Sukčiai bandė įsilaužti į „Volfas Engelman“ valdomus feisbuko puslapius | KaunoDiena.lt

SUKČIAI BANDĖ ĮSILAUŽTI Į „VOLFAS ENGELMAN“ VALDOMUS FEISBUKO PUSLAPIUS

Kibernetiniai sukčiai bandė įsilaužti į šešis „Volfas Engelman“ valdomus feisbuko puslapius. Kaip teigia bendrovės rinkodaros skyriaus vadovas Mantas Matukaitis, ši grėsmė buvo greitai pastebėta ir suvaldyta, todėl įmonė nuostolių išvengė.

Pasak jo, pasaulyje dabar jaučiamas kibernetinių atakų suaktyvėjimas: „Pastaruoju metu daugelis verslų perėjo prie elektroninės prekybos, dėl nuotolinio darbo ir mokymosi išsaugo vaizdo konferencijų programų naudojimas, tad automatiškai didėja ir virtualių atakų skaičius. Natūralu, kad į rizikos grupę patenka dideli, tarptautiniu mastu dirbantys verslai.“

Bandė įsilaužti profesionalūs kibernetiniai sukčiai

„Tuo metu, kai sukčiai kėsinosi įsilaužti į „Volfas Engelman“ puslapius, mūsų socialinių tinklų specialistė dirbo su būsima reklamine kampanija. Taigi iš karto pastebėta įtartina veikla, užblokuotos visos prie paskyros pridėtos mokėjimo priemonės ir susisiekta su „Facebook“ atstovais“, – komentuoja M. Matukaitis.

Kadangi šie sukčiai dirbo prisidengę painiu serverių tinklu, jų lokacijos atsekti neįmanoma.

Anot jo, tikėtina, kad į bendrovės paskyras kėsinosi ne mėgėjai, o profesionali kibernetinių sukčių grupuotė. Nors „Volfas Engelman“ socialinių tinklų specialistės paskyra buvo apsaugota dviejų veiksnių autentifikacija, nusikaltėliai sugebėjo apeiti asmeninės paskyros saugiklius ir patekti į bendrovės valdomą „Facebook“ erdvę.

„Kaip paaiškėjo, į paskyrą bandę įsibrauti nusikaltėliai išjungė įspėjamuosius „Facebook“ pranešimus, kad jų veikla liktų nepastebėta. Kadangi šie sukčiai dirbo prisidengę painiu serverių tinklu, jų lokacijos atsekti neįmanoma. Vis tik matome, kad kėsintasi iš šalies, kurios valiuta yra rupija: Indijos, Indonezijos, Pakistano ar kitų šalių“, – teigia M. Matukaitis.

Apie šį įvykį pranešus „Facebook“, buvo peržvelgti visi įmonės valdomi puslapiai. Nuolat komunikuojant su „Facebook“ klientų aptarnavimo komanda, bendrovė atliko rekomenduojamus apsaugos veiksmus ir išsprendė susidariusią problemą.

„Džiaugiamės, kad pavyko greitai suvaldyti situaciją ir išvengti nuostolių, tačiau, pasakodami savo istoriją, norime įspėti Lietuvos verslą ir visus „Facebook“ vartotojus. Dabar kaip niekada svarbu pasirūpinti savo duomenų apsauga, įspėti apie galimą grėsmę darbuotojus, klientus ir partnerius, kad šie taip pat imtųsi prevencinių priemonių prieš tokio pobūdžio atakas. Supraskime, kad privalome turėti ne tik „Facebook“ apsaugos priemones, bet neužmiršti ir savo el. pašto saugumo, periodiškai keisti jo slaptažodį“, – sako M. Matukaitis.

Rašyti komentarą
Komentarai (0)

SUSIJUSIOS NAUJIENOS