„Senukai“ atnaujina šūkį: „Visada išsirinksi“ – daugiau nei pažadas klientui Pereiti į pagrindinį turinį

„Senukai“ atnaujina šūkį: „Visada išsirinksi“ – daugiau nei pažadas klientui

2025-04-16 13:39 kauno.diena.lt inf.

„Senukų“ valdomas didžiausias statybos, remonto ir buities prekių tinklas Baltijos šalyse pristato atnaujintą šūkį – „Visada išsirinksi“. Gerai pažįstama frazė įgauna naują prasmę ir tampa pagrindiniu naujos komunikacijos krypties akcentu, teigia Jovita Daškevičienė, „Senukų“ grupės vykdomoji direktorė Baltijos šalims.

„Prieš kurį laiką mūsų naudotam šūkiui suteikėme naują, platesnę prasmę, tuo pačiu išsikeldami ir sau dar ambicingesnį tikslą. Šūkio centre – mūsų klientas, jo kasdienybė ir namai. O mes padedame visoms idėjoms tapti realybe“, – sakė J. Daškevičienė.

Iki šiol įmonė laikėsi „Nuo patarimo iki sprendimo“ pozicionavimo krypties. Naujasis šūkis, daugiau svorio suteikiantis asortimento ir paslaugų žinutei, bus naudojamas visose trijose Baltijos šalių rinkose.

Inspiravo skirtingi pirkėjų poreikiai

Ieškoti naujosios komunikacijos krypties įmonę paskatino kiekvieno kliento individualūs poreikiai.

„Nors visi, rodos, esame panašūs, tuo pačiu ir labai skiriamės. Vieni vertina žemas kainas, kitus vilioja akcijos. Vieni meistrauja patys, kiti užsisako meistrų paslaugas. Vieni perka internetu, kiti mėgsta apsilankyti fizinėje parduotuvėje. Vieni stato pirmąjį namą, o kiti ką tik atsikraustė į nuosavą butą. Netgi kiekvienas dieną atliekame daug skirtingų vaidmenų – vadovo, sodininko, virtuvės šefo ir pan. Kad ir kas bebūtume, kad ir ką bedarytume, kad ir ko prireiktų – norime turėti galimybę rinktis ir išsirinkti“, – teigė J. Daškevičienė.

Pasak jos, „Senukai“ šią galimybę suteikia kasdien, nuolat diegdami naujoves.

Žinutėje užkoduotos naudos klientui

Vykdomosios direktorės teigimu, „Senukai“ savo pirkėjams atrenka ir suformuoja optimalų asortimentą iš viso pasaulio – nuo bazinio sprendimo iki itin funkcionalaus pasirinkimo.

„Taip pat nuolat analizuojame rinkos kainas ir siekiame pateikti geriausią pasiūlymą. Matome, kad žmonėms svarbus ir įvairių paslaugų užsakymas, todėl plečiame jų spektrą“, – vardijo J. Daškevičienė.

Vis tik naujasis šūkis pabrėžia ne tik platų asortimento ir kainų pasirinkimą. Nuolatinio skubėjimo laikais itin svarbu išgirsti pirkėją, atliepti lūkesčius, išsiaiškinti, o kartais net nuspėti jo norus.

„Siekdami suteikti kuo geresnę apsipirkimo patirtį, siūlome daugiakanalio apsipirkimo galimybę – pirkėjai gali rinktis prekes internetu, apžiūrėti parduotuvėje, įsigyti internetu arba atvirkščiai. Tuo pačiu vystome įvairias lojalumo programas, siūlome konkurencingas kainas, o tai suteikia galimybę apsipirkti išmaniai bei sutaupyti. Naujoji mūsų žinutė – tai mūsų pažadas kiekvienam pirkėjui: visada išsirinksi“, – apibendrino „Senukų“ atstovė.

Įvaizdinės reklamos klipą galima pamatyti čia:

 

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
Kiaules is darbo meskit

Ai pirkst, ai saldytuva, ai uznesime, ai ... Ai kieme stovi, ai gi palikom, ai nepirkot, tada kvita rodykit ( ?!! ) Kas renka darbuotojus i administracija ... matyt tokius pat renkasi, ar dar durnesniu, kad atrodytu protingai Susigadinot reputacija ...
1
0
Čainykas

Vis tiek depo geriau
0
0
Visi komentarai (2)