Kelių karuose – klaipėdiečių pergalės | KaunoDiena.lt

KELIŲ KARUOSE – KLAIPĖDIEČIŲ PERGALĖS

Praėjusiais metais eismo įvykių metu Klaipėdoje užgeso tik dviejų gyventojų gyvybės, tai kelis kartus mažiau nei užpernai. Kiek sumažėjo ir eismo įvykių, kuriuose nukentėjo žmonės, skaičius.

Istoriniai metai

Uostamiesčio keliuose eismą prižiūrintys policijos pareigūnai apibendrino praėjusių metų rezultatus. Pastebima, kad pernai su nelaimėmis keliuose kovoti sekėsi geriau nei 2014-aisiais.

Klaipėdos kelių policijos biuro viršininkas Ramūnas Šideikis informavo, kad pernai buvo įregistruoti 202 eismo įvykiai, kurių metu buvo sužeisti žmonės, o 2014-aisiais tokių eismo įvykių buvo 235.

Anot R.Šideikio, 2015-ieji taps istoriniais metais. Per juos Klaipėdos gatvėse žuvo rekordiškai mažai žmonių. Pernai eismo įvykių metu užgeso tik dviejų žmonių gyvybės.

Gelbėjo permainos keliuose

Kaip teigė R.Šideikis, žuvo vienas pėsčiasis ir vienas automobilio vairuotojas. Pastarojo gyvybė užgeso eismo įvykio metu Minijos ir Dubysos gatvių sankirtoje, kai du automobiliai susidūrė vienam jų į gatvę išvažiavus degant raudonam šviesoforo signalui.

Pėsčiojo gyvybę pasiglemžė eismo įvykis, kai automobilis, važiuodamas atbuline eiga, kliudė stovėjusį žmogų. Jis dėl patirtų sužalojimų mirė.

Teigiama, kad mažinti žuvusiųjų keliuose skaičių padėjo atsiradusios permainos miesto gatvėse – įrengtos saugumo salelės, kryptinis pėsčiųjų perėjų apšvietimas.

Situaciją keliuose esą gerino ir greta kai kurių sankirtų pastatyti moksleivių muliažai.

Daug naudos, anot pareigūno, turėjo ir vykdytos prevencinės priemonės bei žmonių švietimas.

Pernai saugaus eismo klasėje įvyko 140 pamokos, jas išklausė 4,5 tūkst. uostamiesčio vaikų.

Siautėjo ne tik BMW

Pastebima, kad pernai eismo įvykių metu sužeistų pėsčiųjų perėjose skaičius beveik nesiskyrė nuo tų pėsčiųjų, kurie nukentėjo gatvę kirsdami ne pėsčiųjų perėjose. Tai, anot pareigūno, atskleidžia, jog ne visi pėstieji vis dar saugiai elgiasi artėdami gatvės link.

R.Šideikis pabrėžė, kad praėjusiais metais dažniausiai nukentėjo žmonės, sulaukę per 50 metų. Nepilnamečiai dažniausiai buvo sužaloti, kai kirto gatvę ne pėsčiųjų perėjose. Tokių atvejų buvo beveik keturios dešimtys.

Pernai daugiausia eismo įvykių užfiksuota rugpjūtį, lapkritį ir gruodį. Pareigūnas pastebėjo, kad lapkritį ir gruodį eismo įvykių skaičių galėjo lemti nepalankios oro sąlygos – lietus, tamsa.

Pastebėta, kad 2015-aisiais dažniausiai eismo įvykiuose dalyvavo „Volkswagen“, „Audi“ ir BMW markės automobiliai.

Medžiojo kelių erelius

Pernai uostamiesčio gatvėmis riedančius vairuotojus akylai stebėjo ir įrengti greičio matuokliai. Per 2015-uosius užfiksuota 4,5 tūkst. greičio viršijimo atvejų.

Dažniausiai vairuotojai greitį viršijo nuo 10 iki 20 ir nuo 20 iki 30 km/h.

„Visi galvoja, kad tolerancijos riba yra 20 km/h. Nieko panašaus. Nėra jokios tolerancijos ribos. Nustatytas greitis – 50 km/h, tokiu ir reikia važiuoti“, – pabrėžė R.Šideikis.

Šiuo metu uostamiesčio vairuotojus stebi 5 greičio matuokliai.

„Be to, dar turime „Caddy“, kurio visi bijo. Jį pastačius mieste, magistralinėje gatvėje, per valandą ar dvi užfiksuojama po 100 ar 150 pažeidimų“, – atskleidė viršininkas.

Klaipėdoje pernai vairuotojus medžiojo ne tik greičio matuokliai. Per metus surengtas 131 reidas. Jų metu patikrinta 13,5 tūkst. transporto priemonių ir nustatyta daugiau nei 1 tūkst. pažeidimų.

Patikrų metu sučiupti 249 neblaivūs prie vairo sėdę asmenys, 58 žmonės vairavo neturėdami tam teisės.

Iš viso uostamiestyje pernai buvo surašyta 20,5 tūkst. protokolų už kelių eismo taisyklių pažeidimus. Daugiausia iš jų – už nustatyto greičio viršijimą.

Rašyti komentarą
Komentarai (4)

Tomas

Kelis kartus mažiau gyventojų Todėl ir žūsta mažiau

Audrius

Matomai valstybei pakankama lesu, kad moket pencijas ir tt. Dar nesu mates, vaziuojant Mokyklos-Priestoties viaduku visi praktiskai laikosi apie 70-80 kmper val.nu

as

joo,norejo kazka sensacingo sugalvot pavadinime,o gavos absurdas.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS