Tapau kriptovaliutų influenceriais ir prekiautojais apsimetusių plėšikų, kurie iš mano įmonės pavogė milijonus USDT, auka. Nepaisant maldavimų ir valdžios institucijų, negalėjau atgauti lėšų. Tada kreipiausi į „turto susigrąžinimo specialistus“, tačiau jie tik reikalavo begalinių mokesčių, be rezultatų. Galiausiai forume aptikau diskusijas apie „Trustwavehackerstech“ (TWHT), kuriose žmonės iš skirtingų šalių dalijosi, kaip atgavo pavogtus pinigus. Nors iš pradžių dvejojau, susisiekiau su jais per „Trustwavehackerstech2 @ gmail com“. Po daugybės patikinimų ir įrodymų sutikau su jų sąlygomis. Mano palengvėjimui, TWHT sėkmingai atgavo kiekvieną prarastą centą. Jie buvo profesionalūs, patikimi ir taupė laiką. Rašau šią apžvalgą, kad padėčiau kitiems išvengti sukčiavimo ir žinočiau, kad yra reali pagalba. Pasidalijimas šia apžvalga gali išgelbėti ką nors kitą nuo finansinio žlugimo.
paprasykit laiko dadeti vieso transporto judejimo grafikam ir kaip seniau seniau autobusai vazines saugiai ir uztikrintai,mandagiai...pabandykit paprasykit...nenustebkit!
Kaltas tas, kas užkišo. Bat autobuso vairuotojui turi būti surašytas protokolas už KET punkto pažeidimą:
eigu kelyje, kuriame yra dvi (ar daugiau) tos pačios krypties eismo juostos, vienoje iš jų eismas negalimas ir susidarė transporto priemonių eilė, kiekvienas gretima eismo juosta važiuojantis vairuotojas privalo leisti vienai transporto priemonei (pirmajai iš susidariusios eilės) persirikiuoti į jo užimamą eismo juostą. Persirikiuojantysis privalo įsitikinti, kad jam duoda kelią
P.S. Iš to, kada pradėjo stabdyti, galima daryti kelias prielaidas dėl autobuso vairuotojo: arba tai padarė tyčia, arba buvo telefone, arba visiškai be reakcijos (senas, apsvaigęs ar apn.)..
Aišku kaltas tas kas užkišo autobusui ir taškas. O šiaip tai pilnas miestas tokių užkišinėtojų-tik palik tarpą tuoj kas nors užkiš ir stabdys prieš pat nosį.
O praktiškai, jei visi taip elgtųsi kaip autobuso vairuotojas, tie sudarę kamštį greičiau patrauktų savo daužtas mašinas ir išsiskirstytų, nei tam nelaimėliui pavyktų persirikiuoti į kitą juostą.
Buvau apgautas dėl 154 000 USD. Kalbėjausi su vienu rusu, kuriam persiunčiau pinigus bitkoinais, ir beveik viską praradau. Tačiau laiku įsikišęs ponas Dennisas, kuris vos laiku pradėjo, susigrąžino man 154 000 USD vertės bitkoinų. Jis tikrai gerai atlieka savo darbą, rekomendavau jį keliems draugams ir bendradarbiams, kurie visi tapo patenkintiems klientams. Jis labai padėjo man prekybos sektoriuje, galite su juo susisiekti. Įsilaužimas ir lėšų susigrąžinimas. Jis yra geriausias ir turi įvairių įgūdžių atgaunant lėšas ir demaskuojant sukčius. Džiaugiuosi atgavęs savo pinigus, nėra gėda tapti vienos iš šių sudėtingų ir grobuoniškų operacijų auka. Pranešdami apie tai, galite atgauti dalį arba visas prarastas lėšas ir užkirsti kelią sukčiams taikytis į kitus. Norėdami susigrąžinti apgaule gautas bitkoinų lėšas, apgaule gautas lėšas, išvalyti arba ištrinti teistumo įrašus ir bitkoinų kasimą, susisiekite su šiuo TRUSTWAVEHACKERSTECH el. paštu, Trustwavehackerstech2 @ gmail com
Aišku keleivių saugumas visų pirma, bet iš filmuotos medžiagos aiškiai matyti, kad su autobuso vairuotojo reakcija kažkas tikrai negerai - atkreipkit dėmesį, kada stabdyti pradeda. Aiškiai dėmesys ne į kelią buvo - gal bilietus pardavinėjo, gal ne visai blaivas - kas neįtikima beveik, gal amžius ar pan. Nesakau, kad autobuso vairuotojas kaltas, bet...
Gyvenu Kaune, bet kasdien važinėju į Vilnių.
Ir kai po darbo grįžtu atgal, kartais atrodo, kad miestas skuba ne gyvenimui, o tik iki pirmos bokalo vietos — visi lekia, nervuojasi, tarsi kažkur pavėluotų į gyvenimą.
Kartais tikrai žiauru stebėti tą kasdieninį chaoso teatrą.
„Jeigu kelyje, kuriame yra dvi (ar daugiau) tos pačios krypties eismo juostos, vienoje iš jų eismas negalimas ir susidarė transporto priemonių eilė, kiekvienas gretima eismo juosta važiuojantis vairuotojas privalo leisti vienai transporto priemonei (pirmajai iš susidariusios eilės) persirikiuoti į jo užimamą eismo juostą. Persirikiuojantysis privalo įsitikinti, kad jam duoda kelią“, – taip KET skamba „užtrauktuko“ taisyklė.
taip kad nemoka naudotis zmones sia taisykle. o cia butent ta situacija viena juosta vaziuoti negalima ir naudojama uztrauktuko taisykle.. bet man labai keistai skamba kai yra taisykle bet jei neileisi viskas ok
O tau su teksto suvokimu viskas gerai? "Įsitikinti, kad jam duoda kelią". Šitam vairuotojui tik to ir reikėjo, ir avarijos nebūtų. Čia nėra net ką diskutuoti.
p.s ne ket saugo nuo nelaimiu o sveikas protas.. jei as vadovauciausi kelyje vien ket - man pirmumas ir man pofig nuolat kaune sedeciau avarijose. bet ijungi galva esi supratingas ir isventi avariju nepaisant kas parasyta ket
p.s ten 100m atstume yra posukis.. tad isitikinti ar praleidzia jei visi lekia praktiskai neimanoma jei autobusas vaziuoja 60km greiciu turi iki 6s ivertint ar matai ir ivertint ar praleidzia ir pradet judet. bet as turiu klausima tik del uztrauktuko. jei taisykle neprivaloma tai ja reikia isvis naikint kad niekas net nelystu
siaip didziausia klaida yra lekti salia stovinvciu masinu eiles... is stovinciu masinu eiles visada kas nors nuspres persirikiuoti arba is salutines gatves kirsti skersai... tai as matau ir autobuso vairuotojo gal net didziausia kalte.. lekti zinant jog tokia situacija uzprogramuota
Aukso žodžiai. Kasdien tą patiriu ant Varnių tilto: eilė sukti į dešinę vos ne per visą tiltą ir važiuojant 2 juosta visada pristabdau, nes dažniausiai kažką ta ilga eilė užknisa ir gana staigiai, vos įjungę posūkį, šoka į 2 juostą.
va tokiu uzkisinetoju sokinetoju nekenciu. Pypsinu pastoviai, begalviai, kodel as turiu pastoviai stabdyt ? Jeigu kazkoks ozys uzlenda, listi reikia taip, kad vaziuojanciam netektu stabdyt
Atseit keleiviai viduje smūgio net nepajuto ir atsitrenkęs tokiu greičiu jis švelniai, lėtai sustabdė. Tokiam “profesionalui” turėtų būti atimtos profesionalo teisės, jei jis toliau savo kapoto nemato ir neseka eismo kelyje.
autobusas važiavo savo eismo juosta, nieko praleisti jis neprivalėjo, jis turi važiuoti pagal grafiką, skirtingai, nei lengvasis. Nereikia naglai lysti, neskubėk ir būsi pirmas.
Pašaliniais veiksniais užsiimant , nėra įmanoma suspėt visur ypač kelyje , persikvalifikavę apsaugininkai , furistiniai taksai kokie , nors Susiduriant realybėje tai anti darbuotojai , kasdienybėje provokuojantys keleivių kantrybę , net užsiimantys smurtu kai kurie darbo vietoje ir užsiima įv., manipuliavimu
Tas autobuso vairuotojas piemuo, lėkė visą kelią,garsiai muziką klausė ir visai nestabdė,lyg tyčia nustūmė tą mašiną,išlipo tai linksmas toks,su kedais ,treningais ir nutysusiu megztiniu,gal jį iš gatvės paėmė.
pagal komentus matosi, kad gatvej tokiu vatijotu kaip tas su lengva, ne tas vienas. normalus tas seimas butu, tai priimtu istatyma tokiem asilam sukelusiem avarijas, teises perlaikyt. autobuso net nemato, tai ka toks isvis mato
Autobuso vairuotojas visiškas lochas.
Pagal taisykles, kai susidaro kliūtis, gretima juosta važiuojantis privalo įleisti po vieną auto iš juostos, kurioje kliūtis. Antra - pažiūrėkit koks to debilo buvo greitis ir kada jis pradėjo stabdyti. Gal telefone sėdėjo?
Atimt teises porai mėnesių iš lengvikės vairuotojo, tegul išmoksta dairytis į veidrodėlius. Realiai turi per kelias ar mili sekundes priimt sprendimą guldyt keleivius ar nestot kaip šiuo atveju.
Bolt wolt alkaida užsieniečiai, yra terpė per kuria vykdoma hibridinė ataka prieš Lietuvą. Gyvenu Vilniuje visą gyvenimą, ir matau kad Vilniaus gatvės virsta savartynu. Nemandagus bendravimas, kur rusofašistų kalba ten apgavystės, rėkimai, asocialus gyvenimas. Teisių jie turbut gyvenime neturėjo. Viename ruože pažeidžia ket tris kart, nors atrodo jau nėr kur daugiau pažeisti. Automobiliai numesti ant sankryžų, kol neša pica, Vilnius stringa kamščiuose.
Migracija turi būti numeris vienas tema politikoje. Nuo to apkraunama sveikatos systema, pavojus nacionaliniam saugumui ir tapatybei.
Šiaip lengvoji ilgai rodė posūkį ir gana lėtai įvažiavo į kitą juostą. Autobusas akivaizdžiai važiavo daug greičiau už prieš jį važiavusią kitą lengvąją, taigi galimai viršijo greitį. Tie, kurie kalba, kad lengvosios vairuotojas nesižvalgė į veidrodėlius, pasakykit, kaip autobuso vairuotojas per priekinį stiklą nematė kelyje esančios kliūties ir ją apvažiuojančios lengvosios? Dauguma tokioj situacijoj pristabdo, bet jis, panašu, dar padidino greitį. Arba specialiai, arba akys tikrai ne į kelią žiūrėjo.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)