jau "nebeskieskit miltais", LIDL. Matot, miltai turi savybę "brinkti", todėl jūsų reklaminiai kliedesiai ir melas nuolatinis "briksta", didėja ir pučiasi : lietuviai jau seniai nebetiki tokiais akivalzdžiais melais,- todėl nepūskit šito "pigumo burbulo", nes jis jau seniai "SPROGĘS".
Ne tik įvairias kainų apgaules pirkėjams kasoje pateikia, bet ir prekės iš kažkokių šalių, pasitikėjimo nekeliančios! Gal tik vaisiai ir daržovės patikimi. Žiūrėkite, ką perkate, o nesidžiaukite kelių centų pigiena
tai sukciu krautuve daznai prekes buna su 2 kainom bet kasoje pardaveja parduoda viska tik didesne kaina nors parasyta ir mazesne tipo akcija ir pastoviai dirba tik 1 pardaveja per 2 kasas nes nera kam dirbt nors algos tipo didziausios bet pardaveju kaip ner taip ner
turim ir tuos telefonus, tačiau IŠ PRINCIPO neatsisiunčiam "programėlės" : namuose 2 kompiuteriai ir dar + planšetė,"namų internetas" neribotas, tai kodėl dar ir telefonuose "privalom" užsisakyti ( dėl LIDL-o nuolaidų ? ! ) papildomai internetą ? Automobilyje yra GPS, tad telefone tikrai nėra reikalo turėti internetą, o visokiais "snukiarodžiais,t.y. fb, naudojamės namuose, o ne gatvėje ar viduryj prekybcentrio, juolab ne už vairo. VISI prekybcentriai TURI ir KORTELES nuolaidų, ne tik "programėles" telefonuose, o LIDL - tikra to žodžio prasme - PRIEVARTAUJA turėti "išmanųjį" telefoną su internetu ir jų "programėle". Geriau jau NORFOJ apsiperkam, bet nepasiduodam šitai prievartai ir šantažui. Gal LIDL yra sudaręs sutartis su ryšio paslaugų tiekėjais,kad priverstų žmones pirkti daugiau "išmaniųjų" ir su brangiais interneto planais ? Kas galėtų paneigti, a ?
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)