-
Vairuok ir norėk: „Klaipėdos paslaugų“ vairuotojams sukurtos išskirtinės darbo sąlygos 9
Didžiausios keleivinio transporto bendrovės Vakarų Lietuvoje – UAB „Klaipėdos paslaugos“ – generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas įsitikinęs, kad per beveik 70 metų veikiančios municipalinės įmonės istoriją pagaliau pasiektas toks lygis, kai čia dirbantys vairuotojai turi puikias darbo ir poilsio sąlygas.
Pagrindinė to priežastis – nauji autobusai. Nuo 2013 m. miesto keleivių pervežimams „Klaipėdos paslaugos“ perka tik naują techniką ir šiemet papildys transporto parką dar 21 nauju elektra varomu autobusu.
„Kas yra sėdėjęs prie bet kurios mašinos vairo, puikiai žino, koks skirtumas yra vairuoti naują ir 15 metų senumo automobilį“, – sakė V. Ramanauskas.
Ir patys bendrovės vairuotojai puikiai vertina naujų autobusų privalumus.
„Šilta kabina, patogus valdymas, puiki trauka ir manevringumas. Jausmas toks, kad vairuoji lengvąjį automobilį, o ne 12 metrų autobusą“, – pasakojo Ramūnas Kontautas, vežantis keleivius Klaipėdoje 2018 m. pagamintu MAN markės autobusu.
Vaidas Ramanauskas. „Klaipėdos paslaugų“ nuotr.
Bendrovėje jis dirba tik kiek daugiau nei metus. Įsidarbino per Užimtumo tarnybą, kuri su bendrovės siuntimu apmokėjo vairuotojo-profesionalo kategorijos kursus. Labiausiai Ramūną nustebino, kai šį sausį, spaudžiant 20 laipsnių šalčiui, atėjęs į pirmąjį reisą 4.30 val. ryte rado užvestą ir pašildytą autobusą. Pasirodo, UAB „Klaipėdos paslaugos“ turi budinčią technikų komandą, naktį užvedančią autobusus, kad į pirmąjį reisą jie išvažiuotų paruošti komfortiškai kelionei.
Kaip pasakojo UAB „Klaipėdos paslaugos“ Pervežimų skyriaus vadovas Viktoras Piklapis, jų vairuotojai į darbą gali ateiti su kostiumu ir galėtų tiesiai iš darbo su tuo pačiu kostiumu vykti į pokylį.
Mūsų bendrovė auga, kasmet teikiame vis daugiau skirtingų paslaugų, bet keleivių pervežimas išlieka mūsų pagrindine veikla, o vairuotojai yra mūsų pagrindinė darbo jėga.
„Grįžęs iš reiso vairuotojas turi užsukti į mūsų teritorijoje esančias degalines pripildyti kuro bakus ir užvažiuoti į automatinę plovyklą, kad nuplautų autobusą prieš naują darbo dieną. Viskas. Jo darbas baigtas“, – aiškino V. Piklapis.
Jei vairuotojas pastebėjo, kad autobusas skleidžia neįprastą garsą ar borto kompiuteris rodo įspėjimo pranešimą, gedimas registruojamas serviso žurnale. Net į bendrovės remonto patalpą vairuotojui patekti neleidžiama – patys serviso darbuotojai paima autobusą patikrai ir jį sutvarkę pastato į įprastą vietą. Autobuso salono valymu taip pat rūpinasi atskira valytojų brigada.
Poilsio kambarys su virtuvėle, užkandžių pardavimo automatas, kavos aparatas – visa tai darbuotojų patogumui yra administraciniame pastate, šalia valdymo punkto, kur prasideda ir baigiasi vairuotojų darbo diena. Šiuo metu vairuotojams įrengiama dar didesnė ir komfortiškesnė poilsio zona. Beje, vairuotojams reguliariai išduodami ir kasdieniai darbo rūbai.
„Mūsų bendrovė auga, kasmet teikiame vis daugiau skirtingų paslaugų, bet keleivių pervežimas išlieka mūsų pagrindine veikla, o vairuotojai yra mūsų pagrindinė darbo jėga. Keliame jiems aukštos aptarnavimo kultūros reikalavimus, padedame to išmokti – organizuojame seminarus, mokymus. Suteikiame visas socialines garantijas ir puikias darbo sąlygas. Kas nori sąžiningai dirbti ir užsidirbti, kilti karjeros laiptais – mūsų durys atviros“, – teigė V. Ramanauskas, UAB „Klaipėdos paslaugos“ generalinis direktorius.
Daugiau informacijos apie UAB „Klaipėdos paslaugos“ darbo pasiūlymus įvairių kategorijų vairuotojams rasite https://klap.lt/titulinis/karjera/, teiraukitės karjera@klap.lt.
-
Vilniaus planuose – devyni nauji viešojo transporto maršrutai ir per 20 ekologiškų autobusų 4
„Siekiame koja kojon žengti su miesto plėtros planais ir dėl to natūraliai atsirandančiais gyventojų judumo poreikiais. Naujus viešojo transporto maršrutus mažos talpos autobusais numatėme labiau nutolusiuose gyvenamuosiuose rajonuose, sodų bendrijose. Iš čia link centro kasdien juda daugybė žmonių, o viešasis transportas padės pagerinti jų gyvenimo, judėjimo kokybę, kartu ir mažinti žalingą poveikį aplinkai. Esame paskaičiavę, kad viešasis transportas taps prieinamas maždaug 52 tūkst. gyventojų, o bendras jo pasiekiamumo rodiklis Vilniuje pasieks 92 proc.“, – sako SĮ „Susisiekimo paslaugos“ direktorė Modesta Gusarovienė.
Keleivių vežimo paslaugą naujais maršrutais teiks viešojo pirkimo konkurso sąlygomis parinktas vežėjas. Dalyvauti ir susipažinti su konkurso reikalavimais, terminais galima čia: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/Notice/Details/2021-660609
Devyni nauji maršrutai per 2022-2023 metus numatyti ten, kur šiuo metu viešasis transportas nevažiuoja – Kriaučiūnuose, Platiniškėse, Pilaitėje, Rokantiškėse, Kryžiokų soduose, Visoriuise, Didžiuosiuose Gulbinuose, Mažuosiuose Gulbinuose, Riovonyse, Pavilnio soduose, Guriuose, Naujojoje Vilnioje, Ivaniškių soduose ir kitose. Vietovės parinktos, atsižvelgiant į gyventojų skaičių teritorijoje, miesto plėtros planus, taip pat siekiant skatinti darnesnį ir patogesnį judėjimą po miestą.
Pradėjus kursuoti viešajam transportui bus įrengtos ir stotelės saugiam, patogiam laukimui, prieigos prie jų, pritaikytas eismo organizavimas ir kita infrastruktūra.
Planuojama, kad naujuosius maršrutus aptarnaus M2 arba M3 klasės autobusai, talpinantys po maždaug 22 vietas keleiviams. Jie atitiks aukščiausius aplinkosauginius reikalavimus, bus kuo mažiau taršus. Konkretus autobusų skaičius paaiškės konkurso eigoje, tačiau preliminariai skaičiuojama, jog viešojo transporto parką papildys dar bent 22 nauji elektra ar dujomis varomi autobusai.
-
Vilniaus gatvėmis kursuos 50 naujų dujinių autobusų 2
Triašius žemagrindžius „MAN Lion‘s City G“ autobusus Vilniaus viešasis transportas už 14,6 mln. eurų įsigijo iš konkursą laimėjusio tiekėjo „Adampolis“. Paskutinieji autobusai pradeda darbą rugsėjo 22-ąją, kai minint Tarptautinės dienos be automobilio dieną Vilniuje viešuoju transportu galima keliauti nemokamai.
Autobusuose vienu metu galės keliauti tiek neįgalieji, tiek tėvai su mažais vaikais vežimėliuose ar dviratininkai – čia įrengtos dvi specialios vietos vežti dviračiams.
Įsigijus šias 140 keleivių talpinančias viešojo transporto priemones, Vilniuje keleivius vežios iš viso 215 naujų autobusų.
Vilniaus viešajam transportui iš viso priklauso 250 troleibusų ir 410 autobusų.