pagal tave darbas ir leidimas vairuot, tai prigimtine teise? jei neatitinki specifiniu reikalavimu, tai ju netenki. zinok, teises ir aplinkiniai turi, kaip pvz teise likt sveikam ar gyvam bevaziuojant namo. ar jau nedaeina? ko cia nervuotis, jei reakcija ir atmintis veikia kaip priklauso, tai vairuok ir 120 metu budamas, kas tau ka sako
versliukas skatinamas visais lygiais: pradedant masines psichozės sukėlimu per purvasklaidą, SAM, socialinius reikalus, .....politines parcyjas. Versliuko esmė - vyresnių žmonių eliminavimas iš visų sričių ir pagreitintas utilizavimas
man nieko nedarytu, kad as girtas vazineju, tai as ir vazineciau. kodel nieko nedaroma, kad ir situ tiksinciu bombu kelyje nebutu? jau ne pirma karta tokie nukvakeliai pries eisma isvaziuoja. turbut tie seimo parazitai bijo ka nors del to daryt, nes zino, kad tai pagrindinis ju elektoratas
Jei dėl sveikatos , ypač psichinės .... Griežtai atrenkant . Manau pusė jauniklių teises prarastų
Rašau matydamas kaip jie vairuoja . Atodo važiavimas savo reikmėms - lenktynių trasa . Kur būtina iki šviesaforo užimti 1-ą vietą .
šiknaskylėje susidarė jaunesnių banditėlių mafija, kuriai labai " rūpi" vyresnių žmonių sveikata, reikalai ir ypač jų piniginės. Todėl ir stumiamos pagreitintai įvairios genderinės diskriminacinės teorijos
sušiktas straipsnelis užsakytas tų kurie visais būdais stumia diskriminaciją pagal amžių, ie tų kurie mėto iš darbų vyeresnius už 40 metų. Vien dėl steaipsnelio pavadinimo kaunadienį būtina paduoti į žmogaus teisių teismą dėl diskriminacijos pagal amžių
Jei nuo 80 m.ne tai ir snagliams TIK nuo 30 ir iki 80,va tada bus teisybė,nes 18-čiai daugiausia žmonių nužudo,vadinami "krištoliniais",kaip prie gel.stoties suskis nužudė jauną merginą. ir nieko,nes tėveliai kažkokiai "šlovingai parcyyyyjai priklausė,net "krištoliniu" padarė su kelių mėn."stažu" ir iki tos žmogžudystės keravojo be avarujų.
Nepaslaptis kad čia vien nuvaikeje pensininkai rašinėja galvoja kad jų komentarai ką nors pakeis ir patvirtindami kad jie yra pavojus kelyje o dabar paziurekite kaip jie putosis ir jie dar laiko save adekvačiai.
Ne paslaptis , kad čia vien nesussitūpėje vairuotpjai . Varinėjantis mieste net su sunkiasvorėmis kaip Monako lenktynėse . Advekatumo tokių elgsenoje nerasta , kaip kad ir pas psichiatrą vertėtų pabūvoti , gal net ir pokalbiuose sudalyvauti.
vairuot negalima....uz tat i sirasykit i POLITINE partija ir i seima , i valdiska vadovaujantiposta nieks jum netrukdys.... va pazekit kokie nepatenkinti buvo kai GRIBAUSKAITE ministram atestacijas renge.... dabar pox...visi garsiai saukia RUSAI PUOLA ir ramiai patiliukais europinies paskolas paimtas jusu vardu pjauna ir plauna ir zvengia is jusu musu mieli prievoliu ir privalomu mokesciu moketojai... viskas jums...jusu gerovei...
TEISĖS NUO 1976 m. ......NEI AMŽIUS NEI SVEIKATA ...O PATIRTIS......(vokiečių pilotas GROSE 96 metų iki šiol pilotuoja orlaivius ir kasmet praeina med. komisiją).....
Yra nemažai straipsnių,kuriuose rašoma, kad avarijas su tragiškomis pasekmėmis padaro ir 18 ar 19 metų. dvidešimtmečiai, bet kažkaip niekas nesiųlo jiems nustaty amžiaus ribą vairavimui?
Skaičiau, kad 102 metų JAV gydytojas Johnas Scharffenbergas dirba ir vairuoja automobilį. Matyt, JAV niekam nekyla mintis diskriminuoti žmones dėl amžiaus?
Sveikata ir gebėjimas vairuoti priklauso nuo amžiaus, tačiau nustatyti ribą tikrai negalima. Palyginkime 80- mečių sveikatą- dažnai ji skiriasi kaip diena ir naktis. Vieni vos juda ir nesigaudo aplinkoje, kiti gi judrūs ir gerai veikiančia galva- puiki orientacija, mąstymas. Kita vertus, senoliai kelyje atsargesni, važinėja mažesniais greičiais, kai tuo tarpu jaunimas dažnai važiuoja gazas dugnas, nors patirties nedaug.
TV rodė sankryžos, kur senolis pasuko prieš eismą, vaizdą. Tai panašu, kad ją projektavo įsimylėjęs jaunuolis, kuris nutarė iš sankryžos gėlę padaryti. Va tokiems reikėtų užrausti visiems laikams liestis prie eismo organizavimo. Keliai turi susilieti taip, kad iš karto būtų galima matyti- galima sukti ten ar ne. Dabar gi sankryža padaryta taip, lyg kasdien keistųsi eismo kryptis.
Na ne amžius nulemia žmogaus reakciją ir gebėjimą vairuoti, o sveikata. Pažiūrėkime realiai, senolis kuris sulaukęs garbaus amžiaus, dar energingas, šviesaus proto, neneigiama kad sulėtėjus reakcija, bet patirtis ir atsargumas atsveria visa tai. Kitas nors ir jaunesnis bet jo reakcija lėtesnė nei senolio, o ypač keliuose tai jaunimėlis stengiasi parodyti savo ,,kietumą,, ir sukelia avarines situacijas ir avarijas. Tad nenurašykime senolių, o blaiviai vertinkime jų sveikatą ir gebėjimą kritinėse situacijoje. Mandar iki senjoro toli, bet neniekinu keliuose važinėjančių protingai senolių.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)