Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba UAB „Amber promotions“ pripažino pažeidus konkurencijos normas ir priėmė nutarimą skirti bendrovei 13,9 tūkst. litų baudą.
UAB „Amber promotions“ siūlė vartotojams 1 savaitei per 35 mėnesių laikotarpį įsigyti teisę naudotis apartamentais Tenerifės saloje.
Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba tyrimą dėl UAB „Amber Promotions“ veiklos atliko 68 vartotojų skundų pagrindu. Juose nurodoma, kad telefonu paskambinęs bendrovės atstovas pirmo pokalbio metu apklausia vartotojus dėl atostogų užsienio šalyse įpročių.
Po kurio laiko bendrovės atstovas tiems patiems vartotojams paskambina vėl, nurodydamas, jog vartotojas laimėjo prizą ir pakviečia atvykti kartu su savo sutuoktine (sutuoktiniu) ir loterijos viešbučio patalpose metu ištraukti, kokį konkretų prizą vartotojas laimėjo.
Nuvykusiems į prizų traukimą vartotojams bendrovė viešbučio patalpose surengia siūlomų paslaugų pristatymą, kurio metu, lygindama įvairių kelionių organizatorių siūlomų kelionių kainas, reklamuoja savo paslaugas ir intensyviai siūlo jas įsigyti.
UAB „Amber Promotions“ reikalavimą per itin trumpą laiką apsispręsti pasirašyti sutartį bei iš karto tą pačią dieną sumokėti sutartyje nustatytą pinigų sumą (be teisės tokią sutartį sudaryti vėlesnės prezentacijos metu), tinkamą sutarties sąlygų neatskleidimą vartotojai įvertino kaip klaidinimą ir psichologinį spaudimą.
Visi į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą kreipęsi vartotojai pareiškė norą nutraukti su bendrove sudarytas sutartis ir susigrąžinti įmokas (kiekviena jų - vidutiniškai apie 2000 litų) nemokant bendrovės nustatytų sutarties nutraukimo baudų.
Komercinė veikla, pagal įstatymus, yra nesąžininga, jeigu ji neatitinka profesinio atidumo reikalavimų, iškreipia vartotojo ekonominį elgesį siūlomo produkto atžvilgiu, yra įkyri, vartotojui nėra galimybės ar laiko priimti informacija paremtą sprendimą.
Naujausi komentarai