Audi nesuknežinta, ji tik sulamdyta priekyje iš vieno šono- kairiojo. O greituškė apsivertusi ant dešinio šono... Audi matyt per žalią suko į kairę ir į ją trenkėsi atlėkusi greituškė, kurios vairuotojas net nežiūrėjo ar jį praleidžia ar nieko nėra sankryžoje. Audi jau buvo beveik atlikusi manevrą į kairę, kai į ją puolė greituškė, kuri atvarė be jokio garsinio signalo ir vairuotojas matyt buvo aklas. Ne pirmas toks greituškių fokusas sankryžoje. Jau kažkelinta apsiverčia, nes iš anksto neduoda garsinio signalo, priedo net nežiūri kas toje sankryžoje dedasi. Varo lyg apsinarkašinę.
Greituškes reikia gaminti stipresnes. Kažkokia Audi pist ir nukovė greituškę taip, kad ji net apvirto ir gydytoja bei pacientė sužeistos. O Audi vairuotojai absoliučiai jokių sužeidimų. Vadinasi saugi mašina ta Audi, galim pirkti. O į ligoninę geriau su taksi lėkti, nei su greitaja. Įdomu, kad ir greituškės vairuotojas be jokių sužeidimų...
Greitoji sankryžoje lėkė per raudoną, neįjungusi garsinio signalo. Žinoma, KET reikalauja praleisti greitasias, bet kaip ją praleisti, jei jos negirdi, nes ji neįjungia garsinio signalo,o priešais matai žalią ir važiuoji. Ir taip būna dažnai. Įdomu kodėl greitųjų vairuotojai taip daro? Suprantama, kad maškių vairuotojai, matydami preš save žalią signalą, o iš kairės ir dešinės stovinčias mašinas prieš raudoną, drąsiai važiuoja per žalią ir jau žiūri į priekį, o ne į šonus dairosi. Kodėl greitosios neįjungia signalų iš anksto? Tokiu atveju visi ją girdėtų, dairytųsi ir matytų artėjančią prie sankryžos ir nevažiuotų per žalią, o praleistų greitąją. Aš asmeniškai ne kartą girdėjau, kad greitoji ima staugti likus sekundei iki sankryžos. Atseit, ji informuoja, kad važiuoja per sankryžą. Bet mašina, kuri įsibėgėjus jau važiuoja per žalią, negali pakilti į orą per tą vieną sekundę. Ar čia greituškių vairuotojų žioplumas ar jie turi nuodymus daryti tik taip, o ne kitaip?
Civilinė sauga, veikla apimanti valstybės ir savivaldybių institucijų, ir įstaigų, kitų įstaigų, ūkio subjektų, nevyriausybinių organizacijų, gyventojų, ir kitų šiame įstatyme nurodytų asmens pasirengimą ekstramaliosioms situacijoms, veiksmus joms gresiant ar susidarius ektramaliųjų situacijų valdymą, ir jų padarinių šalinimą., taip pat ypatingos svarbos subjektų pasirengimą užtikrinti atsparumą.
Komentarų skilties nepanaikinimą paaiškinu tik kaip papildomą, o gal ir pagrindinę ( gaunant lėšas iš reklamos) galimybę išsilaikyti. Ir galbūt kita priežastis yra ta, kad matyt kažkieno manymu geriau tegul silpnapročiai ir kiti nelaimėliai "išsituština" čia, o ne gatvėse ar šeimose smurtaujnt prieš kitus. Rašau taip, nes kartais būna labai šlykštu skaityti kai kuriuos suvapėjimus absoliučiai be jokio ryšio. O šiaip, labai užjaučiu mirusios moters artimuosius. Vienareikšmiškai taip gatvėse neturi būti. Greitosios vairas turi įsitikinti, kad gali saugiai pravažiuoti, bet VISŲ KITŲ pareiga yra praleisti spec. tarnybų automobilius. Manau, nemaža vairavimo mokyklų dalis turi rimtai peržiūrėti kaip jų taip vadinamai instruktoriai ruošia būsimus eismo dalyvius.
Vat teko diskutuoti su taksistu ir man pačiam buvo tokia situacija, kai gretosis vairuotojas garsinį signalą pajungia ne iš anksto artėdamas prie sankrįžos, bet paskutinį momentą jau prie pat, dgant raudonam signalui ir vos, vos spėji pasitraukti į šoną. Taksistas sakė tenka labai dažnai taip , visų greitųjų vairuotojai signalą pajungia labai vėlai, likus gal 2 sekundėm iki sankrįžos. Todėl dar ne kartą bus tokių situacijų.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)