Nuo šiandien 4 maršrutiniu mikroautobusu į Tarandę ir Perkūnkiemį važinėjantys vilniečiai turės sėsti į viešojo transporto autobusus.
Vilniaus miesto savivaldybė nusprendė, kad mikroautobusas Stotis–Perkūnkiemis sostinės gyventojams nereikalingas.
Pasipiktinę gyventojai skundžiasi, kad jiems ypač reikalingas maršrutas panaikinamas. Jų teigimu, autobusai važiuoja per retai, o ir susisiekimas maršrutiniais mikroautobusais patogesnis.
"Vilniaus viešojo transporto" generalinis direktorius Gintaras Nakutis "Vilniaus dienai" teigė, kad sostinės gyventojai neturėtų bijoti, jog namus ar darbą pasieks sunkiau. Anot jo, maršrutinis autobusas 52A dažniau kursuos maršrutu Pašilaičiai–Tarandė. Piko valandomis autobusas į stoteles turėtų užsukti kas 15–20 minučių, ne piko metu autobusai kursuos kas 30–40 minučių.
Vakar savivaldybė pranešė, kad Vilniuje nuo kovo 1 d. vietoj 62, 4 ir 2 maršrutų mikroautobusų pasiūlytas papildomas viešasis transportas, nes tyrimai parodė, kad šie mikroautobusai, važinėjantys Konstitucijos, Kalvarijų gatvėmis, Žaliuoju tiltu į centrą, savo maršrutais per daug apkrauna minimas gatves.
"Analogiška padėtis buvo susidariusi dėl 5, 71 ir 1 mikroautobusų – savivaldybė sėkmingai optimizavo šiuos maršrutus. Žmonėms buvo pasiūlytos alternatyvos ir žmonės dabar patenkinti. Darome ir darysime viską, kad padėtume gyventojams. Šiuo atveju vežėjas atsisakė pakoreguoti maršrutus. Savivaldybė buvo paskelbusi konkursą naujo vežėjo paslaugoms įsigyti, tačiau nesulaukė nė vieno dalyvio", – sako vicemeras Romas Adomavičius.
62 mikroautobuso maršrutą pakeis pakoreguotas 52A Pašilaičiai–Tarandė. Šio maršruto autobusai važiuos dažniau. Taip pat ilginamas maršruto darbo laikas: autobusai darbo dienomis važiuos nuo 6 iki 22 val., o poilsio – nuo 6.30 iki 22 val. Per piką autobusai kursuos kas 15–20 minučių, ne piko metu kas 25–30 minučių. Keleiviai į 5 maršruto autobusą galės persėsti Gedvydžių stotelėje, į 33, 46, 48, 55 ir 55A autobusus – Juliaus Juzeliūno stotelėje, o Pašilaičių žiede – į 11, 16, 19 maršrutų troleibusus bei 33, 46, 48, 55 ir 55A autobusus.
2-o mikroautobuso, vykstančio į Fabijoniškes, maršrutas dubliavo 53 autobuso, važiuojančio nuo stoties P.Žadeikos, L.Giros, S.Stanevičiaus gatvėmis, maršrutą. Esant poreikiui, šio maršruto autobusų skaičius bus padidintas.
Beje, vietoj 4 mikroautobuso, vykstančio iš stoties į Perkūnkiemį per Šeškinę, svarstoma galimybė paleisti Viešojo transporto parko darbuotojams skirtus mikroautobusus, kurių bilietų kaina būtų kaip viešojo transporto.
Savivaldybė praneša taip pat ieškanti kitų būdų, kaip geriau pakoreguoti miesto autobusų, vežančių į Perkūnkiemio rajoną, maršrutus.
Skundas
Perkūnkiemis, Tarandė ir S.Nėries gatvė dėkoja Merui už panaikintą susisiekimą ir siunčia geriausius linkėjimus jo oponentams savivaldos rinkimuose. Tūkstančiai mūsų balsų netaps Abonentiniu mokesčiu Jums.
Kokią teisę turite spręsti už žmones ir transporto verslo atstovus, kurie mikroautobusų maršrutai yra tinkami, pelningi, paklausūs etc.? Kai šiandien sužinojau, kad nuo penktadienio nekursuos taip reikalingas, vienintelis ir nuolat sausakimšas 4-o maršruto mikroautobusas (Fabijoniškės–Stotis), dievaži – pasiutau.
Tas mikriukas vienintelis kurio nuo BIG prekybos centro gali pasiekti Konstitucijos prospektą, vienintelis kuriuo tiek Perkūnkiemyje, tiek Tarandėje, tiek Avižieniuose gyvenantys žmonės gali greitai ir patogiai nuvykti į ten kur jam reikia.
Kam sutrukdė 4-ojo maršruto mikriukas? Žmonėms? Nemanau, kaip ir sakiau jis vienintelis ir visuomet sausakimšas. Verslininkams? Nemanau, jei būtų nepelningas niekas labdara neužsiimtų. Miestui? Zuokui? Paužai? O į šiuos klausimus labai laukčiau atsakymo, arba dar geriau – protingo sprendimo, palikti taip, kaip yra patogiau žmogui.
Šaltinis: "Facebook"
Kalba netaisyta
Naujausi komentarai