Paviešintas įrašas pakurstė aistras: kas geriau – „kalti“ šitam, ar ant žemės gulintys keleiviai? | KaunoDiena.lt

Paviešintas įrašas pakurstė aistras: kas geriau – „kalti“ šitam, ar ant žemės gulintys keleiviai?

54 2025-11-09 14:40 kauno.diena.lt inf.

Komentarai

Grįžti atgal

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Edward

Tapau kriptovaliutų influenceriais ir prekiautojais apsimetusių plėšikų, kurie iš mano įmonės pavogė milijonus USDT, auka. Nepaisant maldavimų ir valdžios institucijų, negalėjau atgauti lėšų. Tada kreipiausi į „turto susigrąžinimo specialistus“, tačiau jie tik reikalavo begalinių mokesčių, be rezultatų. Galiausiai forume aptikau diskusijas apie „Trustwavehackerstech“ (TWHT), kuriose žmonės iš skirtingų šalių dalijosi, kaip atgavo pavogtus pinigus. Nors iš pradžių dvejojau, susisiekiau su jais per „Trustwavehackerstech2 @ gmail com“. Po daugybės patikinimų ir įrodymų sutikau su jų sąlygomis. Mano palengvėjimui, TWHT sėkmingai atgavo kiekvieną prarastą centą. Jie buvo profesionalūs, patikimi ir taupė laiką. Rašau šią apžvalgą, kad padėčiau kitiems išvengti sukčiavimo ir žinočiau, kad yra reali pagalba. Pasidalijimas šia apžvalga gali išgelbėti ką nors kitą nuo finansinio žlugimo.
2
0
Che che

reguliuotu eisma su lazdele draugas žilvinas rurys nebutu avariju
0
-1
a

su pasatu žioplys ir kaltas o profesio nalas tai kandonas
2
-2
Ištikrūjų kalta

va prieš 2 val. (be temos) Vienu žodžiu, kalčiausias priekyje stovinčio automobilio vairuotojas, kuris eismo juostoje leido persirenginėti
3
0
pilietis

paprasykit laiko dadeti vieso transporto judejimo grafikam ir kaip seniau seniau autobusai vazines saugiai ir uztikrintai,mandagiai...pabandykit paprasykit...nenustebkit!
3
0
Komentaras

Kaltas tas, kas užkišo. Bat autobuso vairuotojui turi būti surašytas protokolas už KET punkto pažeidimą: eigu kelyje, kuriame yra dvi (ar daugiau) tos pačios krypties eismo juostos, vienoje iš jų eismas negalimas ir susidarė transporto priemonių eilė, kiekvienas gretima eismo juosta važiuojantis vairuotojas privalo leisti vienai transporto priemonei (pirmajai iš susidariusios eilės) persirikiuoti į jo užimamą eismo juostą. Persirikiuojantysis privalo įsitikinti, kad jam duoda kelią P.S. Iš to, kada pradėjo stabdyti, galima daryti kelias prielaidas dėl autobuso vairuotojo: arba tai padarė tyčia, arba buvo telefone, arba visiškai be reakcijos (senas, apsvaigęs ar apn.)..
4
-5
Marius

Aišku kaltas tas kas užkišo autobusui ir taškas. O šiaip tai pilnas miestas tokių užkišinėtojų-tik palik tarpą tuoj kas nors užkiš ir stabdys prieš pat nosį.
13
0
va

Vienu žodžiu, kalčiausias priekyje stovinčio automobilio vairuotojas, kuris eismo juostoje leido persirenginėti savo keleiviams :)
8
0
Zoro

Cia kaltas lengvosios soferis ir faktas. Rikiuotis reikia taip , kad nereikėtų kitam stabdyti, jis turėjo išlaukti laisvo ilgo tarpo, kol nebus masinu
8
0
tik teoriškai

O praktiškai, jei visi taip elgtųsi kaip autobuso vairuotojas, tie sudarę kamštį greičiau patrauktų savo daužtas mašinas ir išsiskirstytų, nei tam nelaimėliui pavyktų persirikiuoti į kitą juostą.
3
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

zurnalistai eik

kOL PAVADINIMĄ SUPRATAU, TAI VASARA ATEJO
7
0
f

taigi autobuso stop lempos užsidegė tik po avarijos .
3
-1
taip

Ir net ne po smūgio, o dar gerokai pastūmus lengvąjį automobilį.
0
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Fatima

Buvau apgautas dėl 154 000 USD. Kalbėjausi su vienu rusu, kuriam persiunčiau pinigus bitkoinais, ir beveik viską praradau. Tačiau laiku įsikišęs ponas Dennisas, kuris vos laiku pradėjo, susigrąžino man 154 000 USD vertės bitkoinų. Jis tikrai gerai atlieka savo darbą, rekomendavau jį keliems draugams ir bendradarbiams, kurie visi tapo patenkintiems klientams. Jis labai padėjo man prekybos sektoriuje, galite su juo susisiekti. Įsilaužimas ir lėšų susigrąžinimas. Jis yra geriausias ir turi įvairių įgūdžių atgaunant lėšas ir demaskuojant sukčius. Džiaugiuosi atgavęs savo pinigus, nėra gėda tapti vienos iš šių sudėtingų ir grobuoniškų operacijų auka. Pranešdami apie tai, galite atgauti dalį arba visas prarastas lėšas ir užkirsti kelią sukčiams taikytis į kitus. Norėdami susigrąžinti apgaule gautas bitkoinų lėšas, apgaule gautas lėšas, išvalyti arba ištrinti teistumo įrašus ir bitkoinų kasimą, susisiekite su šiuo TRUSTWAVEHACKERSTECH el. paštu, Trustwavehackerstech2 @ gmail com
1
-1
jo

Aišku keleivių saugumas visų pirma, bet iš filmuotos medžiagos aiškiai matyti, kad su autobuso vairuotojo reakcija kažkas tikrai negerai - atkreipkit dėmesį, kada stabdyti pradeda. Aiškiai dėmesys ne į kelią buvo - gal bilietus pardavinėjo, gal ne visai blaivas - kas neįtikima beveik, gal amžius ar pan. Nesakau, kad autobuso vairuotojas kaltas, bet...
4
-6
kavenski

Gyvenu Kaune, bet kasdien važinėju į Vilnių. Ir kai po darbo grįžtu atgal, kartais atrodo, kad miestas skuba ne gyvenimui, o tik iki pirmos bokalo vietos — visi lekia, nervuojasi, tarsi kažkur pavėluotų į gyvenimą. Kartais tikrai žiauru stebėti tą kasdieninį chaoso teatrą.
12
-2
log

Vienas iš normalių komentarų 👍. Kas šiame portale nepasitaiko dažnai
4
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

UFFO

„Jeigu kelyje, kuriame yra dvi (ar daugiau) tos pačios krypties eismo juostos, vienoje iš jų eismas negalimas ir susidarė transporto priemonių eilė, kiekvienas gretima eismo juosta važiuojantis vairuotojas privalo leisti vienai transporto priemonei (pirmajai iš susidariusios eilės) persirikiuoti į jo užimamą eismo juostą. Persirikiuojantysis privalo įsitikinti, kad jam duoda kelią“, – taip KET skamba „užtrauktuko“ taisyklė. taip kad nemoka naudotis zmones sia taisykle. o cia butent ta situacija viena juosta vaziuoti negalima ir naudojama uztrauktuko taisykle.. bet man labai keistai skamba kai yra taisykle bet jei neileisi viskas ok
3
-8
Vygis

O tau su teksto suvokimu viskas gerai? "Įsitikinti, kad jam duoda kelią". Šitam vairuotojui tik to ir reikėjo, ir avarijos nebūtų. Čia nėra net ką diskutuoti.
9
-2

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

UFFO

p.s ne ket saugo nuo nelaimiu o sveikas protas.. jei as vadovauciausi kelyje vien ket - man pirmumas ir man pofig nuolat kaune sedeciau avarijose. bet ijungi galva esi supratingas ir isventi avariju nepaisant kas parasyta ket
5
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Jet

"Persirikiuojantysis privalo įsitikinti, kad jam duoda kelią" - kuri vieta neaiški?
8
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

UFFO

p.s ten 100m atstume yra posukis.. tad isitikinti ar praleidzia jei visi lekia praktiskai neimanoma jei autobusas vaziuoja 60km greiciu turi iki 6s ivertint ar matai ir ivertint ar praleidzia ir pradet judet. bet as turiu klausima tik del uztrauktuko. jei taisykle neprivaloma tai ja reikia isvis naikint kad niekas net nelystu
3
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

UFFo

tai as ta ir sakau kas per taisykle jei gali nepaisyt... reiskia reikia keisti ket.. nes jei yra taisykle bet jos laikytis nebutina ja reikia naikinti
2
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

UFFO

siaip didziausia klaida yra lekti salia stovinvciu masinu eiles... is stovinciu masinu eiles visada kas nors nuspres persirikiuoti arba is salutines gatves kirsti skersai... tai as matau ir autobuso vairuotojo gal net didziausia kalte.. lekti zinant jog tokia situacija uzprogramuota
4
-16
Pritariu

Aukso žodžiai. Kasdien tą patiriu ant Varnių tilto: eilė sukti į dešinę vos ne per visą tiltą ir važiuojant 2 juosta visada pristabdau, nes dažniausiai kažką ta ilga eilė užknisa ir gana staigiai, vos įjungę posūkį, šoka į 2 juostą.
3
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

aaa

va tokiu uzkisinetoju sokinetoju nekenciu. Pypsinu pastoviai, begalviai, kodel as turiu pastoviai stabdyt ? Jeigu kazkoks ozys uzlenda, listi reikia taip, kad vaziuojanciam netektu stabdyt
6
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

>aaa

Gali pypsint, gali pykti ir keiktis, bet savo mašinos daužyti juk nesinori. Tiesiog važiuoji atsargiai ir turi omeny, kad gali taip atsitikti.
2
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Mentalitetas

Huj iovi abu vairuotojai.
4
-5
Keleivis

Autobusas sustojo saugiai, Keleiviai liko sveiki , Šaunuolis vairuotojas atliko savo pareigą puikiai, o metalas ir lieka metalu
24
-1
Aha,

Atseit keleiviai viduje smūgio net nepajuto ir atsitrenkęs tokiu greičiu jis švelniai, lėtai sustabdė. Tokiam “profesionalui” turėtų būti atimtos profesionalo teisės, jei jis toliau savo kapoto nemato ir neseka eismo kelyje.
2
-15

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Inga

Ieškai merginos viеnos nаkties nuotykiui? Sveiki atvykę į - www.xmeet.club
3
-2
Taisyklės

Daugelis pamiršo, kad visuomeninį transportą reikia praleisti. Dažniau policija primintų eismo taisykles, gal tokių užkišinėjimų pavyktų išvengti.
17
-6
na na

Visuomeninį transportą privaloma praleisti TIK išvažiuojantį iš stotelės. Visais kitais atvejais jie tokie pat eismo dalyviai kaip ir kiti.
7
-4

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

o tai

autobusas važiavo savo eismo juosta, nieko praleisti jis neprivalėjo, jis turi važiuoti pagal grafiką, skirtingai, nei lengvasis. Nereikia naglai lysti, neskubėk ir būsi pirmas.
16
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

> o tai

Grafikai nesuteikia teisės viršyti greitį ir daryti avarijas. Įdomu, kaip jis “tilpo į grafiką” patekęs į šitą įvykį?
3
-9

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Skaitytoja

Pašaliniais veiksniais užsiimant , nėra įmanoma suspėt visur ypač kelyje , persikvalifikavę apsaugininkai , furistiniai taksai kokie , nors Susiduriant realybėje tai anti darbuotojai , kasdienybėje provokuojantys keleivių kantrybę , net užsiimantys smurtu kai kurie darbo vietoje ir užsiima įv., manipuliavimu
3
-3
Keleivis

Tas autobuso vairuotojas piemuo, lėkė visą kelią,garsiai muziką klausė ir visai nestabdė,lyg tyčia nustūmė tą mašiną,išlipo tai linksmas toks,su kedais ,treningais ir nutysusiu megztiniu,gal jį iš gatvės paėmė.
8
-22
.

pagal komentus matosi, kad gatvej tokiu vatijotu kaip tas su lengva, ne tas vienas. normalus tas seimas butu, tai priimtu istatyma tokiem asilam sukelusiem avarijas, teises perlaikyt. autobuso net nemato, tai ka toks isvis mato
29
-3
durnaslengvikės

tokių durnių, kaip lengvosios už vairo pilnos gatvės
32
-1
lengvojidurnius

lengvoji durnius už vairo
16
-1
Pakėnas

Atlėkė ant 80km/h ,tai ir nespėjo sustoti,baisu.
6
-22
Nereikia lia li

Autobuso vairuotojas visiškas lochas. Pagal taisykles, kai susidaro kliūtis, gretima juosta važiuojantis privalo įleisti po vieną auto iš juostos, kurioje kliūtis. Antra - pažiūrėkit koks to debilo buvo greitis ir kada jis pradėjo stabdyti. Gal telefone sėdėjo?
12
-35
Greicio fanas

Koks greitis buvo?
1
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Sky

Paskaityk tą KET punktą balvone iki galo, tada tik komentuok
4
-3

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Slabodke

Nuo stotelės taip visur kitur ligus
2
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

siaip

nekurk savų KET. ir kas čia ką privalėjo praleisti pasiskaityt patvirtintas KET arba dėl vairavimo teises ant stalo nevykėli.
16
-3

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Autobusistas

Atimt teises porai mėnesių iš lengvikės vairuotojo, tegul išmoksta dairytis į veidrodėlius. Realiai turi per kelias ar mili sekundes priimt sprendimą guldyt keleivius ar nestot kaip šiuo atveju.
27
-5
VILNIUS

Bolt wolt alkaida užsieniečiai, yra terpė per kuria vykdoma hibridinė ataka prieš Lietuvą. Gyvenu Vilniuje visą gyvenimą, ir matau kad Vilniaus gatvės virsta savartynu. Nemandagus bendravimas, kur rusofašistų kalba ten apgavystės, rėkimai, asocialus gyvenimas. Teisių jie turbut gyvenime neturėjo. Viename ruože pažeidžia ket tris kart, nors atrodo jau nėr kur daugiau pažeisti. Automobiliai numesti ant sankryžų, kol neša pica, Vilnius stringa kamščiuose. Migracija turi būti numeris vienas tema politikoje. Nuo to apkraunama sveikatos systema, pavojus nacionaliniam saugumui ir tapatybei.
12
0
Proxy

Važiuoji , turi galvot už save, už keleivius, bet dar ir už kažkokį debilą, kuris, galbūt sugalvos tau užkišt.
23
-7
Ne visai

Šiaip lengvoji ilgai rodė posūkį ir gana lėtai įvažiavo į kitą juostą. Autobusas akivaizdžiai važiavo daug greičiau už prieš jį važiavusią kitą lengvąją, taigi galimai viršijo greitį. Tie, kurie kalba, kad lengvosios vairuotojas nesižvalgė į veidrodėlius, pasakykit, kaip autobuso vairuotojas per priekinį stiklą nematė kelyje esančios kliūties ir ją apvažiuojančios lengvosios? Dauguma tokioj situacijoj pristabdo, bet jis, panašu, dar padidino greitį. Arba specialiai, arba akys tikrai ne į kelią žiūrėjo.
6
-8

In reply to by Svečias (nepatvirtina)