-
Kelininkai: net pabarstytos ir išvalytos gatvės negarantuoja gerų vairavimo sąlygų 5
„Mūsų darbininkai nuolat stebi orų prognozes, todėl įprastai gatves pradedame barstyti dar prieš snygį. Vakarykštis snygis – ne išimtis“, – sakė bendrovės viešųjų ryšių specialistas Jonas Tumpa.
„Kauno švaros“ technika Kauno miesto kelius, nurodė atstovas, pabarstė dar sekmadienio (sausio 30 d.) ryte. Tuo tarpu prasidėjus gausesniam snygiui, apie 18 val., į Kauno miesto gatves buvo išsiųsta dvylika „Kauno švaros" sunkvežimių su sniego verstuvais ir barstymo įrenginiais.
„Ši technika dirba iki šiol, pamainomis, o per šį laiko tarpą mūsų darbininkai pabarstė ir išvalė virš 600 km Kauno mieste esančių gatvių“, – bendrą statistiką pateikė J. Tumpa.
Natūralu, kad prasidėjus snygiui, prioritetas skiriamas pagrindinėms miesto arterijoms – gatvėms, kuriomis kursuoja viešasis transportas, taip pat greitai apledėjantiems tiltams, viadukams, įkalnėms. „Tuo tarpu sudėtingiausiose vietose visuomet stovi „Kauno švaros“ dėžės su smėlio ir druskos mišiniu“, – pridūrė J. Tumpa.
Pėsčiųjų zonos valyti ir barstyti šiuo metu skirta 14 traktorių ir 35 darbuotojai. Pastarieji valo, barsto viešojo transporto sustojimo stoteles bei laiptus rankiniu būdu.
Tirpdamas sniegas suformavo vadinamąją šlapiojo sniego „košę“, kuri, deja, yra neišvengiama žiemos dalis...
Į vairuotojų pasipiktinimą dėl gatvėse susidarančios šlapio sniego košės, J. Tumpa sakė, kad tai yra neišvengiama žiemos dalis.
Aleksotas, Taikos pr., Veiverių g. – visos šios ir kitos Kauno miesto dalys buvo ir barstytos, ir valytos. Beje, gausiai barstomos ir prieš snygį, ir sningant. To reikia norint, kad ant važiuojamosios dalies nesiformuotų ledas.
„Tirpdamas sniegas suformavo vadinamąją šlapiojo sniego „košę“, kuri, deja, yra neišvengiama žiemos dalis... Visgi, tai yra laikina – mūsų technika tuos pačius pabarstytus ir išvalytus maršrutus valo kelis kartus, todėl pasibaigus snygiui, šis pažliugęs sniegas yra nustumiamas nuo važiuojamosios dalies“, – komentavo bendrovės atstovas.
Eitvydo Kinačio nuotr.
Jis prašė gyventojų išlikti supratingais ir sąmoningais. Net ir gerai pabarstytos ir išvalytos gatvės negarantuoja gerų vairavimo sąlygų, nes staigiai pasikeitusios oro sąlygos gali visiškai pakeisti situaciją.
„Todėl visuomet rinkitės saugų, o ne maksimalų greitį. Tuo tarpu keliones planuokitės pasiliekant papildomo laiko ir svarbiausia – išlikite budrūs“, – akcentavo J. Tumpa.
Eitvydo Kinačio nuotr.
-
Sostinės gatvių barstymui savaitgalį panaudota 20 vagonų druskos 3
Ruošdamasi šią popietę artėjančioms orų permainoms, Vilniaus miesto gatves prižiūrinti bendrovė „Grinda“ jau dabar prevenciškai barsto miesto gatves druskų ir smėlio mišiniais. Iš anksto, dar prieš prasidedant šlapdribai, pabarsčius gatves, ant jų paviršiaus nesusidaro ledo ar suspausto sniego sluoksnis.
Pirmiausia barstomos pagrindinės sostinės arterijos, kuriomis vyksta intensyviausias transporto eismas – tai vakarinis ir pietinis aplinkkeliai, taip pat greitojo eismo gatvės – Ukmergės, Geležinio Vilko, T. Narbuto, S. Batoro, Ozo, Oslo gatvės, Savanorių, Laisvės ir Pilaitės prospektai, tiltai ir viadukai, įkalnės ir nuokalnės.
Vilniaus miesto priežiūros žiemą prioritetas skiriamas gatvėms, kuriomis driekiasi viešojo transporto maršrutai. Vėliau sniego valymo technika siunčiama į kitas, mažesnio eismo intensyvumo gatves.
„Stebime orų pokyčius ir jiems ruošiamės – šiuo metu gatvėse dirba 48 sniego valymo sunkvežimių. Kadangi dienos metu sniego valytuvai dirba bendrame transporto sraute, prašome visų eismo dalyvių elgtis supratingai ir duoti pirmenybę kelyje kelią gatves prižiūrinčiai technikai“, – sako bendrovės „Grinda“ direktorius Kęstutis Vaicekiūtis. Sniego valytuvų darbą galima stebėti čia.
Vairuotojų prašoma atkreipti dėmesį į kelio dangos būklę, laikytis saugaus greičio ir atstumo, nedaryti staigių manevrų.
Apie sudėtingesnes vairavimo sąlygas prašoma informuoti visą parą veikiančiu telefonu 1355.