-
Trūksta laiko ir jėgų? Gali padėti naujas mažas įprotis
Per metus – iki 9 sutaupytų valandų
„Statistinis mūsų šalies gyventojas per mėnesį apmoka nuo 4 iki 9 sąskaitų. Tai jeigu jis jungiasi prie kiekvieno tiekėjo savitarnos internete, tuomet dar prie elektroninės bankininkystės – apytiksliai visų mėnesio sąskaitų apmokėjimas gali trukti nuo pusvalandžio iki valandos. Jei paimtume viduriuką – 45 minutes per mėnesį. Per metus jau susidarytų ir devynios valandos“, – sakė Eglė Šimkevičienė, skaitmeninių produktų plėtros vadovė įmonėje „Perlas Finance“, kuri sukūrė sąskaitų apmokėjimo programėlę „Perlas Go“.
Tokie technologiniai sprendimai kaip „Perlas Go“ – leidžiantys vienoje vietoje matyti visas savo sąskaitas ir jas apmokėti vienu kartu – jau nebėra naujiena. Tačiau, pasak E. Šimkevičienės, juos atradę dar toli gražu ne visi.
Klientai mums sako, kad pasinaudoję kelis kartus aiškiai suvokia, kiek laiko ir jėgų iššvaistydavo veltui. Ir kad niekada nebegrįš prie senųjų sąskaitų apmokėjimo būdų.
„Kai nežinai, jog gali būti geriau, tai nieko ir neieškai. Be to, visi puikiai suprantame, kad keisti įpročius, kad ir kokie nenaudingi jie būtų, yra sunku. Vienintelis būdas – pradėti nuo mažų ir paprastų veiksmų. Parsisiųsti programėlę. Pamėginti apmokėti vieną sąskaitą. Po to – vieno mėnesio sąskaitas. Pabrėžiu, kad jokie mėnesiniai mokesčiai netaikomi. Klientai mums sako, kad pasinaudoję kelis kartus aiškiai suvokia, kiek laiko ir jėgų iššvaistydavo veltui. Ir kad niekada nebegrįš prie senųjų sąskaitų apmokėjimo būdų“, – tvirtina E. Šimkevičienė.
Papildomi privalumai: galimybė dalintis mokėjimus, išlaidų suvestinės
Be to, jog leidžia vienoje vietoje matyti visas savo sąskaitas ir apmokėti jas vienu kartu, „Perlas Go“ padeda palaikyti finansinę discipliną.
Programėlė primena apie laukiančius mokėjimus. Taip pat joje matomos išlaidų suvestinės, kurios leidžia anksti pastebėti finansinės padėties pasikeitimus ir pagal tai planuoti ateities pirkinius.
O visai neseniai „Perlas Go“ pasipildė ir dar viena išskirtine funkcija – galimybe dalintis sąskaitų apmokėjimą.
Su „Perlas Go“ kiekvienas šeimos narys gali apmokėti savo dalį ir tuo pačiu matyti, kiek ir kada moka kitas.
„Tai gali praversti šeimoje, tarp kambariokų, tarp nuomininko ir nuomotojo ar panašiai. Pavyzdžiui, gyvenamąją vietą nuomojantis asmuo gali visas su tuo būstu susijusias sąskaitas sudėti į vieną krepšelį ir juo pasidalinti su nuomininku – tiesiog suvedęs pastarojo telefono numerį. Tada bet kuris iš jų gali tiek atlikti mokėjimus, tiek patikrinti, ar jie jau atlikti, matyti, kada tas buvo padaryta, ar nėra kokių vėlavimų. Arba šeimoje – dažnai būna, kad vienas apmoka būsto sąskaitas, o kitas – paskolą. Su „Perlas Go“ kiekvienas šeimos narys gali apmokėti savo dalį ir tuo pačiu matyti, kiek ir kada moka kitas“, – aiškina skaitmeninių produktų plėtros vadovė E. Šimkevičienė.
„Perlas Go“ sukūrė ir vartotojams pristatė Lietuvoje šešiolikos metų veiklos patirtį turinti finansinių paslaugų įmonė „Perlas Finance“. Šiuo sąskaitų apmokėjimo sprendimu galima naudotis www.perlasgo.lt arba parsisiuntus į telefoną mobiliąją programėlę.
-
Pristatomas sprendimas, palengvinsiantis gyvenimą nuomotojams ir nuomininkams 4
Ta pati informacija tiek nuomotojo, tiek nuomininko telefone ar kompiuteryje
Naudojantis „Perlas Go“ mobiliąja programėle ar internetine platforma galima atsiskaityti už daugiau nei 3000 tiekėjų paslaugas – tai reiškia, jog vienoje vietoje klientai mato jų laukiančius mokėjimus, pavyzdžiui, už vandenį, elektrą, dujas, šildymą, internetą, šiukšlių išvežimą ir kitas paslaugas. Gautas sąskaitas galima grupuoti į atskirus mokėjimų krepšelius. O nuo šiol – ir pasidalinti tuose krepšeliuose esančių sąskaitų apmokėjimą.
„Vadinasi, gyvenamąją vietą nuomojantis asmuo gali visas su tuo būstu susijusias sąskaitas sudėti į vieną krepšelį ir juo pasidalinti su nuomininku – tiesiog suvedęs pastarojo telefono numerį. Tada bet kuris iš jų gali tiek atlikti mokėjimus, tiek patikrinti, ar jie jau atlikti, matyti, kada tas buvo padaryta, ar nėra kokių vėlavimų“, – apie naują mokėjimų platformos funkciją aiškino „Perlas Finance “ skaitmeninių produktų plėtros vadovė Eglė Šimkevičienė.
Pasak E. Šimkevičienės, apklausus naują programėlės funkciją jau išbandžiusius klientus, šie kaip pagrindinius jos privalumus įvardina tai, jog sutaupoma laiko ir sukuriama atsiskaitymo tvarka.
„Niekam nebereikia persiuntinėti sąskaitų. Nuomininkui nebereikia tikrinti, ar nuomotojo prašoma suma sutampa su nurodyta sąskaitose, nereikia gaišti laiko darant pavedimą. Nuomotojui nebereikia tikrinti, ar nuomininkas tą pavedimą atliko, pačiam atlikti apmokėjimą. Abu mato tas pačias sąskaitas ir tuos pačius mokėjimus“, – detalizavo „Perlas Finance“ skaitmeninių produktų plėtros vadovė E. Šimkevičienė.
Nuomininkui nebereikia tikrinti, ar nuomotojo prašoma suma sutampa su nurodyta sąskaitose, nereikia gaišti laiko darant pavedimą. Nuomotojui nebereikia tikrinti, ar nuomininkas tą pavedimą atliko.
Palengvina ir šeimos finansų valdymą
Beje, nauja „Perlas Go“ mobiliosios programėlės ir internetinės platformos funkcija gali praversti ir gyvenantiems tuose pačiuose namuose. Kaip teigia E. Šimkevičienė, atliktos apklausos rodo, jog dažnai bendrą namų ūkį vedantys asmenys būna pasiskirstę, kas už kokias paslaugas moka.
„Pavyzdžiui, vienas apmoka komunalinius mokesčius, o kitas – paskolą. Ilgainiui jų įsivaizdavimas, kokios yra šeimos išlaidos, gali išsiskirti. O juk galvojant apie išlaidas planuojami ateities pirkiniai, kelionės – tad labai svarbu, kad abu suvoktų ir bendrą šeimos biudžeto vaizdą. Nauja „Perlas Go“ funkcija būtent tą ir leidžia. Kažkuris sukuria sąskaitų krepšelį, į kurį sudeda visas namų sąskaitas, pasidalina su kitu apmokėjimą – ir viskas. Kiekvienas šeimos narys gali apmokėti savo dalį ir tuo pačiu matyti, kiek moka kitas“, – teigė E. Šimkevičienė.
„Perlas Go“ sukūrė ir vartotojams pristatė Lietuvoje penkiolikos metų veiklos patirtį turinti finansinių paslaugų įmonė „Perlas Finance“. Šiuo sąskaitų apmokėjimo sprendimu galima naudotis www.perlasgo.lt arba parsisiuntus į telefoną mobiliąją programėlę.
-
Atnaujintas „Klaipėdos vandens“ savitarnos portalas – sąskaitas apmokėsite vienu mygtuku
„Mums svarbi klientų nuomonė ir jų patirtys, todėl savitarnos portalo atnaujinimas buvo neišvengiamas. Nuo šiol klientai elektroninėje erdvėje galės atnaujinti kontaktinius duomenis, deklaruoti rodmenis ir svarbiausia tiesiogiai, vos vienu mygtuku, apmokėti sąskaitas. Tai padės klientams sutaupyti laiką, o naudojimasis yra itin paprastas. Be to, ateityje planuojame išplėsti savitarnos portalo galimybes ir klientams pasiūlyti užsakomų paslaugų teikimą neišėjus iš namų, o jas užsisakius savitarnos portale“, – sako bendrovės „Klaipėdos vanduo“ Klientų aptarnavimo departamento direktorė Dovilė Kozlovienė.
Bendrovė „Klaipėdos vanduo“ kas mėnesį klientams išsiunčia per 53 tūkstančius popierinių sąskaitų. Tam sunaudojama 639 tūkstančiai popieriaus lapų arba kitaip tariant, daugiau nei 3 tonos popieriaus kasmet.
Naujosios svetainės privalumai:
· Mokėjimus atliksite vienu mygtuku. Įdiegtas tiesioginis mokėjimas į banką – laiką skaičiuojančių žmonių svajonė!
· Su vienu prisijungimu matysite ir galėsite administruoti net kelias sutartis.
· Užtikrinamas saugumas apmokant sąskaitas už paslaugas.
· Itin patogu naudotis mobiliaisiais įrenginiais (telefonais, planšetėmis).
· Net jei klientai naudojasi „Vienos sąskaitos“ paslaugomis, nuo šiol gali jungtis prie naujosios „Klaipėdos vandens“ savitarnos ir matyti mokėjimo duomenis. Deja, atlikti mokėjimus už paslaugas galima tik atsisakius „Vienos sąskaitos“ paslaugų.
Kaip prisijungti prie savitarnos portalo, deklaruoti rodmenis, apmokėti sąskaitas ar pasikeisti kontaktinę informaciją, rasite bendrovės „Klaipėdos vanduo“ „Youtube“ kanale ar interneto svetainėje www.vanduo.lt.