Maršrutas į oro uostą pranoko lūkesčius | KaunoDiena.lt

MARŠRUTAS Į ORO UOSTĄ PRANOKO LŪKESČIUS

Prieš daugiau nei dvi savaites pradėtas organizuoti maršrutas "Klaipėda–Palangos oro uostas" pateisino viltis. Kai kuriomis dienomis autobusas būna pilnas keleivių. Daugiau jų sulaukiama, kai važiuojama iš Palangos oro uosto į Klaipėdą.

„Esame labai maloniai nustebinti maršruto populiarumu. Panašu, kad šį reisą pradėjome organizuoti pačiu laiku. Pastebėjome, jog keleivių srautai auga“, – tvirtino viešosios įstaigos „Klaipėdos keleivinis transportas“ direktorius Gintaras Neniškis.

Daugiausia keleivių maršrutu "Klaipėda–Palangos oro uostas" ir atvirkščiai važiavo praėjusį antradienį, balandžio 5-ąją. Per dieną, kai organizuojami šeši reisai, pervežti 85 žmonės.

„Daugiausia keleivių būna, kai Palangoje nusileidžia pigių bendrovių lėktuvai. Į Klaipėdą autobusu grįžta nuo 15 iki 20 žmonių, o nuvažiuoja 5–7. Mažiau keleivių būna naktinių reisų metu. Didžioji dalis žmonių važiuoja į Klaipėdą, mažiau išlipa Palangoje“, – sakė vadovas.

Pasak G.Neniškio, buvo atvejis, kai iš Palangos oro uosto į Klaipėdą autobusu grįžo 25 žmonės. Transporto priemonėje iš viso yra 34 vietos.

„Prieš organizuojant maršrutą, vyko diskusijos, kokį autobusą pasirinkti. Kai kurie sakė, kad užteks maršrutinio taksi. Džiaugiamės, jog pavyko įtikinti pasirinkti didelį autobusą. Žmonės juk grįžta su lagaminais. Tad didelis autobusas būna beveik pilnas. Važiuoti tiek kilometrų stovint būtų labai nepatogu“, – kalbėjo vadovas.

G.Neniškio teigimu, teoriškai iš 156 Palangoje nusileidusio lėktuvo keleivių autobusu gali norėti važiuoti 60. Tokiais atvejais būtų atsiųsta dar viena transporto priemonė.

„Gal tik žmonėms reikėtų kiek palaukti“, – tvirtino direktorius.

Kelionė autobusu iš Klaipėdos į Palangos oro uostą kainuoja 1,10 euro. Prognozuota, kad maršrutas nebus pelningas, o Klaipėdos savivaldybė padengs vežėjo patiriamus nuostolius.

Įvertinęs dabartinę situaciją, G.Neniškis vylėsi, kad ir finansiniai rezultatai bus neblogi.

Pasigirdo kalbų, kad prie oro uosto dirbantys taksi vairuotojai sumažino savo paslaugų kainas. Anksčiau grįžti taksi automobiliais į Klaipėdą kainavo apie 60 eurų.

G.Neniškis tvirtino, kad tobulinti dar yra ką. Ypač – maršruto viešinimą.

„Kuo bus daugiau informacijos apie šį maršrutą, tuo jis bus populiaresnis“, – komentavo G.Neniškis.

GALERIJA

  • Gintaras Neniškis
Rašyti komentarą
Komentarai (9)

Vera

Dar zmones pakolkas nepasitike del to kad buvo pranesta, kad reisai bandomeji. Suzinojus,tikrai visi pasinaudos proga...

Danute

Saunuoliai, smagu matyt, kad mes kazkam rupim. Autobuso paslauga labai savalaike.

labai keista

visi turi pinigu skraidyti lektuvai tai kyla klausimas. KODEL autobuso bilietas i Klaipeda TIKTAI 1.10 . Jeigu turi del taksi i Palanga 20 E. o i Klaipeda net 50-60 E tai nors 5 E. iki Klaipedos o iki Palangos nors 2 E. TURETU KAINUOTI. Skrajunai del to tikrai NEBUS NEPATENKINTI.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS