„Balticum TV“ švenčia 36-ąjį gimtadienį

„Balticum TV“ švenčia 36-ąjį gimtadienį

2025-08-06 05:00 kauno.diena.lt inf.

1989 m. rugpjūčio 4 dieną Klaipėdoje įkurta „Balticum TV“ šiemet švenčia 36-ąjį gimtadienį. Sukaktis liudija ne tik ištvermę kintančioje rinkoje, bet ir nuoseklią pažangą, technologinius proveržius bei atsidavimą žiūrovams.

Sukaktis: „Balticum TV“ komanda švenčia 36-ąjį gimtadienį – pirmoji privati televizija Lietuvoje šiandien išlieka technologijų lydere.

Iššūkiai – nuolatiniai

Kaip teigė įmonės vadovas Virginijus Jurgelevičius, išsilaikyti konkurencingoje telekomunikacijų rinkoje daugiau nei tris dešimtmečius yra nemenka sėkmė.

„Jaučiuosi pakylėtas, nes tai yra rimtas iššūkis. Manau, kad išbūti rinkoje 36 metus ir savo veikloje būti tarp dešimties didžiausių telekomunikacijų pagal vartotojų skaičių ir pajamas yra labai geras pasiekimas, kuriuo galima didžiuotis“, – atviravo V. Jurgelevičius.

Nuo pirmųjų laidų bei kasečių iki HD kokybės programų ir skaitmeninių platformų – „Balticum TV“ kelią ženklino ne tik sėkmė, bet ir nuolatiniai iššūkiai.

„Mūsų kompanija yra nuolatinių iššūkių kompanija, nes visada reikia ieškoti naujovių, kurioms diegti reikalingi papildomi finansai, ištekliai. Reikia ieškoti balanso tarp gaunamų pajamų ir skolintų pinigų ir svarbu žinoti, kas yra naujovės, į ką rinka orientuosis ateityje – mes visus metus gyvename nuolatiniuose pokyčiuose, nes pasaulis keičiasi. Mes turėjome pereiti per kasetes, diskus, skaitmeninimą, o dabar – HD standartai. Džiugu tai, kad esame technologijų lyderiai, ypač interneto srityje“, – pažymėjo V. Jurgelevičius.

Šiandien įmonė siūlo kelis televizijos kanalus, greitą internetą ir kuria turinį, kuris atitinka skirtingų auditorijų poreikius.

„Turime dviejų tipų kanalus – bendro pobūdžio ir filmų. Ieškome ne masinės, o išskirtinės programos, kurioje rodome serialus, laidas, taip pat keliame kai ką ir į „YouTube“ platformą, nes tai atitinka naujus žiūrovų įpročius. Žmonės mėgsta tai kas yra populiaru – labiausiai pramogines laidas ir naujienas, kurios susijusios su politika bei ekonomika“, – teigė „Balticum TV“ programų direktorius Vladas Straupas.

Pradžia nuo nulio

„Balticum TV“ atstovai ypač didžiuojasi glaudžiu ryšiu su vietos bendruomene ir akcentuoja, kad įmonė visada buvo arčiausiai savo vartotojų, kas yra išskirtinis bruožas.

„Mūsų pagrindiniai abonentai yra Klaipėdoje ir regione – Kretingoje, Gargžduose ir t. t. Turime atstovybes vietoje – būti šalia žmonių yra mūsų stiprybė“, – tvirtino „Balticum TV“ plėtros tarnybos direktorius Saulius Kupliauskas.

1999 m. „Balticum TV“ viena pirmųjų Lietuvoje ir Europoje įdiegė perspektyvią paslaugą – internetą kabelinės televizijos tinklais, o 2000 m. balandžio 3 d. „Balticum TV“ kanalas tapo regionine televizija, kurios programą pradėjo matyti Klaipėdos, Palangos, Gargždų, Kretingos, Plungės, Šilutės, Neringos gyventojai.

Nuo pat pirmųjų dienų įmonė aktyviai dalyvauja Klaipėdos miesto gyvenime – remia sporto varžybas, transliuoja įvairiausias šventes ir renginius.

„Mes visada buvome aktyvūs miesto gyvenime, nes organizavome Jūros šventės koncertus, sporto ir kitus miesto renginius. Norisi, kad klaipėdiečiai mus laikytų savo televizija ir mumis pasitikėtų bei nenustotų žiūrėti“, – atviravo V. Jurgelevičius.

Kalbėdami apie įmonės pradžią, visi trys atstovai minėjo kuklias sąlygas, bet dideles ambicijas.

„Prisiminimai geri, nes visas mūsų įmonės kelias prasidėjo praktiškai nuo nulio. Po truputį formavosi kanalas, turinys, vietinės laidos, atsirado ir žinios, kurių, gaila, bet po „COVID-19“ pandemijos jau nebeturime dėl ekonominių išteklių stokos. Dabar pasikeitė auditorijos įpročiai, daugelis žmonių šiais laikais žiūri „YouTube“, tad tradicinė televizija turi stiprią konkurenciją. Jaunimas tikriausiai bus toji karta, kuri televiziją vertins mažiau – viskas yra normalu, nes keičiasi įpročiai bei labai stipriai vystosi technologijos, o tradicinė televizija paklausiausia išlieka auditorijai nuo 40 metų – kiti dažniau renkasi telefonus ar kompiuterius“, – priminė V. Straupas.

Ištikimi žiūrovai džiugina

Nepaisant iššūkių, susijusių su finansais ar konkurencija, „Balticum TV“ komanda visada stengiasi išlaikyti profesionalumą ir atsinaujinti, todėl į kolektyvą kviečiami ir jauni specialistai, kurie įneša naujų ir šviežių idėjų.

„Patirtis duoda rezultatų, bet svarbu ir atsinaujinti, todėl atveriame duris ir jauniems žmonėms. Kanalų paketus deriname prie auditorijos, kai kuriuos kanalus išjungiame, kai kuriuos paliekame – atsižvelgiame į tai, kas įdomu žiūrovams, kas yra populiaru. Kanalų pasiūla pas mus yra labai gera, nes turime greitą internetą, kuris yra tikrai aukštos kokybės – tikrai konkurencingas. Manau, kad mes pateikiame labai gerą turinį bet kuriai amžiaus grupei ir auditorijai“, – teigė V. Straupas.

Vienas iš svarbiausių „Balticum TV“ technologinių pokyčių – tai perėjimas nuo analoginės prie skaitmeninės televizijos.

„Labiausiai įsiminė perėjimas nuo analoginės prie skaitmeninės televizijos. Tai buvo visuotinis perėjimas, vienas tokių įvykių, kur gal kiti gyventojai ir pajuto, tačiau mūsų abonentai to nepajuto visiškai. Taip pat įsiminė interneto pradžia – mes buvome kabelinio interneto pradininkai“, – pasakojo S. Kupliauskas.

Gimtadienio proga visi pašnekovai vieningai linki ir tikisi, kad įmonė išliks stipri net ir sudėtingoje konkurencinėje aplinkoje.

„Televizijai norėčiau palinkėti, kad ji išliktų šioje sunkioje konkurencinėje kovoje ir nepasiduotų esamiems iššūkiams, sugebėtų prisitaikyti prie ekonominių ir politinių pokyčių, o ištikimi mūsų žiūrovai ir abonentai, ir toliau pasitikėtų mūsų įmone. Mes nuolat stengiamės viską įgyvendinti ir nepavesti jų pasitikėjimo“, – linkėjo V. Jurgelevičius.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Komentarų nėra