Abu modeliai atnaujinti tiek išorėje, tiek viduje ir pasižymi naujos kartos XPENG 800V aukštos įtampos SiC platforma bei 5C itin spartaus įkrovimo baterija. Tai įgalina itin greitą įkrovimą – iki 525 kW naujajam „XPENG G9“ ir iki 451 kW naujajam „XPENG G6“, užtikrinant lyderystę savo klasėje.
Naujasis „XPENG G6“, visiškai atnaujintas ir nudažytas nauja „Stellar Purple“ spalva, nuo šiandien bus demonstruojamas Le Mano kaimelyje Prancūzijoje. Europos klientai jau gali išreikšti susidomėjimą abiem modeliais oficialiose XPENG interneto svetainėse, o užsakymus bus galima priimti nuo liepos vidurio.
-
Nauja elektrinių transporto priemonių karta: naujai apibrėžiame našumą, dizainą ir išmaniąsias technologijas.
-
Naudojama pirmaujanti pramonėje jėgainės technologija: 5C greitojo įkrovimo baterija ir 800 V aukštos įtampos SiC platforma visose modifikacijose.
-
Įkrovimo greitis: 12 minučių nuo 10 proc. iki 80 proc. įkrovos (SOC), užtikrinantis lyderystę tarp elektromobilių gamintojų.
-
Išmanusis komfortas ir visiškai nauji interjero ir salono patobulinimai.
-
Išraiškingos naujos spalvos viduje ir išorėje, suteikiančios individualumo ir patrauklumo.
Inovacijų širdis: nuo 3C iki 5C patobulinta itin spartaus įkrovimo baterija
Naujųjų „XPENG G6“ ir „XPENG G9“ modelių esmė – tai pirmasis rinkoje žingsnis visose komplektacijose pritaikant 5C ličio geležies fosfato (LFP) baterijas. Ši naujos kartos baterijų technologija yra saugesnė ir draugiškesnė aplinkai, nes atsisakoma intensyviai išgaunamų ir brangių mineralų, tokių kaip kobaltas ir nikelis. Tai – tvarus sprendimas, leidžiantis išlaikyti aukštą našumą neaukojant efektyvumo.
Abu modeliai aprūpinti XPENG pirmaujančiomis jėgainės technologijomis: 5C itin spartaus įkrovimo baterija ir 800V aukštos įtampos SiC platforma – visa tai siūloma visose komplektacijose. Rezultatas – išskirtinis įkrovimo greitis: įkrovimo lygis nuo 10 proc. iki 80 proc. pasiekiamas vos per 12 minučių, kas tampa nauju standartu klasėje.
XPENG ir toliau išlieka pažangaus vairavimo technologijų lydere. Naujieji G6 ir G9 modeliai turi visiškai atnaujintą autonominio vairavimo įrangos paketą, kuriame – prisilietimui jautrus „MicroFiber“ vairas, pažangus vairavimo lustas bei vieno taško „Lofic“ architektūra, užtikrinanti tikslesnį, aiškesnį ir tolimesnio nuotolio aplinkos suvokimą – visa tai siekiant maksimalaus saugumo ir kontrolės.
Vairavimo potyrį papildo atnaujinta salono skaitmeninių prietaisų skydelių technologija, veikianti su aukštos spartos kompiuteriniu lustu ir „Apple CarPlay“ bei „Android Auto“ palaikymo sistemos standartinėje įrangoje – sklandesnei, išmanesnei ir malonesnei kelionei.
Revoliuciniai dizaino patobulinimai
Naujasis „XPENG G6“ žavi ne tik savo techninėmis savybėmis, bet ir išskirtiniu dizainu. Jo išorę išryškina visiškai nauja 1942 mm pločio „Starlight Wing“ LED šviesų juosta, integruoti posūkio signalai ir perdarytas galinis difuzorius, suteikiantis dar švaresnį ir elegantiškesnį vaizdą.
„XPENG G6“ Stellar Purple versija pasižymi švelniu, neutraliu violetiniu atspalviu su metalo dalelėmis dažų struktūroje, kurios sukuria šviesoje kintantį gradientinį efektą – nuo sodraus iki šviesaus violetinio atspalvio. Matiniai metaliniai dažai švelniai žvilga saulėje tarsi žvaigždžių šviesa, derindami paslaptingumą su technologijomis. Suporuotas su aptakiu kupė visureigio siluetu, G6 įkūnija elegancijos ir sportiškumo dermę, nustatydamas naujus spalvų estetikos standartus išmanaus mobilumo eroje.
Tuo tarpu naujasis „XPENG G9 Black Edition“ sužavi ne mažiau – jis padengtas sodrios nakties juodumo dažais, juodais ratlankiais, logotipais ir sparnų dekoracijomis. Ryškiai oranžiniai stabdžių suportai sukuria kontrastingą akcentą, suteikiantį paslaptingumo ir aštrumo įspūdį.
Naujojo „XPENG G6“ vidus visiškai atnaujintas, orientuojantis į aukščiausios kokybės medžiagas, pažangias technologijas ir komfortą. Naujoji „Super Star-Ring“ interjero koncepcija transformavo net 60 proc. salono – atsirado modernus prietaisų skydelis, interjero „ambient“ apšvietimas ir naujas jautrus lietimui vairas. Salonas išsiskiria aukštos kokybės medžiagomis ir įtraukiančiu dizainu, o rafinuotos spalvų temos – tamsiai pilka ir šviesiai pilka – sustiprina šiuolaikišką atmosferą.
Tiek naujasis „XPENG G6“, tiek naujasis „XPENG G9“ taip pat gavo reikšmingus komforto ir išmaniųjų funkcijų patobulinimus:
• Naujasis „XPENG G6“: Priekinės sėdynės su masažo funkcija, keleivio sėdynėje – juosmens atrama, o galinės sėdynės papildytos šildymo funkcija – patogumas užtikrinamas visiems keleiviams.
• Naujasis „XPENG G9“: Prabangus komforto paketas su ypač dideliu trijų sluoksnių panoraminiu stoglangiu su šilumos izoliacija bei komfortiškomis sėdynėmis su 10 taškų masažo funkcija.
* * *
Apie XPENG
2014 m. įkurta XPENG yra pirmaujanti Kinijos dirbtinio intelekto mobilumo bendrovė, kuri projektuoja, kuria, gamina ir parduoda išmaniąsias elektrines transporto priemones, skirtas vis didesniam technologiškai išprususių vartotojų ratui. Sparčiai tobulėjant dirbtiniam intelektui, XPENG siekia tapti pasauline dirbtinio intelekto mobilumo lydere, kurios misija – lyderiauti pažangių elektrinių transporto priemonių revoliucijoje, pasitelkiant pažangiausias technologijas ir formuojant mobilumo ateitį. Siekdama pagerinti klientų patirtį, XPENG pati kuria pažangiąją pagalbos vairuotojui technologiją (ADAS) ir išmaniąją automobilio operacinę sistemą, taip pat pagrindines transporto priemonių sistemas, tokias kaip transmisija ir elektrinė / elektroninė architektūra (EEA). XPENG pagrindinė būstinė yra Guangdžou, Kinijoje, taip pat veikia pagrindiniai biurai Pekine, Šanchajuje, Silicio slėnyje ir Amsterdame. Pažangiosios elektrinės transporto priemonės daugiausia gaminamos jos gamyklose Zhaoqing ir Guangdžou, Guangdongo provincijoje.
XPENG įtraukta į Niujorko vertybinių popierių biržos (NYSE: XPEV) ir Honkongo vertybinių popierių biržos (HKEX: 9868) sąrašus.
Daugiau informacijos rasite svetainėje https://www.xpeng.com/.

(be temos)