Susidūrusių autobusų keleiviai atsipirko tik išgąsčiu? Pereiti į pagrindinį turinį

Susidūrusių autobusų keleiviai atsipirko tik išgąsčiu?

2016-03-14 09:51

Pirmadienio ryte A.Baranausko gatvėje susidūrė du maršrutiniai Kauno autobusai. Yra pagrindo įtarti, kad tai - jų vairuotojų konflikto, vienam kitą aplenkus, pasekmė.

Apie 10.30 val. 37-ojo maršruto autobusas viešojo transporto stotelėje „Taikos prospektas“, esančioje ties parduotuve „Šilas“, taranavo 10-ąjį.  

Smūgio būta gana stipraus – po susidūrimo 37- asis autobusas išlėkė skersas į  priešingą eismo juostą. Laimė, tuo metu ši buvo tuščia. Tačiau netrukus pradėjo darytis transporto kamščiai, nes eismas šia eismo juosta buvo nebeįmanomas.

Pirminiais duomenimis, nukentėjusiųjų per šį pavojingą susidūrimą nėra, nors galinis taranuoto 10-ojo autobuso stiklas išlakstė į šipulius. Dalis stiklų galėjo patekti ir į jo vidų – tiesiai ant galinėje sėdynėje sėdėjusių keleivių galvų.

Suskaldytas ir 37-ojo autobuso priekinis stiklas. Pasak liudininkų, šis autobusas buvo apypilnis. Dauguma iš keliasdešimties juo važiavusių keleivių vizualiai – vyresniųjų klasių moksleiviai.

Įvykio vietoje susirinkę žmonės spėliojo, kad, greičiausiai, 37-ojo autobuso vairuotojas nesėkmingai bandė lenkti per ilgai, jo nuomone, stotelėje užsistovėjusį kolegą iš 10-ojo maršruto.

Tačiau UAB „Kauno autobusai“ viešųjų ryšių specialistas Kamilis Doveika patikslino, kad buvo priešingai. 10-ojo autobuso vairuotojas aplenkė stotelėje stovėjusį 37-ąjį autobusą ir sustojo šio priekyje. Jį taranavęs 37-ojo autobuso vairuotojas kolegoms teisinosi, esą po šio kolegos manevro atleido stabdžio pedalą, norėdamas išvažiuoti iš stotelės, ir autobusas šoktelėjo į priekį. Kadangi jis kaltę pripažino, policija į įvykio vietą nebuvo kviesta.

Jo versiją nurodyta patikrinti bendrovės mechanikams. Jeigu paaiškėtų, kad susidūrimas įvyko ne dėl galimo techninio autobuso gedimo, o dėl žmogiškojo faktoriaus, įvykio kaltininkas turėtų susimokėti už autobusų draudimą. Jo vidurkis - iki 290 eurų.

Pasak K.Doveikos, susidūrimo dalyviai dirbo nuo ankstyvo ryto. Didesnį - aštuonerių metų - darbo stažą bendrovėje turi 10-ojo maršruto vairuotojas. 37-ojo - beveik ketverių.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra