Prasideda kelio Kėdainiai–Šėta–Ukmergė rekonstrukcija | KaunoDiena.lt

PRASIDEDA KELIO KĖDAINIAI–ŠĖTA–UKMERGĖ REKONSTRUKCIJA

  • 0

Viena didžiausių Baltijos šalyse lietuviško kapitalo kelių ir geležinkelių statybos bendrovių „Panevėžio keliai“ pradeda valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 145 Kėdainiai–Šėta–Ukmergė ruožo nuo 41,950 iki 45,177 kilometro rekonstrukcijos darbus.

Sutarties įgyvendinimo metu kelyje bus rekonstruota kelio danga bei inžineriniai tinklai.

Rekonstruojamas 3,227 kilometro ilgio ruožas prasideda už Deltuvos miestelio ir tęsiasi iki Ukmergės mieste esančios vieno lygio Deltuvos ir Garseniškių gatvių žiedinės sankryžos. Rekonstruojamas ruožas driekiasi žemės ūkio teritorijomis, apie 670 metrų ribojasi su sodų bendrija ir patenka į Ukmergė miesto teritoriją.

Dviejų eismo juostų kelio plotis po rekonstrukcijos – 8 m. Iš abiejų pusių bus įrengti pusantro metro pločio kelkraščiai, išskyrus vietas, kur numatyta kloti šaligatvius.

Rekonstruojame ruože yra 26 tipinės nuovažos ir sankryžos, 8 autobusų stotelės. Visos jos bu rekonstruojamos.

Rekonstruojami inžineriniai tinklai apima 10 kV (0,135 km) ir 0,4 kV (0,118 km) įtampos linijas, apšvietimo tinklų rekonstrukciją 0,559 km atkarpoje. Bus rekonstruota beveik trijų kilometrų ilgio drenažo linija, paviršinio vandens surinkimo sistema.

Šiuo metu objekte vykdomi parengiamieji darbai: šalinami želdiniai, ardomi seni atitvarai, demontuojami ženklai, stulpeliai, metalinės tvorelės ir turėklai. Demontuojama susidėvėjusi gelžbetoninė pralaida, senos autobusų stotelės. Siekiant išlyginti ir atnaujinti asfaltbetonio dangą, frezuojama esama asfaltbetonio danga, šalinant pažeidimus ir nelygumus.

Parengiamųjų darbų metu pašalinamas augalinio grunto sluoksnis (apie 6685 kub. m). Visas dirvožemis bus panaudotas šlaitų tvirtinimui arba paskleidžiamas vietoje. Nuėmus dirvožemį bus kasami grioviai vandens nuvedimui. Iškastas gruntas bus naudojamas pylimams supilti, žemės sankasai platinti, nuovažoms prailginti.

Esamas skaldos pagrindas nukasamas (apie 2788 m³) ir transportuojamas į laikiną medžiagų sandėliavimo aikštelę antriniam panaudojimui – pagrindo sluoksniui iš esamos kelio konstrukcijos skaldos įrengimui.

Kelyje esanti gelžbetoninė pralaida bus rekonstruota į naują 1,0 m skersmens metalinę gofruoto vamzdžio 24,21 m ilgio pralaidą. Eismui praleisti, keičiant skersai kelio įrengtą pralaidą, rengiami laikini apvažiavimo keliai. Kelyje esanti dauda (gelžbetoninė konstrukcija vandeniui pratekėti), praleidžianti bevardžio upelio vandenį, demontuota nebus. Ji rekonstruojama uždaruoju būdu į metalinę gofruotą konstrukciją. Jos ilgis – 29,99 m. Dalis pralaidų, esančių skersai nuovažų ir sankryžų – demontuojamos. Po nuovažomis bus įrengtos 0,4 m skersmens plastikinės pralaidos.

Rekonstruojamame kelio ruože visą darbų laikotrapį eismas nebus nutrauktas, tik apribotas. Darbai bus vykdomi vienos eismo juostos atkarpose, kurių ilgis sieks iki 2 km.

Pėsčiųjų takai bus įrengti nulipimuose nuo autobusų peronų ir pėsčiųjų perėjų link esamo pėsčiųjų ir dviračių tako, kuris taip pat bus atnaujintas. Pėsčiųjų ir dviračių tako plotis 2,0 m, jo kelkraščiai – po 0,25 m.

Eismo saugumui užtikrinti kelyje bus rengiamos iškilios saugumo salelės, nauji kelio ženklai ant metalinių atramų (101 vnt.), įrengiami apsauginiai kelio atitvarai (1780 m), įrengiama metalinė tvorelė (75 m), statomi signaliniai stulpeliai (159 vnt.), atliekamas horizontalus kelio dangos ženklinimas.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS