Sostinėje yra pilna mokytojų specialistų iš tiksliųjų mokslų, jie aršiai varžosi tarp savęs korepetitorių įmonėse.
Tačiau niekas į mokyklas net nesiruošia eiti ir eikvoti savo sveikatą, nes Vilniaus gimazijose klasės perpildytos po 30-32 mokinių. Dėl tokios morališkai sunkios auditorijos niekas savo sveikatos aukoti net nesiruošia.
Todėl pirmiausiai būtina statyti naujas erdvines mokyklas kaip savivaldybių dangoraižiai, kad mokytojui būtų malonu dirbti.
Antra, dėstant tiksliuosius mokslus būtina dalinti dideles 30-32mokinių klases per pusę, kaip užsienių kalbų. Tik tokiomis sąlygomis galima išdėstyti sudėtingus tiksliųjų mokslų reiškinius.
Gamtoje nieko netrūksta , perdaug kvailių. Straipsnis ieško lengvatikių , jokių informatikos-matematikos mokytojų ruošti nereikia. ,,Specai" ruošiami VU , baigę darbinę veiklą informatikai galėtų dirbti mokyklose , patirtis pasaulinė.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)