NORIU KAD ANT VISU DVIRACIU transp.PRIEMONIU KAIP cccp LAIKAIS BUTU PRIVALOMAI UZDETOS LENTELES SU REGISTRACINIAIS NUMERIAIS.TAD JEI POLICIJA NESUGEBA AR NENORI PRIZIURETI TVARKOS TADA AS UZ JUOS TA TVARKA BANDYSIU IVESTI NUFILMAVES TUOS ISTATYMU NESILAIKANCIUS DVIRACIU PRIEMONIU SAVININKUS IR PERDUOSIU ''epolicija'' TAI GAL TEN TADA JUOS TA POLICIJA IVERTINS BAUDOMIS.
kurie kaip ir turi galva ant peciu bet smegeneliu neturi.Jei jus staiga ir pamatete ne vaziuojanti o lekianti paspirtukininka saligatviu kokia tikimybe kad jis staiga uzsimanys staigiai pasukti i pereje ir bandyt pervaziuoti ja.
Paspirtukininkai (tiek dviratistai :)) ) yra dviejų rūšių: tie, kurie prie perėjos pristabdo ir žiūri, ar tu juos praleisi, ir net padėkoja už tai po to (aš jau net nekalbu apie vedimasi per perėją) ir tie, kurie neria per perėją, nes jų pirmumas.
Šitoje situacijoje, klausimas ar nepilnametis turėjo atsirasti važiuojamoje dalyje?
Na... ir merso vairuotoja neturėjo būt įlindus į telefą. Kitaip nepaaiškinsiu. Bent du kartus į dieną kertu tą perėją, nes netoliese dirbu. Matomumas čia idealus. Taigi, fifty fifty atsakomybė
Auklėt , reikia nuo mažems , kaip elgtis bet kokiu atveju, kaip kalbėt, kas galima, kas negalima. Dabar gi nekalbama su vaikais, neauklos ižauga į nevalas, be elgesio, gyvenimo kultūros mokymo nieko nebus. Debiloidų, besmegenių vis daugėja. Inteligentija visai išnykstanti. Taip ir egzistuojam jovale
Nukožtas paspirtukininkas žinoma blogai tik kiek panašiai pėsčiujų per dieną panašiai "nukenksminami" niekas neinformuoja ir nesiruošia informuot. Mužikai pradėtų bijot eiti kur "nedera eiti"...
Būna dar tokie paaugliai, dėmesys į mobiliame, net nepakelia galvos ir dūlina per perėją, nepažiūrėję ar stoja mašinos, ar išeina joms sustoti. .tėvai mokinkite vaikus eiti per perėję, ir paspirtukus, dviračius varytis, o ne važiuoti jais...per perėję..
Nei vienas vairuotojas nenori tokio autoįvykio, bet tu pabandyk sustabdyti per 2sek, 2tonas lekiantį 55km/h, arba kaip mano džipas amerikietiškas 3 tonos, važiuoji 50-55km/h, ir jei toks vaikas su paspirtuku įlėktų, koks vairuotojas norėtų tokio įvykio? Ir niekas neįvertina, kad tiek tonų sustabdyti staigiai niekaip neišeina. Netgi būna pėstieji, iki perėjos lieka mašinai 6-7m, ir eina net neatsisukę į automobilį, niekaip nesupranta, kad čia 2-3tonos, greitis 55km, niekaip nedašunta sustoti prie perėjos įsitikinti, kad sustojo....
Alytuje tas pats...paspirtukininkai ir dviratininkai.
Aš ne vairuotojas, bet man gaila vairuotoju...kaip prieš nosį išvaro ,, žmoga,, su padpirtukų daryk ką suspesi
daznai matau Kaune kaip beveik visi vairuotojiai praleidzia be jokiu priekaistu per pesciuju perejas vaziuojancius dviratininkus.paspirtukininkus ir pan.As asmeniskai sitiems neklauzadoms signalinu garso signalu kad anie taip negali elgtis.O reziume pasakysiu tai,kad sitas vaikaas prisiziurejo kad juos visus vaziuojancius dvirat.ir paspirtuk.per perejas visi praleidzia TAI KO NELEKTI.tad glusi vairuotojiai patys isprovokavo tokias avarijas.
Yra Kaune toks dolbojobas dviratininkas, kuris visiems aiškina, kad per pėsčiųjų perėją galima važiuoti. Bandžiau išaiškinti - nepadėjo - nežino, kad KET yra... Matyt, ligonis koks tai...
realiai, kai matau dviratininką kuris nori mint per perėją stebiu, jei matau nulipinėja nuo dviračio - iš kart stoju ir praleidžiu, be jokių kalbų. bet, jei matau kad dviratininkas taikosi per perėją važiuot - stengiuos tokio nepraleist. dviratininkas turi nulipt. išskyrus jei perėja reguliuojama šviesoforu, ar paženklinta dviračių tako perėja. aišku apsidairau kad kokie mentai nebūtų šalia, nors jie lygiai taip pat turėtų ir nenulipantį dviratininką baust
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)