esmė koks buvo dacios greitis. Įraše tai pakankamai įspūdingas. Reikia ištirti. O policija privalo vadovautis KET visais reikalavimais, o ne pasirinktinai. Jeigu buvo viršytas greitis ir įvyko avarija, tai avarijos priežastis yra viršytas greitis, nes tai įvyksta pirmiausiai. Toliau tik pasekmių virtinė.
dacios vairuotojas gaus bauda uz virsyta greiti jei ekspertams pavyks ji nustatyti, taciau manevra atliko citrinos vairuotojas neisitikines kad ji atlikti saugu taigi jis ir tampa kaltininku. tokiu aituaciju tukstanciai.
yra tekę susidurt su keista situacija toj vietoj.Važiavau nuo girstučio pusės, ir toj sankryžoj mikrobuso vairuotojas jaunikaitis-matyt ir labai žinantis KET atvažiavęs nuo draugystės žiedo, prieš pat tą šviesoforą norėjo sukt į kiemą .
Labai susinervino, ,kad nesustojau praleisti..
jei dacikas nebūtų lėkęs kaip nuo kaiušų atitrūkęs tai citronas būtų jau pabaigęs savo manevrą. Sulyginkite mašinų greičius kurios važiuoja kairėje pusėje ir daciko greitį. Kalti abu. Laukiu ekspertų išvados apie daciko greitį.
kokios masinos vaziuoja kairej? ten stovi masina sankryzoj is kurios filmuojama ir laukia kol kelias atsilaisvins sukt i kaire. ekspertu isvados jis nori. alum, kad lyt pradetu, nenori?
iš kur jūs nusprendėt, kad dacia lenkia dešine puse?Ten 2 vienos krypties eismo juostos.Dacia važiavo pirma juosta, o į antrą suko bandydamas apvažiuot dauną citramoną. Citamonas važiavo į priešpriešinį eismą neįsitikinęs, ar tikrai niekas neatvažiuoja pirma juosta, nes jam vaizdą užstojo registratorius savininko automobilis.
kaltas tas kuris užkišio, galėjo laukt, ir besibaigiant žaliam, kada matys kad iš priekio nieko nėra, arba visi jau stoja - sukt į kairę. o dabar suko nieko nežiūrėdams. vienareikšmiškai kaltas. o jei tas viršijo greitį - mentai gali paskaičiuot koks tas greitis ir skirt baudą
toks komentarius gali vairuot .... visiem pasitaiko klaidu. Bet kai asilu apsimeta ir lekia kur akys mato. Toliau ... vietos manevrui buvo. "kaltininkas jau buvo bebaigias manevra. Gal "nukentejes" padidino greiti ir tycia rezesi, pinigelio palupt ... Baisu skaityt tokiu komentatoriu sapaliones ...
jūs nematot, kad bandė dacia išvengt smūgio, suko į antrą juostą, bet citramionas įvažiavęs į priešpriešinę šliaužė, kaip sraigė...Aiškiai kad net nežiūrėjo, kas pirmoj juostoj dedasi.
koks dar bebaigiąs manevrą? jis buvo ten kur neturėjo būt, kodėl jis suko kairėn jei nematė ar nežiūrėjo kas vyksta pirmoje juostoje? iškišk truputį, apsižiūrėk, o ne suk kaip daunas. vairuoju jau 35metus, vairuoju ir motociklą ir tokių debiliškų klaidų nedarau. aišku nelėkčiau tokioj situacijoj kaip paštininkas, nes perėja, yra lakstančių ir per raudoną, bet ir nesukčiau taip aklai kairėn. pagal KET kaltas tas kas suko kairėn
Sakai iškišt truputį? Na tai paštininkas būtų “nunešęs” priekinį, ne galinį kampą. Gal citro vairuotojas ir galėjo nematyti pilno vaizdo pirmoj juostoj, nes pradedant manevrą paštininkas buvo gana toli. Bet paštininkas tikrai matė kaip į jo juostą visu ilgiu įvažiavo transporto priemonė, bet net nestabdė. O gal nematė? Gal akys telefone buvo? Pažeidėjai čia tikrai ABU. Gal paštininką dabar ir išteisins, bet jis kada nors pats save nusibaus nusisukdamas sprandą, jei nepadarys išvadų.
tokia ir turejo but ta atomazga. pas policija galvos ne tokios nusilupe kaip pas cia smirdincius "proto bokstus". keista tik, kad ir zurnalistui atomazga netiketa. atrodo toki darba turetu dirbt zmogus su galva ant peciu
Akivaizdžiai citramonas kaltas, nepraleido dacia, o dacia vairuotojas nematė jo, nes tas antroje eilėje užstojo. Dėl greičio, tai tikriausiai neviršijo čia tik taip atrodo (optinė iliuzija) kai iš stovinčio auto filmuoja.
Kai tingisi atlikti tikrą tyrimą, tai policija "vadovaujasi KET"? Nes KET apie viršijamą greitį juk nerašoma, ar ne? Greitis tikrinamas tik reidų metu, visomis kitomis dienomis - skraidykit į sveikatą?
is ko sprendi, kad virsijo greiti? vaziuojant 50 km/h stabdymo kelias 15 metru, jei dar vertinti reakcijos laika, tai sustojimo kelias 35 m. Nuo susidurimo vietos dacia guli už kokių 8-9 metrų.
žinau tą vietą, max ten kokie 4-6 m. bus. Gerai, kad stulpas pasimaišė, nes dar už kokių 6m. viešojo transporto stotelė. Galėjo būt žymiai daugiau nukentėjusių:(
Įrašas yra, kuriame matosi, kad Dacia tiesiog atskrenda. Ir įdomu, ką paštininkas belėkdamas tuo metu veikė, kad nematė sukančio automobilio, kuris jau beveik visu ilgiu spėjo sankryžą pravažiuoti?
Tu kvailas kaip šakalienė :) ką reiškia atskrenda? O nematė, nes antroj juostoj stovėjo, kaip suprantu, sukantis į kairę. 120 proc. kaltas citramonas, nes tai jis turėjo įsitikinti ar niekas neatvažiuoja iš priekio.
Visame pasaulyje, kaltas tas prieš kurio akis tai įvyko. Ir aklam čia aišku, kad nukentėjęs nepasirinko saugaus greičio. Reikia bylinėtis, nepasiduoti poli cinikams.
tamsta tikrai. Išeina, kad važiuodamas savo juosta, turi visą laiką vertint, ar kokiam asilui neužsinorės pasukt į priešpriešinę juostą.
Paskaitau komentarus, ir susidaro įspūdis , kad nusipirkusių teises min apie 40% komentatorių.Tai dar visai neblogą avaringumo statistiką turim su tokiu supratimu apie KET.
šiaip eismo įvykį sukėlę į kairę sukęs citroen'as neįsitikinęs, kad tai padaryti saugu. Formuluotė "nepasirinko saugaus greičio" tinka tais atvejais kai pats eismo įvykį sukeli.
tik pas mama po sijonu...ir tai gali aps.... Nustokit taukst nesamones ... Buna vaziuoja vienas gatve ZVAIRYS ir nepasitrauks, nes jo pirmumas, nors gatve stadionas ... Sukant .... irgi isvengt negalejo, nes laktunas ... gal dar apsvaiges ir puikiai zinoma vieta. Cia pastoviai kaisatis, mazas matomumas, gatve debiliskai suprojektuota ... bet lakunui viskas ..... iki keliu
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)