gal dar ka galima sugalvot?ne tik pirm susiaurint pravaziavima o del to susidariusias spustis apmokestint?Idomu kada gudrus idiotai susitrauks lietuvoje?Maskui pagrasinus?
Reikia sugalvoti naujus mokesčius, kad turėtų ka siųsti ukrų benderovcų fašistam ir tam neūžaugai narkomanui žydų klounui zieliai, nes tas klounas tuoj neturės už ką pirkti koksą
Vilniui butai brangiausi o gyvenimo kokybė blogiausia kokiam rajono centre pvz.jonava kaišiadorys viskas sutvarkyta blizga maksimų lidlų ant kiekvieno kampo o į kiną ar teatrą koncertą gali į kauną nullėkt darbų irgi pilna butai dvigubai gal pigesni parkingų mokamų nėra prie namų automobiliam vietos užtenka tai vilniečiai dabar graužkit morką.
KD komentaro galą nukirto: 3ias punktas viešojo transporto gerinimas, tai neturi būti komercinė pelno siekianti paslauga, ypač svarbus maršrutų į priemiesčius plėtimas nes iš ten ir kyla didieji automobilių srautai.
nereikia būt orakulu jog suprast, kad mokesčio įvedimas nespręs problemos absoliučiai, o tik sukels stresą ir nepasitenkinimą valdžia. Gal būsiu nepopuliarus, bet pirma oro taršą mažinanti ir lengvai įgyvendinama priemonė yra "kaminų" šalinimas iš eismo. Vakaruose niekur nemačiau gatvėse apsidūminusiu. Pas mus gi laukinė Afrika, šimtus kartų virš normos teršiančių pilnos gatvės. Elementarus valdžios apsileidimas, jau seniai nesame tokie biendni kad važinėtų kaminai. O pakazucha kai patikrino gatvėje 600 ir nerado nei vieno pažeidimo tik įrodo kad iš mūsų surinkti pingai leidžiami veiklos imitacijai. 2as punktas protingas Vilniaus/Kauno gatvių platinimas, žalių rodyklių atstatymas, kad kuo auto kuo mažiau užsibūtų eisme. 3ias punktas viešojo transporto gerinimas, tai neturi būti komercinė pelno siekianti paslauga, ypač svarbus maršrutų į priemiesčius plėtimas nes iš ten ir kyla didieji automobilių srautai. Galų gale galima pasitelkt AI optimaliam maršrutų kūrimui.
šitie "žalieji" TIKTAI PĖSTI vaikšto VISUOMET ?!
Man graudu darosi, kai gyvūnėlių "mylėtojai" ir kovotojai "už gyvūnų teises" avi odinius batus, mūvi odines pirštines, nešioja kailinius paltus, rankines ir t.t. Jei per jų "protestus" bent vieną sykį kažkas "sugaudytų" tuos "mylėtojus" jų proteste su visais įrodymais jų "meilės gyvūnėliams", tuomet susodintų į kalėjimą ar "uždėtų" milžiniškas baudas už melą, šantažą, apgavystes iš to pelnantis ( juk kažkas apmoka jų "protestus" ), o kitiems (ypač auginantiems įvairius žvėrelius argyvūnus maistui ar pramonei) sukelia bereikalingų problemų ir išlaidų... Man regis, "atšoktų" noras vaidinti super humaniškus "gyvūnų mylėtojus"...
>Tikras tu kiauras kaušas,bet manau tu nebuvai Londone tik bobučių pasakų klausei,tenai daug kartų važiavau ir nieko baisaus,nors dešimtim kartų daugiau žmonių ir mašinų.____Nelygink by..io su kočėlu,nuvažiuok,pamatysi,kauše tada kitaip vapėsi.
ES ant ,,bangos,,-su žaliuoju ,,kursu,,atsidūrė pasaulio ekonomikos ,,šiknoje,,tai dar brangina savo gaminius ir žmonių pragyvenimą-tipo,gelbsti pasaulį.Durniai,vien Kinija sudegina anglies,kiek11 Europų,o dar Indija....
Didesnį kvailumą sunku suprasti. Reikia prisiminti, kad ne kiekvieno šuns balsas į dangų eina. Čia tas pat, kai paleidus vidurius didinti tualeto mokestį.
Pradėkite lygintis su eiliniais švedais atlyginimais iškrypėliai jūs prakeikti kur Švedijoje parduotuvėse kainos maždaug kaip Lietuvoje o atlyginimai du - tris kartus didesni.
šitas parazituojantis tarnas rūpinasi turtingų interesais . Kiek spūsčių dėl troleibusų ir svetimtaučių rusų ir baltarusų , priešų kurių virš 70ooo . Taip pat pamatė kaip kaip apvaginėja kauniečius , aferistas vagis žudikas tarnas kauno mero pareigose visvaldas matijošaitis su gauja pavaldinių
Nepamirškit didinti autobusų vietų, per pikus neapsimoka kartais važiuoti, kai prisigrūda žmonių, kad negali praeiti ir reikia grumtis. Per kamščius kartais geriau pėsčiomis ar dviračiu.
Čia kaip tyčinis apmokestinimas, pradžioje susiaurini kelius, kad spūsčiai visuomet būtų, o po to kiši idėja apmokestinimo. Tipiškas lietuviškas ėjimas :D
Ar nors vienos žinios sulauksiu pozityvios ? Tik baus didės ir be galo vemt verčia. Kelius platinkite o ne bjaurokite , Tie guzai greičio prieš žiedą arba prieš T formą kammm?? jai keles duobė duobėja. Kliedesiai kaškoki.
Kodėl mūsų valdžios idiotai užuot sprendę problemą kaip padidinti gatvių pralaidumą, stengiasi iš visų galių šią problemą didinti, o visą dėmesį nukreipti į vairuotojų kišenę, taip atimdami gardesnį kasnį nuo vaikų? Vietoj to, kad skatintų ir plėstų visuomeninio transporto naudojimą, kas sumažintų spūstis, žmones stengiasi atgrasinti nuo jo naudojimo, dididant bilietų kainas, kodėl viskas daroma tik gyventojų sąlygų BLOGINIMUI??????
gyvenau 11 merų ir tenai 10 kartų daugiau žmonių 1 kv/km ir tenai tokių spūsčių nėra,kaip LT,nes tenai visai kitas mentalitetas ir mieste piko val.greitis apie 30 km/h,nors leidžiama ir 50,na pagrindas,ŠAUNIAI dirba policija.,tik pamandravok,mažai nepasirodys,jų nesimato,tik nusiženk,tai lyg iš po žemių išdyksta ie be reikalo mestabdo.
Iš pradžių susiaurina gatves, kad žmonės persėstų į autobusus. Tada dvigubai padidina autobusų bilietų kainas. Paskui įves taršos mokestį, kad dar daugiau žmonių naudotųsi autobusais. O tada vėl bus galima dvigubinti bilietų kainas. Ir t.t., ir pan.
ale mūs Bezdonyse irgi un centrų aikštukė užsikemša. Nu to jeigu un Stockholmu i Milanu tokis kamščio mokestis yr to i mumem reik, bo gyvensma kaip kokyj provincijuj
nžn iš kokio mėnulio iškritęs tas ponas su greito eismo gatvėmis. Problema yra ne prasilėkti su vėjeliu, o kad ta gatvė baigiasi kokia idiotiška sankryža, arba vis tiek nerasi kur pastatyti automobilio ten, į kur tau reikia
siaurina, paskui platina. o pinigėliai biudžeto kapsi. vietoj to, kad sukurti kažką naudingo visiems-tik drausti, apmokestinti sugebama.... nes sukurti-reikia smegenų ir darbo. Nei vieno nei kito...
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)