Kelių eismo stebėjimo sistema padės nustatyti ir nubausti pažeidėjus | KaunoDiena.lt

KELIŲ EISMO STEBĖJIMO SISTEMA PADĖS NUSTATYTI IR NUBAUSTI PAŽEIDĖJUS

Lietuvos keliuose rengiamasi įdiegti eismo stebėjimo sistemas, kurios fiksuos vairuotojų daromus pažeidimus, nustatys, ar laikomasi leistino svorio, matmenų ir ašių apkrovos apribojimų, taip pat ar transporto priemonė turi galiojančią techninės apžiūros pažymą bei privalomąjį draudimą.

Šiandien Vyriausybė pritarė Administracinių teisės pažeidimų kodekso pakeitimams, leisiantiems administracinėn atsakomybėn patraukti asmenis, kurių pažeidimai bus užfiksuoti šalies keliuose įrengta elektronine eismo stebėjimo sistema.

Numatoma, kad kelio dangoje įrengti elektroniniai jutikliai matuos transporto priemonių svorį, matmenis ir ašių apkrovą, o vaizdo stebėjimo kameros fiksuos transporto priemonių valstybinius registracijos numerius. Informacinėse sistemose pagal registracijos numerius bus tikrinama, ar atlikta transporto priemonės techninė apžiūra, ar turimas privalomas draudimas.

„Naujoji sistema turėtų didinti saugumą keliuose, drausminti vairuotojus bei paskatinti juos labiau rūpintis automobilių technine būkle. Šios priemonės turėtų dar labiau sumažinti keliuose žūstančių ir sužeistų žmonių skaičių“, – sakė susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Jei bus nustatyta, kad transporto priemonė viršijo svorio ar kitų parametrų apribojimus, arba paaiškės, kad ji neturi galiojančios techninės apžiūros pažymos arba nėra apdrausta privalomuoju vairuotojų civilinės atsakomybės draudimu, šių transporto priemonių vairuotojams bus formuojami administracinių teisės pažeidimų protokolai.

Eismo stebėjimo sistemas numatoma integruoti į Valstybinės reikšmės kelių eismo informacinę sistemą ir susieti su Administracinių teisės pažeidimų bei eismo įvykių registru. Prognozuojama, jog naujoji sistema Lietuvos keliuose galėtų pradėti veikti kitų metų pabaigoje.

Rašyti komentarą
Komentarai (2)

nu

pirmam komentatoriui: nesigilink taip. konkursa laimes viena firma, kuri iprastai laimi kai reikia irengti panasaus tipo sistemas, bus isplauta begales pinigu ir finale laukiamu rezultatu nebus.

lolo

man tik labai idomu kaip tiksliai pasvers ir ismatuos ? nes kol kas pasverta kelyje irengtais davikliais ir ta pacia masina sveriant stovincia kitomis svarstyklemis buna net iki 2-3 tonu skirtumas

SUSIJUSIOS NAUJIENOS