„Maximos“ kainų mažinimo kampanija – signalas tiekėjams | KaunoDiena.lt

"MAXIMOS" KAINŲ MAŽINIMO KAMPANIJA – SIGNALAS TIEKĖJAMS

  • 1

Nauja "Maximos LT" kampanija dėl svarbiausių produktų kainų mažinimo, anot ekspertų, turėtų priversti suklusti tiekėjus, nepaisant to, kad bendrovė tikina, kad viskas bus daroma savo sąskaita, rašo "Verslo žinios".

"Nemanau, kad vieninteliai šios kampanijos ištekliai bus bendrovės finansai, šiandienis pranešimas turėtų priversti suklusti ne tik pirkėjus, bet ir tiekėjus. Bus ieškoma sprendimų kartu su tiekėjais", - sako SEB banko vyriausiasis ekonomistas ir prezidento patarėjas Gitanas Nausėda.

Neįvardytu norėjęs likti pašnekovas teigė, kad kiti prekybininkai blokuos "Maximos LT" veiksmus, todėl prekybos tinklas nebus pigesnis. Anot jo, Lietuva yra kainai jautri rinka, todėl visiems svarbu būti pigiausiems, o pirmiausia reaguos ir savo pirkėjus gins "Norfa".

Rašyti komentarą
Komentarai (1)

Lietuvis

Užsakytas straipsnis Lietuvoje nieko naujo melas ir proproganda.

SUSIJUSIOS NAUJIENOS