Padidinto tarifo numeriams kasmet lietuviai išleidžia daugiau nei 5 mln. litų | KaunoDiena.lt

PADIDINTO TARIFO NUMERIAMS KASMET LIETUVIAI IŠLEIDŽIA DAUGIAU NEI 5 MLN. LITŲ

Lietuvos mobiliojo ryšio vartotojai, skambindami padidinto tarifo numeriais, pavyzdžiui, informacijos telefonu ar taksi paslaugų bendrovėms, per metus išleidžia apie 5 mln. litų. 

Padidinto tarifo numeriai – tai tokie numeriai, kuriais skambinant taikomas didesnis nei standartinis minutės mokestis ir skambutis nepatenka į suteikiamą minučių skaičių už mėnesinį mokestį. Telekomunikacijų bendrovės „Bitė Lietuva“ vartotojai, skambindami į padidinto tarifo linijas, prieš skambutį būna įspėjami, kad pokalbis kainuos brangiau ir minutės kaina sieks tam tikrą sumą.

„Mums svarbu, kad klientų sąskaitose nebūtų jokių netikėtumų. Įspėjimas apie tai, kad renkamas numeris yra padidinto tarifo, vadinasi neįeina į mėnesinio plano minučių skaičių, padeda apsaugoti vartotojus nuo neplanuotų išlaidų. Iš kelių metų skambučių statistikos matome, kad dalis vartotojų, išgirdę įspėjimą, kad pokalbis bus brangesnis, tiesiog padeda ragelį“, – sako bendrovės rinkodaros direktorius Pranas Kuisys.

Dažniausiai padidinto tarifo numeriais naudojasi įmonės, teikiančios informacines, taksi, loterijos ir kitas paslaugas.

Padidinto tarifo skambučio kaina paprastai svyruoja nuo 30 centų iki 3 litų už minutę.

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

istaigos tokiais numeriais

elektra sodra kios ystaigos trumpais numeriais.kazkam bizni krauna o zmogus kencia.dar paskambinus ilgai kalba kad daugiau laiko uztruktu.kad moketu daugiau.niekam zmogus nerupi tik biznis.lesto kodel brangus numeris.reikia paskambint

SUSIJUSIOS NAUJIENOS