ne buhalteriams vairuoti ziema . . . Bet. Vis tiek vaziuos, persitempe. Greitis 30. Erzins savo veiksmais aplinkinius, tie stengsis aplenkti toki stabdi ir galimai papuls i eismo ivyki . . . Buhalteriai kelyje, nutukimas, bolimija yra gero gyvenimo pasekmes.
Slystant mašinai, labai svarbu, kurie ratai yra varomieji (priekiniai, ar galiniai). Esant galiniams, slydimo atveju vairas sukamas visai kitaip, o tai ypač aktualu bmW-ams. Linkiu neskubėti ir nepaslysti kelyje.
Bijai vilko , neik į mišką. Kokio velnio bailiui brautis į tą įprastinį eismą? Na bijai, tai parduok mašiną, lipk į autobusą ar truliką , ar daugiau vaikščiok pėsčiom ir visiems bus geriau, o išlaidas mašinai pakeisk į išlaidas visuomeniniam transportui, kur čia bėda , nesuprantu?
Tai kaip vairuoti žiemą? Atsakymas: pažiūrėti ar kelias slidus ir turi būti žieminės padangos. O kur vairavimas, stabdymas, kai mašiną neša į šoną arba tampa nevaldoma? Ar vairuotojui dzin kokiu greičiu važiuoti slidžiu keliu? Saugus vairavimas susideda iš daugelio dalykų. Straipsnis iš tuščio į kiaurą.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)