-
Kauno „Žalgirio“ arenoje duris atvers jubiliejinė paroda „Rinkis prekę lietuvišką 2023“ 6
Savaitgalio planas visai šeimai – nuo maisto ir gėrimų degustacijų iki akcijų ir dovanų
Gražia rudens tradicija jau spėjusi tapti ir penkioliktuosius metus skaičiuojanti paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ kiekvienais metais sutraukia kelias dešimtis tūkstančių pirkėjų iš visos Lietuvos – tų vietos produkcijos gerbėjų, kurie nori čia atrasti naujus ir dar negirdėtus prekių ženklus, įsigyti savo mėgstamos produkcijos, o gal – pasinaudoti išskirtine proga tiesiogiai pabendrauti ir su pačiais gamintojais bei kūrėjais.
„Rinkis prekę lietuvišką 2022“. Organizatorių nuotr.
Besilankantieji parodoje taip pat gali pasinaudoti proga paragauti čia pristatomų maisto ir gėrimų degustacijose, iš arčiau susipažinti su kosmetikos, buitinės chemijos, aprangos bei aksesuarų asortimentu, interjero bei dizaino sprendimais būstui ir interjerui. Išskirtinai parodos metu pirkėjams bus taikomos nuolaidos, specialūs pasiūlymai bei dovanos, todėl tikrai verta ir naudinga apsilankyti savaitgalį vyksiančioje parodoje „Rinkis prekę lietuvišką 2023“.
„Rinkis prekę lietuvišką 2022“. Organizatorių nuotr.
Einantiems koja kojon su mada – Lietuvos gamintojų pristatomos rudens sezono naujienos
Pirmajame „Žalgirio“ arenos aukšte parodos pirkėjus tradiciškai pasitiks specializuota mados kūrėjų erdvė – „Mados pasažas 2023“. Šioje erdvėje savo sukurtus mados, stiliaus, dizaino, aksesuarų gaminius pristatys dizaineriai, kūrėjai, juvelyrai iš visos Lietuvos. Pirkėjai čia atras stilingų drabužių ir aksesuarų artėjančiam šaltajam sezonui bei galės savo garderobą papildyti išskirtiniais rankų darbo aksesuarais bei papuošalais. „Mados pasaže 2023“ pirkėjų lauks beveik 80 skirtingų gamintojų ir prekės ženklų, todėl išsirinkti sau tinkamą pirkinį galės bene kiekvienas lankytojas.
„Rinkis prekę lietuvišką 2022“. Organizatorių nuotr.
Parodos „Rinkis prekę lietuvišką 2023“ aukso medaliai – ypatingas įvertinimas geriausiems metų gaminiams
Vienas laukiamiausių momentų parodoje „Rinkis prekę lietuvišką“ – aukso medalių apdovanojimai, kuriais įvertinami konkurse dalyvaujantys Lietuvos gamintojai iš lengvosios pramonės, maisto ir gėrimų, maisto papildų, kosmetikos ir buitinės chemijos bei kitų sričių.
„Geriausių parodos gaminių rinkimai ir apdovanojimai aukso medaliais – tai didelis įvertinimas ir tarsi laiptai į sėkmę ir pripažinimą pirmuosiuos žingsnius žengiantiems kūrėjams ar naujai rinkoje bepradedantiems įsitvirtinti gaminiams. Konkurse dalyvaujantys produktai analizuojami ir vertinami skirtingose savo srities specialistų ir ekspertų komisijose tam, kad aukso medalininkais taptų tik aukščiausios kokybės, geriausius dizaino ir technologinius sprendimus savo veiklai naudojančios įmonės. Taigi kuomet įsigyjate produktus, įvertintus parodos aukso medaliais, galite būti ramūs ir tikri – Jūs ne tik remiate Lietuvos gamintojus, bet ir gaunate aukščiausios kokybės standartus atitinkančius produktus“, – sakė parodos organizatoriaus – UAB „Ekspozicijų centro“ generalinis direktorius Erikas Piskunovas.
„Rinkis prekę lietuvišką 2022“. Organizatorių nuotr.
Parodos „Rinkis prekę lietuvišką 2023“ atidarymo dieną – spalio 6-tąją – parodos aukso medaliais bus apdovanoti beveik 50 medalininkų – 44 iš jų išrinko ekspertų komisija, o 3 bus išrinkti vartotojų. Specialus konkursas „Vartotojų mylimiausieji“ ir jų apdovanojimas aukso medaliais – viena iš šių metų parodos naujienų. Beveik mėnesį trukusio internetinio balsavimo metu vartotojai galėjo balsuoti ir rinkti savo mylimiausius gaminius bei prekių ženklus. Pirmąjį kartą organizuojami mylimiausių rinkimai – susilaukė išties didelio susidomėjimo – savo balsus už mėgstamiausius lietuviškus produktus atidavė beveik 3 tūkst. balsuotojų.
Iškilmingą apdovanojimų ceremoniją pradės prezidento sveikinimo žodis, parodos aukso medalius įteiks ekonomikos ir inovacijų ministrė Aušrinė Armonaitė, žemės ūkio ministras Kęstutis Navickas, finansų viceministrė Vaida Markevičienė, LPK prezidentas Vidmantas Janulevičius, KKPDA prezidentas Marius Horbačauskas.
„Rinkis prekę lietuvišką 2022“. Organizatorių nuotr.
Nuo konferencijos iki aukštųjų mokyklų POP UP ekspozicijos – veiklos parodoje netrūks visas tris parodos dienas
Tiesa, ekspozicinės erdvės parodoje „Rinkis prekę lietuvišką 2023“ – tik dalis parodos programos. Visas tris parodos dienas „Žalgirio“ arenoje netrūks tiek verslui, tiek ir parodos lankytojams skirtų renginių. Pirmąją parodos dieną – spalio 6-tąją – jau šeštus metus iš eilės verslo atstovus į konferenciją pakvies Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmai kartu su Eksportuotojų klubu ir Enterprise Europe Network tinklu – „EKSPORTO KODAS: Drąsiai / Kryptingai / Tvariai”.
Konferencijos metu eksportuojančios įmonės dalinsis, kaip joms sekėsi dirbti permainų ir iššūkių kupinu metu. Kaip teko prisitaikyti prie visų aplinkybių, kokių naujovių ėmėsi ir jas įgyvendino „drąsiai / kryptingai / tvariai“. Kokie sprendimai padėjo išsaugoti įmonės stabilumą ar net atvėrė naujų eksporto rinkų ir ko (nebūtinai vien iš sėkmių, galbūt ir iš klaidų) galėtų pasimokyti kiti.
Spalio 6-tąją, verslas ir parodos lankytojai kviečiami apsilankyti ir Kauno krašto pramonininkų ir darbdavių asociacijos organizuojamame forume „Pramonės transformacija: įgūdžių ir kompetencijų revoliucija“. Jame valdžios institucijų, mokslo atstovai, verslo vadovai susitiks diskutuoti apie skaitmeninius bei žaliuosius įgūdžius, tinkamą aplinką ir technologijas dirbančiųjų kompetencijoms stiprinti bei įgūdžių komercinimo gebėjimus.
Pirmąją parodos dieną „Žalgirio“ arenos VIP renginių salėje parodos lankytojai galės nemokamai įsitraukti į organizuojamus seminarus bei pranešimus.
Visas tris parodos dienas lankytojai galės apsilankyti specialiai įrengtoje erdvėje – „Kompetencijų ir įgūdžių POP-UP“. Čia – Kauno regione veikiančių universitetų, kolegijų, profesinio rengimo centrų atstovai patars kompetencijų ugdymo ir įgūdžių lavinimo klausimais, pristatys savo atstovaujamų įstaigų pasiekimus. Šioje erdvėje bus galima rasti KTU, VDU, LSMU, Kauno kolegijos, Kauno technikos kolegijos bei Kauno technikos profesinio mokymo centro atstovus.
Gera dalintis: senjorams, neįgaliesiems bei POLA kortelės turėtojams įėjimas – nemokamas
Paroda „Rinkis prekę lietuvišką 2023“ – tai šventė, skirta visai šeimai, skirta atrasti Lietuvos gamintojus bei jų produkciją ir kiekvienam iš mūsų pasidžiaugti esant verslios ir aukščiausius kokybės standartus kuriančios tautos dalimi.
Būtent dėl šios priežasties parodos organizatorius – UAB „Ekspozicijų centras“ – dovanoja nemokamą apsilankymą parodose „Rinkis prekę lietuvišką 2023“ ir „Mados pasažas 2023“ senjorams, neįgaliesiems ir asmenims su POLA kortele. Nemokamai, tačiau būtinai su suaugusiųjų priežiūra, šias parodas galės aplankyti ir vaikai iki 12 metų.
Daugiau aktualios informacijos apie parodą rasite ČIA.
Bilietai į parodą – ČIA.
-
Į Kauną sugrįžta „Rinkis prekę lietuvišką“: stebins šalyje sukurtais produktais 14
„Ne paslaptis, jog tiek pradedantiesiems, tiek nišinius produktus kuriantiems mūsų šalies gamintojams patekti į didžiuosius prekybos centrus, salonus ar parduotuves yra pakankamai sunku. Atitinkamai, mažųjų gamintojų šalyje kuriamus aukštos kokybės produktus sunkiau atrasti ir pirkėjams. Dėl šios priežasties nuoširdžiai džiaugiamės, kad kasmet paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ tampa tarsi tramplynu atrandant savo tikslinius klientus pradedantiems šalies gamintojams bei atradimų vieta kokybės, originalių sprendimų bei lietuviškų gaminių ieškantiems pirkėjams. Tai ypač svarbu šiemet, šalies verslui išgyvenant neįprastą ir iššūkių kupiną laikotarpį“, – sako parodą organizuojančios bendrovės „Ekspozicijų centras“ vadovas Erikas Piskunovas.
Nuo mados iki atskiros socialinio verslo erdvės
Jau dvyliktą kartą organizuojamoje parodoje renginio dalyviai lankytojus stebins maisto produktų ir gėrimų degustacijomis, kosmetikos ir buitinės chemijos, aprangos bei aksesuarų įvairove, sprendimais būstui ir interjerui.
„Džiaugiamės, jog trečiuosius metus iš eilės parodoje įsikurs ir „Verslios Lietuvos“ organizuojama „Socialinio verslo prekybos arka“, kurioje susibursiantys įvairūs socialiniai verslai lankytojus kvies įsigyti bei susipažinti su jų gaminamais produktais, teikiamomis paslaugomis, veiklomis bei pridėtine verte, kurią jie kuria sprendžiant opias socialines mūsų visuomenės problemas“, – sako parodos organizatorius.
Ypatingo dėmesio parodoje sulauks Lietuvos rūbų ir aksesuarų kūrėjai. Specialiai jiems ir mada besidomintiems lankytojams antrajame „Žalgirio“ arenos aukšte bus įkurtas „Mados pasažas“. Jame – vien mados, drabužių, aksesuarų, papuošalų gamintojų produktai, naujųjų kolekcijų pristatymai ir kitos susijusios temos. Organizatorių teigimu, apsilankydami „Mados pasaže“ parodos lankytojai ne tik turės galimybę patikusius gaminius įsigyti gamintojo kainomis, bet ir susipažinti su įkvepiančiomis lietuviškų prekės ženklų istorijomis.
Skelbiami geriausi šalies produktai
„Tiesa, dalyvių ekspozicinės erdvės yra tik dalis parodos programos. Siekdami kuo labiau prisidėti prie lietuviško verslo puoselėjimo, mūsų partneriai aktyviai pildo ir seminarų bei diskusijų programą. Dalyvių lauks konferencija „Eksporto kodas. Kaip neiššvaistyti geros krizės?“, kviesianti apsilankyti visus, norinčius plėsti savo verslą užsienyje bei semtis eksporto patirties iš patyrusių įmonių. Taip pat parodos metu vyks ir maisto pramonės technologijų rinkos aktualijas atliepsiantis informacinis renginys „Bioekonomika ir maisto pramonės ateitis. Kaip mes įveiksime iššūkius?“ – sako E. Piskunovas.
Parodos atidarymo ceremonijos metu bus paskelbti ir autoritetingos komisijos atrinkti geriausieji parodoje pristatomi produktai. Pateiktų paraiškų vertinimai vyksta visą rugsėjį, o iš anksto konkursui teiktų gaminių spektras itin platus: nuo inovatyvių liofilizuotų užkandžių iki išskirtinio kirpimo bei medžiagų paltų, nuo lietuvių vis dažniau atrandamų uogų vynų iki naujausius mokslo pasiekimus pritaikiusių kosmetikos gaminių.
„Per visą parodos istoriją medaliais ir diplomais kaip geriausieji parodoje pristatomi produktai jau buvo apdovanota netoli 200 gaminių. Jų gretose šiandien visiems jau puikiai pažįstami vardai, tokie kaip bendrovės „Cosmoway“ gaminamos „Green Feel‘s“ kosmetikos priemonės, bendrovės „Siulvedė“ kuriami „InAVATI“ viršutiniai drabužiai, bendrovės „Delikatesas“ mėsos gaminiai, bendrovės „Rūta“ šokoladai, bendrovės „Aconitum“ maisto papildai, bendrovės „Akvatera LT“ pašarai šunims ir daugelis kitų vėliau visos šalies bei regiono mastu išpopuliarėjusių gaminių“, – sako E. Piskunovas.
Betarpiška susipažinimo erdvė
Nuo 2016-ųjų metų parodoje dalyvaujančio lietuviškos kosmetikos prekės ženklo „Cosmoway“ marketingo vadovės ir įmonės bendrasavininkės Justės Pinkevičienės teigimu, paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ yra betarpiška erdvė, kurioje gamintojas ir vartotojas gali užmegzti tiesioginį tarpusavio ryšį.
„Ši paroda yra puiki galimybė susitikti ir pabendrauti su vartotojais itin atvirai. Kiekvieno gyvo susitikimo su esamais ar galimai būsimais mūsų kuriamos kosmetikos vartotojais negali pakeisti joks tyrimas. Išgirsti bei pajusti Lietuvos žmonių tikruosius poreikius iš jų pačių lūpų – mūsų nuolatinė siekiamybė“, –teigia „Cosmoway“ marketingo vadovė.
J. Pinkevičienės teigimu, parodos metu vartotojai ne tik gali išvysti karščiausias prekės ženklo naujienas bei jas įsigyti specialiomis kainomis, tačiau ir susitikti su pačiais kosmetikos kūrėjais bei užduoti jiems rūpimus klausimus.
„Visuomet mielai patariame visais grožio klausimais bei dalinamės patirtimis. Tad tai puiki vieta ne tik įsigyti naujausių kosmetikos produktų, tačiau ir įgyti kasdien praverčiančių, kosmetikos naudojimo ir pasirinkimo žinių“, – sako „Cosmoway“ atstovė.
Tampa įkvėpimo kurti šaltiniu
Tuo tarpu antruosius metus iš eilės parodoje dalyvausiančio rankų darbo, natūralias ir stilingas maistines lenteles gaminančio „Nightwood“ prekės ženklo kūrėjo Dominyko Švedo teigimu, „Rinkis prekę lietuvišką“ – tarsi įkvėpimo šaltinis.
„Mums tai daugiau nei paroda – tai įkvėpimo šaltinis ir misija parodyti, kokie žavingi ir nepakartojami dalykai gimsta mūsų tėvynėje“, – teigia D. Švedas.
Kūrėjo teigimu, patirtis ruošiantis ir dalyvaujant 2019-ųjų metų renginyje buvo neeilinė, tad net ir išgyvenant verslui sudėtingą 2020-ųjų metų etapą, abejonių dėl dalyvavimo renginyje nebuvo.
„Be galo malonu buvo sulaukti tikrai daug komplimentų ir klausimų apie mūsų kūrinius, kurių kiekvienas yra padarytas rankomis ir unikalus. Visada labai malonu matyti susidomėjimą – klausimų tikrai netrūko, kartais vos spėdavome atsakinėti. Visiems norintiems papasakojome gaminių atsiradimo istoriją – sudėtingą ir įdomų kelią nuo kiekvieno gaminio idėjos iki jos įgyvendinimo. Jau dabar nekantraujame, kaip norime vėl dalyvauti ir bendrauti, nes visų besidominčių laukia nauji produktai ir jų unikalios istorijos“, – sako kūrėjas.
Kaip įprasta, dvyliktą kartą šalyje organizuojama paroda „Rinkis prekę lietuvišką“ bei „Mados pasažas“ vyks Kauno „Žalgirio“ arenoje pirmąjį spalio savaitgalį – 9, 10 ir 11 dienomis. Daugiau naudingos informacijos lankytojams expo.lt.
Išankstinius bilietus platina kakava.lt.