sita srota dazniau kontroliuot ne tik kad mesa prekiauja uzkresta bet ir apvagineja savo pirkejus su kainu zaidimais ir pastoviai truksta pardaveju reikia stovet po pusvalandi eileje nes dirba po 1 pardaveja ta pati sedi ir kasoje ir laksto i savitarna
Kreipia LIDL ypatingą dėmesį kokybei???baikite kartą kliedeti ir kvailinti tautą.mrsa prastos kokybės vos ne kiekvieną kartą,kefyras reguliariai praruges,kokia data nestovėtų,apie ką kalbama.tarnybos kokybei tikrinti ,sėdi centru kišeneje,visi žino ,niekas nedaroma.
Nevalgote juk žalios tos maltos vištienos, po terminio apdorojimo tų bakterijų nelieka nei kvapo, bet vis vien tai ne išeitis...tokie produktai neturi papulti į prekybos tinklus, o tiekėjus reikėtų priversti tiekiamą produkciją patiems paragauti.
Tai kur perki gal MAXIMA turi puikios mesos Gal ir rado galir ne įdomu kas užsakė pasišūdinima lietuviški broliukai vienas kita suėsti mokat tik tam LIDL IR NORFOJE gera mėsa o papulti visur gali nes dirba musu sukčiai vokiečiai tuom neužsiima
galiojo o pirko 21...aha...paeme uz centus o cia tipo akcija...lidle apskritai jei randi koki gera kokybiska produkta veliau jis dingsta... zodziu shudas ne parduotuve
Pirkėjai, įsigiję šį produktą, gali su pirkimo kvitu jį grąžinti bet kurioje LIDL parduotuvėje. Produkto grąžinimas vyksta nuo liepos 22 iki 29 dienos imtinai. Anot L. Skersytės, apie produkto grąžinimą pirkėjai informuojami informaciniu plakatu visose LIDL prekybos vietose.
Šiandien buvau Brastos LIDL, jokio plakato nemačiau.Nebent buvo labai smulkio raidėm parašyta:(
Pirkėjai, įsigiję šį produktą, gali su pirkimo kvitu jį grąžinti bet kurioje LIDL parduotuvėje. Produkto grąžinimas vyksta nuo liepos 22 iki 29 dienos imtinai. Anot L. Skersytės, apie produkto grąžinimą pirkėjai informuojami informaciniu plakatu visose LIDL prekybos vietose.
Šiandien buvau Brastos LIDL, jokio plakato nemačiau.Nebent buvo labai smulkio raidėm parašyta:(
galiojimas iki liepos 16, parduotuvės sėkmingai išprekiavo užkratą ir dabar, kai jau produktas/žaliava apdorota ir suvalgyta prašo gražint??? Tai gal reikėtų pirkėjams, kurie galimai užsikrėtė, apmokėt gydymą ir sumokėt solidžią kompensaciją? Beje, jei kam kyla klausimų, lidl neapsipirkinėju
prekiauja viskuo kad ir uzkresta mesa jiems viskas galima ir dar apvagineja pirkejus su etiketemis kuriose nurodoma 2 kainos viena mazesne kita didesne ir pastoviai kasoje musa didesnes kainas idomu kodel Lietuvoje galima sukciaut lidlui ir niekas jo nekontroliuoja
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)