Pirkėja Laura: sutaupyti galima ir nesivaikant akcijų | KaunoDiena.lt

PIRKĖJA LAURA: SUTAUPYTI GALIMA IR NESIVAIKANT AKCIJŲ

  • 9

„Maxima“ pakvietė savo klientus dalyvauti kampanijoje „Maximoje“ pirkti apsimoka“ ir palyginti įprastų pirkinių krepšelių kainas su tokiais pačiais kitų parduotuvių prekių rinkiniais. Viena šio eksperimento dalyvių Laura sutiko pasidalyti savo apsipirkimo įpročiais ir su „Kauno diena“.

Krepšelio vertė – 7,76 euro

Televizijos žiūrovai galėjo ne kartą matyti, kaip prekybos tinklo „Maxima“ vaizdo klipe rodoma jauna mergina Laura kartu su laidų vedėja Livija Gradauskiene renkasi bulves, makaronus, kečupą, daržoves. Kasoje paaiškėja, kad merginos krepšelis kainavo 7,76 euro. Palyginti su kitais trimis prekybos tinklais, tai buvo nuo 1 iki beveik 4 eurų pigiau.

„Išties nuolat lankausi „Maximoje“, nes ji arti mano namų, ten pakankama prekių įvairovė, o ir kainos mane visiškai tenkina. Tikriausiai dėl to ir buvau pakviesta filmuotis, nes galėjau būti nuoširdi“, – teigė Laura.

Ji paprastai parduotuvėje apsilanko du arba tris kartus per savaitę. Specifinės mitybos mergina nesilaiko, tad perka įvairiausius produktus. „Paprastai mano krepšelyje būna pieno pakelis, sūris, šviežios vištos blauzdelės ar krūtinėlė, brokoliai, pomidoriukai, salotos, bananai“, – pasakojo Laura.

Ilgo galiojimo termino, su nuolaida įsigytų produktų užtenka ilgesniam laikui, todėl ne kas kartą juos ir perku, o jų vietoje renkuosi kitus akcijos ženklu pažymėtus produktus.

Per vieną apsilankymą mergina paprastai sumoka apie 10 eurų. „Kartais, kai perku dar ir draugo dalį, išleidžiu šiek tiek daugiau. Retkarčiais nusprendžiu gausiau apsipirkti savaitei, tada pirkiniams skiriu apie 20 eurų“, – sakė ji.

Pirmenybė šviežumui

Laura tikino nesanti akcijų medžiotoja, bet kartu ir neišlaidaujanti bei racionaliai planuojanti apsipirkimą. „Jei prekė yra ilgo vartojimo, pavyzdžiui, makaronai ar higienos reikmenys, aišku, kad atkreipiu dėmesį į nuolaidas. Turiu „Ačiū“ kortelę, kuri irgi padeda sutaupyti. Kitus produktus renkuosi pagal šviežumą ir akcijų nesivaikau“, – tvirtino mergina.

Pasak jos, bendras kainų lygis apsiperkant „Maximoje“ kaskart būna panašus, nes čia daug prekių, kurių kainos yra mažesnės nei kitur, o kartu su tais pirkiniais, kuriems pritaikoma nuolaida, gaunama įprasta merginos išlaidų suma – apie 10 eurų. „Ilgo galiojimo termino, su nuolaida įsigytų produktų užtenka ilgesniam laikui, todėl ne kas kartą juos ir perku, o jų vietoje renkuosi kitus akcijos ženklu pažymėtus produktus“, – dalijosi savo racionalaus apsipirkimo patirtimi Laura. „Maxima“ specialiu „Mažos kainos garantijos“ ženklu pažymi ir tas prekes, kurios rinkoje yra pigiausios.

Dalyvauja įvairūs žmonės

Palyginti savo įprastų prekių krepšelius į kampaniją „Maximoje pirkti apsimoka“ prekybos tinklas pakvietė įvairius žmones, nes apsiperkant sutaupyti pinigų ir laiko rūpi visiems – studentams, senjorams, vienišiams, nedidelėms bei gausioms šeimoms. „Kasdien stebime kainas rinkoje, siekdami užtikrinti mūsų klientams geriausią jų perkamo krepšelio kainą. Vykdome daug nuoseklių veiksmų, kurie kuria vertę pirkėjams: „Mažos kainos garantijos“ programa, akcijų gausa, „Ačiū“ lojalumo programos teikiamos naudos, Didžiosios nuolaidų dienos, Grožio, švaros ir kitos mugės bei labai platus prekių asortimentas, leidžiantis kiekvienam išsirinkti ne tik pagal tinkamiausias produkto savybes, bet ir patraukliausią kainą. Taip gimė idėja papasakoti apie tai, kad „Maximoje“ pirkti apsimoka per skirtingų, tikrų pirkėjų apsipirkimo istorijas“, – sako Vilma Drulienė, „Maximos“ komercijos vadovė.

Šioje kampanijoje klientai renkasi savo įprastus produktus „Maximoje“, paskui prekių kainos palyginamos su kitais prekybos tinklais. Tokio apsipirkimo tikslas – įsitikinti, kad „Maximoje“ įsigytas krepšelis kainavo mažiau nei kitose parduotuvėse. Dalyvauti kampanijoje buvo pakviesti skirtingų profesijų, amžiaus grupių, šeiminės padėties, įvairių pomėgių žmonės.

Visus kampanijos dalyvius ir jų krepšelius rasite www.maxima.lt/palyginome.

Rašyti komentarą
Komentarai (9)

Senuks

Nebeinu nuotaika pagerejo lidle spalvingos etiketes

B. B. d.

Algas normalias mokėkite darbuotojams... O ne skatinkite darbo krūvy ymoneje už tą pačią alga... Kai žmogus išeina po darbo liezuvy iškišęs kaip šuva.... Tos reklamos tai tarybyne pokazūcha

Joo

Perku tik maximoj. Tikrai sutaup ir be reklamos. Daug akcijų, skirtingai nuo Lidlo.
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS