„Maxima“ pataria, kaip sumažinti kontaktų skaičių apsiperkant: svarbus elgesys prie kasų | KaunoDiena.lt

„MAXIMA“ PATARIA, KAIP SUMAŽINTI KONTAKTŲ SKAIČIŲ APSIPERKANT: SVARBUS ELGESYS PRIE KASŲ

  • 0

Apsirūpinimas maisto ir kitomis būtinomis prekėmis – neišvengiamas. Būtent dėl to lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ atstovai teigia, kad atvykstantys į prekybos vietas turėtų būti pasirūpinę ne tik visomis reikiamomis savisaugos priemonėmis, bet ir žinoti, kaip tinkamai elgtis parduotuvės patalpose. Kokios svarbiausios saugumo taisyklės apsiperkant, primena „Maximos“ Komunikacijos ir įvaizdžio departamento direktorė Ernesta Dapkienė.

„Tinkamas elgesys prekybos centruose yra itin svarbus veiksnys mažinant pandemijos plitimą, todėl labai svarbu, kad visi lankytojai paisytų atsakingų institucijų nurodymų. Savo ruožtu savo pirkėjams nuolat primename, kaip derėtų elgtis atvykus į prekybos centrus – dėvėti burną ir nosį dengiančias apsaugines priemones, dezinfekuoti rankas bei mūvėti vienkartines pirštines“, – įžvalgomis dalijasi E. Dapkienė.

Įprastas kasas verta keisti savitarna

Prekybos tinklo atstovė teigia, kad artėdami prie kasų pirkėjai, pirmiausia, turėtų įvertinti kasų užimtumą ir, jei leidžia galimybės, rinktis savitarnos kasas. E. Dapkienė aiškina, kad savarankiškai skenuodami ir atsiskaitydami už prekes pirkėjai išvengia kontakto su darbuotojais. Vis dėlto, tais atvejais, kai savitarnos kasos lankytojams nėra priimtinas sprendimas, atstovai pasirūpino, kad būtų užtikrintas tiek perkančiųjų, tiek aptarnaujančio personalo saugumas.

„Siekiant išlaikyti saugų atstumą tarp darbuotojų ir pirkėjų bei sumažinti žmogiškųjų kontaktų skaičių, pasirūpinome, kad parduotuvėse būtų atidaryta tik kas antra laisva kasa, o darbuotojus ir pirkėjus skirtų organinio stiklo pertvara. Žinoma, siekiame, kad pirkėjai prioritetą teiktų savitarnos kasoms, tačiau suprantame, kad toks apsipirkimo būdas yra priimtinas ne visiems“, – komentuoja E. Dapkienė.

Ji atkreipia dėmesį, kad kiekvienas, artėdamas prie įprastos ar savitarnos kasos, turėtų paisyti ant grindų įrengto žymėjimo, kuris padeda išlaikyti saugų atstumą nuo kitų pirkėjų. Šio žymėjimo reikėtų laikytis ne tik esant toliau nuo prekių iškrovimo takelio, bet ir esant šalia jo. Pirkėjai neturėtų grūstis ir skubėti iškrauti prekių, jei dėl to būtų pažeista kito žmogaus teisė į saugaus atstumo išlaikymą.

Prioritetas – kuo mažiau kontaktų

Tokiu pavyzdžiu turėtų pasekti ir apsiperkantys savitarnos kasose. Matydami, kad kitas pirkėjas jau kraunasi prekes, stovintys eilėje neturėtų priartėti prie kasos, iki kol apsipirkęs lankytojas nepasitrauks nuo skenavimo vietos. Tiesa, tiek vienu, tiek kitu atveju pirkėjai skatinami atsiskaityti ne grynaisiais pinigais, o banko kortele. Jei įmanoma, bekontakčiu atsiskaitymu.

„Prekybos tinklo „Maxima“ darbuotojai nuolat rūpinasi, kad būtų dezinfekuoti dažniausiai liečiami paviršiai, tačiau vis vien norime savo pirkėjų paprašyti būti sąmoningais bei rekomenduojame be reikalo neliesti paviršių ir prekių, o apsiperkant mūvėti vienkartines pirštines. Jei atsiskaitymas už prekes įmanomas neliečiant kortelių skaitytuvo, raginame šia galimybe pasinaudoti. Lygiai taip pat patariame vengti liesti ir remtis į paviršius prie kasos, o apsipirkus vėl dezinfekuoti rankas“, – patarimais dalijasi E. Dapkienė.

Svarbus kiekvieno indėlis

Ji taip pat atkreipia dėmesį, kad tiek vaikštant parduotuvės patalpose, tiek stovint eilėje prie kasos ar skenuojant prekes kiekvienas lankytojas privalo laikytis kosėjimo ir čiaudėjimo rekomendacijų. Atsiradus tokiam poreikiui patariama kosėti ir čiaudėti papildomai prisidengus nosinaite arba į sulenktą vidinę alkūnės dalį.

E. Dapkienė pabrėžia, kad siekiant užkirsti kelią viruso plitimui itin svarbus kiekvieno pirkėjo ir parduotuvės lankytojo indėlis užtikrinant saugumą. „Būtent dėl to reikėtų ne tik laikytis numatytų rekomendacijų, tačiau tai daryti teisingai – vienkartinę veido kaukę užsidėti spalvotąją pusę atsukant į išorę, o kietąją dalį paliekant viršuje. Veido apsaugos priemonės turėtų dengti ir burną, ir nosį“, – primena prekybos tinklo atstovė.

Ne ką mažiau svarbu, kad pajutę gripo ar peršalimo simptomus ar prastai besijaučiantys pirkėjai pasiliktų namuose, o apsipirkimu pasirūpintų pasinaudodami tinklo „Barbora Express“ paslaugomis. Tokiu būdu pirkėjas galės įsigyti visas reikiamas prekes, o svarbiausia – likdamas namuose pasirūpinti savo ir kitų saugumu.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS