POLIKLINIKOMS – ĮTŪŽUSIŲ PACIENTŲ KALTINIMAI: PRISISKAMBINTI NEĮMANOMA, NES TYČIA NEKELIA RAGELIO
- Kauno.diena.lt inf. 27
Pacientai įtūžę – prisiskambinti į polikliniką reikia pusvalandžio, valandos ar net pusdienio. Medikai teisinasi – po švenčių žmonės tiesiog užgulė telefonus. Tačiau kai kurie neprisiskambinę pacientai sako matę, kaip registratorės tiesiog nukelia telefono ragelį ir specialiai neatsiliepia į skambučius, praneša LNK.
Vilniaus Lazdynų poliklinikos pacientas nufilmavo, kaip nepavyksta prisiskambinti į registratūrą kone pusvalandį. Nors automatiniame atsakiklyje įrašytas balsas teigė: „Šiuo metu visos operatorės užimtos. Prašome palaukti. Jei laukti negalite, jūsų skambutis bus užregistruotas ir pagal galimybes jums atskambinsime artimiausiu metu“, tačiau poliklinika neatskambino nei kitą, nei dar kitą dieną. Pacientas gavo žinutę, kad taip nutiko dėl didelės apkrovos.
Ne visiems pacientams užtenka kantrybės laukti, kol registratorė atsilieps. Vilnietis sakė neapsikentęs ir atėjęs pažiūrėti, ką veikia jam neatsiliepiančios registratorės. Viena esą buvo tiesiog nukėlusi ragelį.
„Surinkau numerį, kad užsiregistruočiau pas gydytoją. Skambutis eina, niekas nekelia ragelio. Visi sėdi su kažkokiais popieriukais ar kompiuteriais, niekas nekelia ragelio“, – pasakojo jis.
Kad neprisiskambina, skundžiasi ir kiti poliklinikos pacientai.
„Skambinau ir neprisiskambinau iki dviejų valandų. Tada atėjau čia ir užsiregistravau. Blogai dirba“, – šnekėjo viena pacientė.
Surinkau numerį, kad užsiregistruočiau pas gydytoją. Skambutis eina, niekas nekelia ragelio.
Naujosios Vilnios direktoriaus pavaduotoja Virginija Dautartienė neslėpė: trūksta ir telefono linijų, ir žmonių, kurie galėtų atsiliepti, o krūviai padidėję.
„Negali prisiskambinti, tas yra tiesa, kadangi labai padaugėjo skambučių dėl COVID-19. Maža to, kad yra COVID-19, ligos, kurios buvo, irgi lieka. Krūvis pasidarė beveik dvigubas“, – sakė V. Dautartienė.
Vis dėlto poliklinikos atstovė neigė, kad registratorės galėjo tiesiog nukelti ragelį ir neatsakinėti.
„Tie žmonės, kurie dirba, atsakinėja nuo ryto iki vakaro. Tikrai buvo skundų, tikrai tikrinome daug kartų. Tikrai nebuvo taip, kad telefonas padėtas ir kažkas yra išėjęs“, – teigė V. Dautartienė.
Ž. Gedvilos / Fotobanko nuotr.
Dėl sunkumų prisiskambinti į registratūrą priekaištauja ir kitų poliklinikų pacientai.
„Kartais pusę valandos, valandą ir daugiau reikia sėdėti ištisai. Jei jau praleidi tą tarpą, tada jau viso gero“, – kalbėjo viena pensininkė.
„Nuo ryto iki vakaro skambini ir neprisiskambini“, – antrino kitas pacientas.
Vilniaus savivaldybė aiškino, kad skambučių srautai ypač išaugo po savaitgalio, o šįkart buvo net keturios laisvos dienos, tad poliklinikos buvo tiesiog užbombarduotos skambučiais.
Skambina po daug kartų, neturi kantrybės palaukti, prisiskambinę ne visada pasiruošę.
„Dauguma poliklinikų sulaukia nuo dviejų iki dešimt kartų daugiau skambučių nei įprastą dieną. Iš tikrųjų tas skaičius pasijuto, nes tikrai nepavyko visiems gyventojams prisiskambinti“, – tikino Vilniaus savivaldybės Sveikatos apsaugos skyriaus vedėja Viktorija Turauskytė.
Išgirdęs, kad gyventojai skundžiasi negalintys prisiskambinti į poliklinikas, sveikatos apsaugos ministras Arūnas Dulkys atsakė trumpai: „Pandeminis nuovargis visiems mums tą kantrybę sekina“.
Tačiau poliklinikų atstovai sakė, kad ir patys pacientai kartais gaišina registratorių laiką.
„Jie dažnai neracionaliai naudoja tą telefoną. Skambina po daug kartų, neturi kantrybės palaukti, prisiskambinę ne visada pasiruošę, ne visada turi dokumentus“, – teigė V. Dautartienė.
Poliklinikos patarė, kad neturintys skubaus reikalo skambintų ne pirmadieniais, o kitomis darbo dienomis, ir ne piko valandomis, t. y. ne nuo 7 iki 10 val. ryto ir ne nuo 16 iki 18 val. O bent jau Naujosios Vilnios poliklinika žada dar lapkritį padvigubinti registratorių skaičių.
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
-
2 komentarai
-
LNK inf.2 komentarai
-
BNS inf.54 komentarai
Baris
Taip
Stanislovas