„Volfas Engelman“ gėrimas tapo Baltijos šalių lyderiu tarptautiniuose apdovanojimuose Pereiti į pagrindinį turinį

„Volfas Engelman“ gėrimas tapo Baltijos šalių lyderiu tarptautiniuose apdovanojimuose

2025-05-09 10:35 kauno.diena.lt inf.

225 iš daugiau nei 25 tūkst. Baltijos šalyse 2024-aisiais pristatytų naujų produktų – nuo maisto ir gėrimų iki švaros ir grožio priemonių – buvo įvertinti ir varžėsi dėl sėkmingiausių metų gaminių titulų Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje vykusiuose „Best New Launch 2024“ apdovanojimuose. Tarp laimėtojų atsidūrė ir „Volfas Engelman“ sukurtas apyniuotas gėrimas, kuris triumfavo net dviejose kategorijose.

Kiekvienais metais pasaulinė rinkos tyrimų bendrovė „NIQ“ renka geriausias greito vartojimo prekių (angl. fast-moving consumer goods, FMCG) sektoriaus naujienas Baltijos šalyse. Sėkmingiausiais išrinkti 75 Lietuvos, Latvijos ir Estijos gaminiai, užėmę pirmąsias vietas 25 skirtingose apdovanojimų kategorijose kiekvienoje šalyje. Tarp jų atsidūrė ir „Volfas Engelman“ sukurtas apyniuotas gėrimas – jis išrinktas Nr. 1 naujiena Lietuvoje ir pripažintas geriausiu gaminiu Baltijos šalyse lengvųjų gėrimų kategorijoje.

„Tai, be abejonės, rodo, kad einame teisingu keliu. Kasmet stengiamės nustebinti savo pirkėjus naujais skoniais, tačiau suprantame, kad to negana – vartotojų lūkesčiai vis didėja. Tai rodo ir „NIQ“ atlikto tyrimo duomenys: šiandienis pirkėjas atsižvelgia ne tik į palankią kainą, bet ir į kokybę, sveikatingumą bei suteikiamus įspūdžius, tad išsiskirti iš gausybės prekių ženklų tampa tikru iššūkiu. Lietuvoje 2024 m. iš viso buvo sukurta apie 14,3 tūkst. naujų produktų skirtingose kategorijose, o mūsų produktas tapo Nr. 1 naujiena Lietuvoje. Tai – didelis mūsų pastangų įvertinimas“, – sakė bendrovės generalinis direktorius Marius Horbačauskas.

Marius Horbačauskas. „Volfas Engelman“ nuotr.

Tai, pasak jo, tik dar kartą įrodo, kad Lietuvoje gimstantys produktai gali ne tik sėkmingai konkuruoti, bet ir pelnyti aukščiausius įvertinimus tarptautinėje arenoje. Suomijos bendrovė „Olvi group“, kuriai priklauso ir „Volfas Engelman“, šiemet užėmė lyderės pozicijas „Best New Launch 2024“ apdovanojimų lengvųjų gėrimų kategorijoje ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse. „Tai nestebina – grupei priklauso daugybė stiprių prekių ženklų, tad ne veltui jų produktai buvo išrinkti geriausiais visose Baltijos šalyse. Tai stiprios bendrystės, dalijimosi patirtimi ir nuoseklaus darbo rezultatas, o mes džiaugiamės būdami grupės dalimi“, – sakė bendrovės vadovas.

Bravoro aludaris Giedrius Valančius priduria, kad bravoro tikslas – kurti produktus, kurie aktualūs ne tik šiandien, bet ir turi perspektyvą nuolat kintančioje rinkoje, o įmonės sėkmės paslaptis – nuoseklus darbas ir gebėjimas įsiklausyti į rinkos bei vartotojų diktuojamas tendencijas.

„Tokie įvertinimai yra didžiulė motyvacija mums toliau kurti, siekti aukščiausios kokybės, tobulėti ir džiuginti vartotojus. Kiekvienas mūsų sukurtas gėrimas – tai ilgo kūrybinio proceso, kuriam atiduodame visą savo širdį ir įgytas žinias, rezultatas. Dirbame kaip viena didelė komanda, o įkvėpimo semiamės ne tik iš kasdienės patirties, bet ir dalyvaudami įvairiuose renginiuose, tarptautinėse parodose, seminaruose“, – sakė aludaris.

Straipsnis užsakytas

Naujausi komentarai

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
nors esu kaunietis negeriu sio alaus vien delto

kad tai nera lietuviskas pavadinimas.
0
0
senas kavenskas

Laaaaabai tiksliai parašyta - ,, „Volfas Engelman“ gėrimas.... '' Būtent - GĖRIMAS ! o ne ALUS ☺
1
0
Pilsner Urquell

Tai pigi reklama skirta durniams. Vulfas Engelman alus yra visiškas niekalas, vien į jį pasižiūrėjus jau šlapintis norisi.
2
0
Visi komentarai (4)