Pilies tiltas turėjo būti pakeltas 9 valandą ryte. Pagal programą tuo metu turėjo būti išlydėti Lietuvos jūrų muziejaus renginio „Dangės flotilės“ dalyviai. Mechanizmai suveikė tik po pusantros valandos, tačiau ne visiškai sėkmingai. Tiltas buvo pakilęs tik 30 procentų. Po kurio laiko jį pavyko visiškai pakelti.
Tiltą prižiūrinčios įmonės „Viadukas“ direktorius Gediminas Juozas Marinskas aiškino, kad įmonė Pilies tilto rekonstrukcijos metu atliko tik statybinių darbų dalį.
„Automatika ir hidraulika rūpinosi generalinio rangovo subrangovai. Kas ten blogai padaryta, sunku pasakyti. Mes visuomet vargstame su tilto mechanizmų automatika“, – aiškino G.J.Marinskas.
Įmonės „Viadukas“ atstovai ketina pirmadienį kreiptis į Klaipėdos miesto savivaldybę ir prašys, kad būtų iškviesti rekonstrukciją vykdę subrangovai.
„Mes eksploatuojame, tad atrodo, kad visos bėdos yra mūsų. Mechanizmai stringa ne dėl mūsų kaltės. Hidraulika veikia puikiai, tik automatika, elektrinė dalis nėra sureguliuota. Neatsimenu tokio atvejo, kad tiltas būtų pasikėlęs be problemų“, – aiškino įmonės vadovas.
Tilto prižiūrėtojai įsitikinę, kad neužtenka tiltą kelti kartą per pusmetį ar per kelis mėnesius.
„Mes prašysime, kad tiltą mus leistų pakelti bent du kartus per mėnesį. Mechanizmas turi susitepti, jei yra oro, jis bekeliant turi išsivaikščioti. Hidraulika turi dirbti. Vokiečiai, statydami pakėlimo mechanizmą, akcentavo, kad įrenginiai turi dirbti nuolat, kiekvieną dieną. Negali taip būti, kad tiltas būtų keliamas tik švenčių dienomis“, – kalbėjo G.J.Marinskas.
Įmonė raštu kreipsis į savivaldybę, kad šis apsispręstų ir numatytų grafiką, pagal kurį tiltas būtų pakeliamas.
Naujausi komentarai