Valdžia gali priimti sprendimą, kad pėsčiųjų takais, šaligatviais VAŽIUOTI negalima. Bet valdžia nepriima tokio sprendimo, nes valdžia yra bepročių rankose.
VISOMS motorizuotoms transporto priemonėms PRIVALOMI valstybiniai numeriai! Kažkodėl benzininiam motoroleriui privalomi, o elektriniam tos pačios galios ne, kas per idiotizmas? Tik todėl kad elektrinį motorolerį kažkokie idiotai pavadino „paspirtuku“!
Nustokite motorizuotas transporto priemones vadinti „paspirtukais“ ir „dviračiais“. TAI YRA MOTOROLERIS! O kaip visi gerai žinome motorolerio vieta ne ne ant šaligatvio! Po velnių: motociklas irgi su dviem ratais, bet niekas jo nevadina dviračiu!
Zuokulos pamoka Gedimino pr.: jeigu ant tavęs užvažiavo dviratė transp priemonė, tu imi šarvuotį ir užvažiuoji ant dviratės transp priemonės. Indija, kur gatvėse telpa jaučių tempiami vežimai, paspirtukai, dviračiai, traktoriai, limuzinai,..., mums ne pavyzdys...
Pirmiausiai leido visiems prisipirkti elektrinių lakstyklių, paskui nežino ką daryti. Šiaip jau atsakomybė yra ir ji didžiulė, tai būtent griebti už rankos, filmuoti ir kviesti policiją. Šis patarimas galioja visose situacijose ar su gatvės banditais ar banditai kurie įsisukę net į valstybines įstaigas. Pati valstybė nesiima veiksmų, tik didelio masto viešumas gali priversti pasijudinti. Bent Kaune maisto vežėjai nelaksto, nes greičiausiai jau pamokyti. Patys kvailiausi yra paaugliai, iš jų atsakomybės nesulauksi, bet nereikia nuleisti rankų, yra atsakingi tėvai.
visame pasaulyje ratuotos transporto priemonės, nepriklausomai nuo jų greičio, važiuoja gatvėmis. Turtingose valstybėse (pvz., Danija) dviračiams nutiestos atskiros gatvės, atskirtos nuo pėsčiųjų šaligatvių augalų ar stulpų tvoromis. Dėl ubagystės ir masinės liberastijos šioje šiknaskylėje viskas yra sumaišyta ir padarytas chaosas
Kanados variantas - dviratis tik važiuojamaja dalimi - šaligatviais draudžiama...
Na jei nėra spec. takų.
Iš esmės pėsčiųjų ir dviračių takas vienas kartu yra nesamonė - jei tikrai daug vaikštančių ir važiuojančių.
Nors normaliai važiuojant aš nesu nei vieno žmogaus (šuns) nesu kliudęs. Jei daug einančių visada yra pieva / stabdžiai...
Ne įstatymo reikia o policijos priežiūros kad baustų šituos babajus nes jie nesilaiko ir jiems nusispjauti kad eu yra legalu tik iki 25km per valanda be to reikia kažkokio supratimo kad pėstieji važiuoti lėtai o jie supratimo neturi jokio.
>Tikrai,aš to jovalo už dyką nėsčiau,kaip pasakojo jog tie "vežėjai" paragauja to "skanumyno" ir dėl apetito paspjaudo (gal ir ne),nes kas juos suseks.
Politikus renka rinkėjai o maisto išvežiotojus išlaiko tinginiai nesugebantys pakelti užpakalio iki kavinės arba patys pasigaminti. Baisu pagalvoti, kas lieka iš maisto tose kuprinėse.
Panašu,kad ateis laikas,kai imsis priemonių ir prieš paprastus dviračius.Buvo laikas,kai vyko agitacija-atsisakykite automobilių ir pereikit prie elektrinių dviračių ir paspirtukų.
Bordakas visur,jau pėstiesiems reiks skraidyti,nes šaligatvius okupavo visoks judantis chlamas.___Jau net Laisvės al. kaip zuikis turi nardyti tarp tų tamsaus gymio "komersantų" su kūbinėm dėžėm ant kupros.____Kada tai baigsis,kai pradės mirtinai uždubasinti?
Dažnai būna atvirkščiai. Pagal debilišką šiuolaikinę madą šaligatvis platesnis už gatvę, jame atskirta plačiausia zona dviračiams, tačiau tie kalės vaikai dviratininkai ir pystspirtukininkai važiuoja viduriu siauros gatvės, kai net be šansų aplenkti!
EMYGERIS... nu nax... paskaitau , paskaitau ir bijau i geroves valstybe atostugu gryzt.... jei i gatve tai gatveje masina priplos... jei ant saligatvio tai paspirtukas pescia nutrenks,....jei dviraciu taku tai tai pestysis nuo dviraciu tako nuspirs ... jei nenuspirs tai nekaltas mentas butinai vysis ir stengsis pasaut kaip ta moteri ligone is WILNO geroves ystaymu lagerio.... nesuprantu kur jus savo lietuviska khultura padejot???.... i bhankomata uztatet ??? ... pardavet ??? keistas krastas... gyvenimas vien del pinigo, vien del pinigo...pasipinigavkim... paaferuokim... paapmokestinkim savo mama ir teli ir priverskim savo vaikus melstis prie is uzsienio valdomo bankhomato
Tu ne veltui nesakai, kur dabar gyveni, nes ir ten greičiausiai toks pats sh…. , jei ne dar blogiau. Bet juk taip smagu pasišaipyti “Jau ten pas jus….”, lyg ir pats ne iš čia kilęs būtum.
prašo daugiau galių viešosios tvarkos pareigūnams,
isrinkit i seima intelekta... jum per 1 diena sureguliuos visus ystaymus... nebereikes nemokamai vaiksciot, nemokmai parkuotis, nemokmai gydyt, viskas bus mokama ir apmokestinta... del mikrojudrumo priemoniu - labai matosi kad jus norit pribauduot ir prireguliuot ir butinai tam kad apmokestint naudotojus... labai matosi... REZULTATAS BUS KAIP VISADA... a jei taip ir toliau tai netolimoj ateity pesciuju takais ginkluoti mentukai vaikysis pesciuosius ir tikrins ju avaline kepures kuprines kisens kojines daeisim iki triusiku gumytes ar ji turi sertifikavimo QR koda.... a tuo tarpu gatvemis dardes seni dyzeliai varomi OLYVA ir is gromofonu translios :GEROVES VALSTYBE REKRUTUOKITES I ARMIJA RUSAI PUOLA JUSU TEVYNE ...RUSAI NORI ATIMT IS JUSU JUSU PINIGUS...JIE NORI JUS APMOKESTINT......DIRBKIT DAUG , INTENSYVIAI IR NASIAI...MOKEKIT DAUG ABONEMENTU...
Nenutylėkit, kad praktiškai 99 proc maisto išvežiotojų yra babajai ir elgiasi pagal savo šalies paniatkes. Dažnas jų nei teises turi, nei kelio ženklus pažįsta. Pažiūrėkit kaip eismas vyksta jų gimtose šalyse. Ta pati situacija ir su tais, kurie sėdi prie automobilio vairo - laksto A juosta, kerta sankryžą degant raudonam šviesoforo signalui, nerodo posūkio signalų ir t.t. Prieš savaitę važiavau vienam tokiam iš paskos, atkaukė greitoji su švyturėliais, nepraleidžia, lekia priekyje, trukdo lenkti, kai kiti eismo dalyviai stovi išsirikiavę kelkraštyje. Ir galvojat tokius kas nors baudžia ir jie moka baudas už kelių eismo taisyklių pažeidimus?
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)