagalvoti apie stotelių išdėstymą. Kad tolinama pirmoji stotelė, priekaištų neturiu, nes žmonės atgal į kalną nelipa, tačiau iki Ketaus liejyklos lieka nedidelis atstumas, o nuo jos – vėl labai didelis, nes kita stotelė beveik ties T.Masiulio gatvės žiedu. Todėl išlipus antroje stotelėje, tenka toli eiti link Petrašiūnų centro, todėl perkėlus ją arčiau trečios stotelės, žmonėms būtų patogiau", – tikino pašnekovas.

Tačiau Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Paulius Keras nesutiko su gyventojo pasiūlymu "Ketaus liejyklos" stotelę perkelti arčiau T.Masiulio gatvės. Jo teigimu, šioje stotelėje nuo seno išlipa daug žmonių, todėl keisti jos vietą nėra prasmės.

"Čia yra gan intensyvi Petrašiūnų dalis, nes netoli yra didelė gamykla, gyvenamieji namai, bažnyčia ir ten nuo seno yra susiformavęs keleivių srautas. Jei ją iškeltumėme, gyventojai tikrai patirtų nepatogumų", – sakė P.Keras.

Specialistas patvirtino, kad keičiasi Petrašiūnų mokymo centro viešojo transporto stotelės vieta, tačiau nuo kalno ji atitolinama iki šimto metrų. Ši stotelė perkelta, nes šiek tiek toliau yra galimybė įrengti įvažą, saugiai pastatyti paviljoną. Be to, patraukus stotelę, lieka vietos ir dviračių takui.

Platinti neįmanoma

Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis patvirtino, kad R.Kalantos gatvės plotis nesikeis. Šiuo metu negalima platinti, nes nėra techninių galimybių.

"To negalima padaryti dėl šalia esančių sklypų. Norint platinti gatvę, reikėtų iš gyventojų perimti žemę. Dabar planuojama vienoje pusėje visiškai atnaujinti šaligatvį, kartu padaryti jį mišrų su dviračių taku. Kitoje pusėje bus sutvarkytos tik blogiausios šaligatvio atkarpos", – sakė A. Pakalniškis.

Jis tikino, kad iki normalaus keturių eismo juostų kelio šiuo metru trūksta maždaug septynių metrų. Išnaudoti šaligatvius gatvei platinti taip pat negalima, nes nebus kur eiti pėstiesiems.

A.Pakalniškis patikino, kad jei būtų galimybės praplėsti gatvę, augalai netrukdytų, nes juos galima lengvai atnaujinti.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra