Rekordiškai daug kartų kreiptasi pagalbos – ryškėja nauja tendencija? | KaunoDiena.lt

REKORDIŠKAI DAUG KARTŲ KREIPTASI PAGALBOS – RYŠKĖJA NAUJA TENDENCIJA?

  • 3

Bendrasis pagalbos centras (BPC) pernai sulaukė rekordiškai daug skambučių. Dėl ko dažniausiai gyventojai kreipiasi, ar visada ta pagalba būna reikalinga, LNK žurnalistas kalbėjosi su BPC atstove Vilma Juozevičiūte.

–Kodėl praėjusius metus vadinate rekordiniais?

– Rekordiniai metai yra ta prasme, kad 2022-aisiais buvo perduota daugiausiai pranešimų pagalbos tarnyboms. Į visus pagalbos skambučius numeriu 112 atsiliepia BPC darbuotojai pirmiausiai įvertina, ar tai tikrai yra pagalbos prašymai, tuomet perduoda elektroninius pranešimus jau atitinkamoms tarnyboms.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

– Kodėl padaugėjo skambučių, kokios to priežastys?

– Nors pasitikėjimas pareigūnais buvo didelis ir anksčiau, prašymų netrūkdavo, bet pernai buvo sulaukta gerokai daugiau skambučių, skirtų policijai ir greitajai medicinos pagalbai.

– Pagal statistiką, į ugniagesius buvo kreiptasi mažiau, daugiausia – į greitąją medicinos pagalbą, o antroje vietoje – į policiją.  Dėl ko dažniausiai gyventojai prašo skubios medikų pagalbos?

– Dėl įvairiausių sveikatos sutrikimų. Gal dažniau dėl padidėjusio kraujospūdžio, didelio karščiavimo. Tiesa, reikėtų paminėti, kad ne visi žmonės įvertina tą poreikį, ar tikrai jiems būtina greitoji medicinos pagalba čia ir dabar. Kai kuriais atvejais paskuba skambinti, užuot pamėginę savo jėgomis išspręsti problemą. Neretai užtenka išgerti tam tikrų vaistų, kurių turime savo vaistinėlėje, ir savijauta pagerėja. Tuomet galima kreiptis ne skubos tvarka į polikliniką, savo šeimos gydytoją.

Skambučių srautas priklauso ir nuo paros laiko, ir nuo savaitės dienos, ar tai šventinė diena. Pavyzdžiui, gruodžio 31-ąją ir sausio 1-ąją būna rekordiškai daug skambučių.

 

– Gyventojai tampa vis pilietiškesni – policija sulaukė ypač daug pranešimų dėl kelių eismo taisyklių pažeidimo. Vairuotojai tiesiog skambina kelyje pamatę pažeidėjus?

– Į šią kategoriją patenka ir pranešimai apie eismo įvykius. Todėl iš visų pranešimų, tokių sulaukiame daugiausiai. Jeigu kalbėti apie tuos pilietiškus vairuotojus, tokių tikrai netrūksta. Skambina nemažai žmonių, pamatę įtartinai vairuojantį, neblaivų ar kelių eismo taisykles pažeidinėjantį vairuotoją. Ir reikėtų pasidžiaugti, kad daugėja neabejingų piliečių, kurie, išvydę nuo kelio nuvažiavusį automobilį, sustoja, įvertina, ar tam vairuotojui reikalinga pagalba, ar yra nukentėjusių ir pan. Ir tuomet praneša  mūsų pagalbos centrui.

– Ar tiesa, kad BPC skambučiai nenutyla? Ar kas minutę ar net dažniau suskamba telefonai?

– Skambučių srautas priklauso ir nuo paros laiko, ir nuo savaitės dienos, ar tai šventinė diena. Pavyzdžiui, gruodžio 31-ąją ir sausio 1-ąją būna rekordiškai daug skambučių, mūsų darbuotojai vos spėja atsiliepinėti. Bet kitomis dienomis tų skambučių sulaukiame mažiau. Darbo dienomis didžiausias pikas būna baigiantis darbo dienai. Žmonės grįžta namo, didžiausios spūstys keliuose, todėl padaugėja ir įvairių eismo įvykių. Vakarais sulaukiame skambučių dėl buitinių konfliktų, triukšmo bei kitų viešosios tvarkos pažeidimų.

GALERIJA

  • Rekordiškai daug kartų kreiptasi pagalbos – ryškėja nauja tendencija?
Rašyti komentarą
Komentarai (3)

Artas

Maciau autoivyki, sekiau paskui pabegeli (jam nezinant), pranesiau auto numeri, taip pat seku paskui kaltininka, 112 liepe gristi i ivykio vieta ir laukti pareigunu. Spekit is 10 kartu ar buvo rastas kaltininkas ...

kaunietis

vėl LNK produkcija. Antraštėje turi matytis, kas autorius

Nu jo....

Perskaites supratau.....lietuviai oziu tauta.....

SUSIJUSIOS NAUJIENOS