Užfiksuota avarija sukėlė komentarų audrą: kas kaltas? | KaunoDiena.lt

Užfiksuota avarija sukėlė komentarų audrą: kas kaltas?

14 2025-10-28 12:03 kauno.diena.lt inf.

Komentarai

Grįžti atgal

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Polis

Kalta nagla BMW-istė, kuri, važiuodama iš šalutinės gatvės, nepraleido pagrindiniu keliu važiavusio Prius-o. Ji galvojo, kad pasinaudodama truliku, įvažiuos į pagrindinį, bet nespėjo - trulikas jau buvo "atidengęs" 3-ią juostą, kuria važiavo Prius. O į antrą juostą sukti nebegalėjo, nes ji buvo užimta mėlynos spalvos automobilio, kurį ji irgi iš pradžių spaudė iš galo. Tai va - bandydama lėkti per kitų galvas - susimovė ant žiauriai. Ir taip - ten maršrutiniam transportui sukti į kairę galima. Jeigu jums trūksta dar kažkokių paaiškinimų - tada Dieve padėk jums, jūsų keleiviams ir visiems kitiems, esantiems aplink jus, kada vairuojate.
2
0
.

Noriu paklausti tų, kurie mano, kad kaltas prius - jei jo praleisti nereikėjo todėl, kad jis irgi pažeidė KET, tai ar jūsų nuomone jis būtų kaltas dėl tokios avarijos jei būtų važiavęs tik be saugos diržo?
4
0
Paf

Eina nx ten labai pisdavota sankriža. Ir dar tie trųlikai lendantys iš niekur?
2
-4
Bbd

lygintuvas nuo bwm nesiskiria vienodo proto
6
0
Kamilė

Visi žinot, kad vairuojant rašyti telefone žinutes labai nepatogu.
2
-2
sin

Vienas komentaras teisingas - visi važiuoja kaip nori, pataisyčiau gal ne visi, bet labai didelė dalis sėdinčių prie vairo. Tiesiog sunkiai suvokiami laikai kai pvz. įjungus avarinį gali sustoti ir stovėti po ženklais ir visiškai nesiskaitydamas su KET ir kitais eismo dalyviais nes tau taip REIKIA, lyg tas mygtuko paspaudimas yra virš KET
13
-1
Pritariu

Pritariu ir dar gali stovėti Kaune ant šaligatvio pora mėnesių, o Garliavoj Montvilos gatvėje ir pora metų.
6
-1

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Jet

Šiuo atveju ištisinės kirtimas neprisidėjo prie avarijos. Priusas netgi nekirto, o viena puse užvažiavo, kas nėra pažeidimas. O štai bemvui buvo pareiga praleisti pagrindiniu keliu važiuojantį Priusą. O galiausiai troleibusui ten sukt kairėn draudžiama
10
-3
Siaip

Ženklas draudžiantis sukti į kairę negalioja maršrutiniam transportui, tad šleika galėjo pasukt. Dėl viso kito, tai man rodos jūsų tiesa
1
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

jetis

nu ką čia šnekat "troleibusui draudžiama" Toje vietoje niekada nebuvo draudžiama viešąjam transportui. O kažkada ir lengvos ten galėjo kairėn sukti.
7
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Jet

Yra ženklas "sukt į kairę draudžiama", ir niekur nepažymėta, kad troleibusui jis negalioja. Čia aišku ne troleibuso kaltė, kad kelių tarnybos nesugeba teisingų ženklų pastatyt
1
-2

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Užsienietis

Yra aiškiai ženklas pakabintas kad į kairę plyta, visi vairuojantys turi žinoti ka reiškia šis ženklas. (Viešajam transportui draudimas sukti negalioja)
1
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Manau,

Kalta BMW vairuotoja, nes ji neturėjo nei išsukti tiesiai į 3 juostą, nei iš viso išsukinėti iš šalutinio, neįsitikinusi, kad pagrindinis kelias laisvas.
4
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)

Kur?

Tai kur policijos komentaras? Kas kaltas?
11
-1