Įspėja: prekybos centre – užkrėsta mėsa Pereiti į pagrindinį turinį

Įspėja: prekybos centre – užkrėsta mėsa

2025-07-23 12:42 kauno.diena.lt inf.

Prekybos centre Lietuvoje fiksuotas užkrėstos mėsos atvejis – maltoje vištienoje nustatyta Salmonella spp bakterija, pranešė Valstybinė maisto ir veterinarijos tarnyba (VMVT).

Įspėja: prekybos centre – užkrėsta mėsa
Įspėja: prekybos centre – užkrėsta mėsa / Asociatyvi Freepik.com nuotr.

Šie patogeniniai mikroorganizmai rasti maltoje, šviežioje vištienoje. Užkrėstą mėsą iš Lenkijos įsigijo ir LIDL parduotuvių tinklas Lietuvoje, liepos 21 d. skelbė VMVT. Vištiena buvo tinkama vartoti iki liepos 16 d.

Produkto tiekėjas – „Roldrob“.

LIDL savo ruožtu patikino, kad prekyboje šio produkto nebėra.

„Produktų kokybei skiriame itin didelį dėmesį, taip pat keliame aukštus kokybinius reikalavimus tiekėjams bei gamintojams. Vos tik gavę informaciją dėl galimų mikrobiologinių neatitikimų produkte, iškart susisiekėme su tiekėju, perdavėme informaciją ir paprašėme atlikti tyrimą dėl šios situacijos, siekiant išvengti tokių galimų neatitikimų ateityje“, – teigė LIDL atstovė Lina Skersytė.

Pirkėjai, įsigiję šį produktą, gali su pirkimo kvitu jį grąžinti bet kurioje LIDL parduotuvėje. Produkto grąžinimas vyksta nuo liepos 22 iki 29 dienos imtinai. Anot L. Skersytės, apie produkto grąžinimą pirkėjai informuojami informaciniu plakatu visose LIDL prekybos vietose.

„Apgailestaujame dėl šio nemalonaus nutikimo, dėsime pastangas, kad tokie atvejai nepasikartotų ateityje“, – sakė L. Skersytė.

Salmonella spp gali sukelti per maistą plintančias ligas – salmoneliozę, listeriozę.

Pagrindiniai salmoneliozės simptomai – viduriavimas, karščiavimas, pilvo bei galvos skausmai. Jie paprastai pasireiškia praėjus 12–72 valandoms po užsikrėtimo ir trunka 4–7 dienas.

Pasak VMVT, nustačius bet kokios rūšies salmoneles Lietuvoje, siekiant apsaugoti vartotojų sveikatą, užkrėsta produkcija nedelsiant atšaukiama iš rinkos ir uždraudžiama jos prekyba.

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
suvalgę

vištą galite ją grąžinti į parduotuvę ir būtinai pridėkite kvitą.
1
0
reiketu

sita srota dazniau kontroliuot ne tik kad mesa prekiauja uzkresta bet ir apvagineja savo pirkejus su kainu zaidimais ir pastoviai truksta pardaveju reikia stovet po pusvalandi eileje nes dirba po 1 pardaveja ta pati sedi ir kasoje ir laksto i savitarna
2
0
Lordas

Kreipia LIDL ypatingą dėmesį kokybei???baikite kartą kliedeti ir kvailinti tautą.mrsa prastos kokybės vos ne kiekvieną kartą,kefyras reguliariai praruges,kokia data nestovėtų,apie ką kalbama.tarnybos kokybei tikrinti ,sėdi centru kišeneje,visi žino ,niekas nedaroma.
1
0
Visi komentarai (23)