BARSUKAS – URVE, MERSAS – GARAŽE
Artėjančio pavasario ženklai – ne tik lėtai ilgėjančios dienos, bet ir vyraujantys reiškiniai keliuose. Būtent – duobės. Gylis, plotis, briaunų aštrumas, duobių kiekis ir tankumas. Kaip žinoma, šalčio ir šilumos lenktynės palieka pėdsakus, kurie prakerta padangas, deformuoja ratlankius, pažeidžia važiuoklę, apgadina vairuotojų nervų sistemą, pramuša piniginę, išderina dienos, o kai kuriais atvejais ir ilgesnio laikotarpio planus.
Apie galimas pavasario perspektyvas jau šiek tiek žinome, nes, kaip įprasta, sausio 25 d. pasaulį pakonsultavo ekspertas barsukas. Jo duomenimis, pavasaris Lietuvoje turėtų būti gana ankstyvas. Tačiau barsukas negali pakonsultuoti duobių keliuose klausimu.
Tačiau netikėtai pakonsultavo mersas. Kaip tyčia per Barsuko dieną. Įlėkė – kad tu prasmegtum – į rekordinio gylio ir pločio duobę. Klaipėdos rajone esanti duobė jį tiesiog prarijo (laimei, vairuotojas liko sveikutėlis). Ar iš tokio neįtikėtino prasmegimo būtų galima padaryti išvadą, kad pavasaris Lietuvos keliuose bus labai duobėtas ir pavojingas, todėl mersams ir kitiems derėtų nerti kaip barsukams į savo urvelius ir neskubėti lįsti lauk – ramiai sau palaukti, kol kelininkai taisys duobes, tarp kurių, kaip paaiškėjo, pasitaiko net tokių, kuriose galima tiesiog prasmegti?
Duobių pavojingumas proporcingai matuojamos turimo asfalto kiekiu. O asfalto pas mus visada trūksta, tad nemaža dalis duobių lieka neužlipdytos. Beveik neabejotina: kuo labiau įsitvirtins pavasaris, tuo daugiau atsivers duobių ir didės asfalto deficitas. Tačiau vis dažniau pasigirsta svarstymų (Seime, ministerijose), kad asfalto atsargas galima padidinti perkant mažiau matuoklių, o už sutaupytus pinigus – daugiau asfalto. Jei vairuotojų paklaustume, ko daugiau reikia keliuose – asfalto ar greičio matuoklių, atsakymą atspėtų ne tik barsukas. Tačiau ar pastebimai sumažėtų duobių? Čia net barsukas nesiryžtų garantuoti.
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
-
0 komentarai
-
BNS inf.0 komentarai
-
LNK inf.3 komentarai
Ot ir ne!
užuojauta