„Smart-ID“ veikla atnaujinta, bet sutrikimai visiškai nepašalinti | KaunoDiena.lt

„SMART-ID“ VEIKLA ATNAUJINTA, BET SUTRIKIMAI VISIŠKAI NEPAŠALINTI

  • 9

Trečiadienį priešpiet sutrikus tapatybės patvirtinimo elektroninėje erdvėje programėlės „Smart-ID“ naudojimui, paslaugą teikianti bendrovė „SK ID Solutions“ skelbia, kad programėlės veikla atnaujinta, tačiau sutrikimai visiškai nepašalinti.

„Paslaugos teikimas yra atkurtas, tačiau kol kas ji veikia ne visiškai stabiliai. Mūsų specialistai stengiasi kuo greičiau pašalinti techninio sutrikimo priežastis. Informuosime, kai jos veikimą pavyks visiškai atstatyti ir stabilizuoti“, – pranešime sakė „SK ID Solutions“ vadovas Lietuvoje Viktoras Kamarevcevas.

Anot jo, dėl šio sutrikimo daliai „Smart-ID“ naudotojų gali kilti nesklandumų jungiantis prie interneto bankų paskyrų ir kitų e.paslaugų bei pasirašant dokumentus e. parašu.

„Smart-ID“ Lietuvoje naudojasi bankai „Luminor“, SEB, „Swedbank“, Šiaulių bankas ir kitokių paslaugų teikėjai.

Rašyti komentarą
Komentarai (9)

rrn

cia dar tik pradzia,paskui dar daugiau sukciai suklestes,nes tai nepatikima,geriau kada patys bankan nuvarot ir asmeniskai reikalus tvarkot o ne per tarpininkus inetu

Anonimas

cia luminor !!!!!!!!!! nechui prasideti !

amandas cichara

mano pazystamiems is sestadienio i sekmadieni is saskaitos nuskaiciavo 2000 ,uzblokavo kortele,bet vis tieknieko negalejo padaryti,nors kortele uzblokuota nuo saskaitos pinigai buvo nuskaicuojami,jiems buna t banke ,cia luminor,ant akiu dar 150 nuskaiciavo ,juokinga jei nebutu graudu pats negali nuimti pinigu ,nes uzblokuota,o vagys ramiausia nuskaiciavo ,o banke juos padare durniais,atseit patys kalti,nors tie jokiu operaciju nedare ,tarp kitko jie naudojosi smart ID
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS