-
„Mados infekcijos“ užkulisių iššūkiai: kaukių paradas 2
Iki „Mados infekcijos“ likus kiek daugiau nei savaitei, užkulisių reikalams įsteigta karštoji linija. Plaukų ir vizažo meistrai jau atliko eksperimentinius bandymus ir žino visų dizainerių sumanymus. Nors ant podiumo natūralus įvaizdis gali atrodyti it lengvos rankos eskizas, iš tikrųjų užkulisiuose reaktyviniu greičiu dirba pasikausčiusios meistrės. Modeliams dėl savo grožio abejonių niekada nekyla, bet žiūrovams šiemet teks spręsti galvosūkį – kaip nelikti nepastebėtam?
Akių menas
Paprastai „Mados infekcijos“ žiūrovų dreskodas – kiekvieno stileivos asmeninis garbės reikalas, tačiau šiemet visiems be išimties galios viena taisyklė: apsauginė veido kaukė yra privaloma! Lūpdažiai eliminuoti, bet akis galima ryškinti taip, kad net mama nepažintų. Idealus šansas pasireikšti vidiniam menininkui.
„Kai pusę veido dengia kaukė, ryškiausiu akcentu tampa akys. Akių vizažo tendencijos siūlo išbandyti pačias beprotiškiausias, ryškiausias spalvas, asimetriją, blizgučius, netgi puošybą juvelyriniu dekoru. Bet tuo pat metu norisi išskirtinai ekologiškos sudėties organiškos kosmetikos, ypač kalbant apie makiažo pagrindą ir pudrą“, – sako festivalio vizažo komandos meistrė Eginta Radžiūnaitė.
Užkulisių dramos
Užkulisiuose, kurių paslaptis visada masina labiausiai, taip pat bus pokyčių. Pasak užkulisių koordinatorės Ievos Patapavičiūtės, šiemet sąmoningai atsisakyta jau tradicija tapusio viešo kastingo. „Daugelio modelių darbo grafikas pasikeitė kardinaliai, dalis suplanuotų užsakymų atšaukti. Būtent todėl norime palaikyti profesionalius agentūrų modelius, kurie šiuo metu įstrigo Lietuvoje. Įgūdžiai nedingsta, bet fizinę formą palaikyti būtina. „Mados infekcijos“ podiumas nebus iš paprastųjų – šimto metrų ėjimas su kliūtimis pareikalaus ir greičio, ir energijos“, – apie artėjantį madų šou pasakoja I. Patapavičiūtė.
Dviejų dalių renginys su pertrauka ir intensyvus tempas žiovauti neleis. Intrigos netrūks: nors statistiškai Lietuvoje dominuoja moterys, šiemet – bent jau ant podiumo – dizaineriai žada vyriškos giminės persvarą.
Nekaulyk pakvietimo, pirk bilietą
„Dūmų fabrikas“ ne guminis – apsispręsti dėl spalio savaitgalio planų reikėtų greitai – dvejojančių traukinys nelauks, o vietų skaičius itin ribotas. Bilietus į spalio 16 ir 17 d. vyksiančią „Mados infekciją“ ir ilgąjį mados savaitgalį 18 dieną pratęsiančią „Injekciją“ (be traukinio bilietų) platina „Paysera“ štai čia.
Festivalį iš dalies remia Lietuvos Kultūros taryba ir Vilniaus miesto savivaldybė.
-
„Pelenė KITAIP“ kviečia į grožio, sveikatingumo, stiliaus ir mados savaitgalį
Parodos organizatoriai sako pastebintys, jog lankytojai tampa vis smalsesni, nori ne tik įsigyti grožio priemonių, gauti patarimų iš specialistų, bet ir sužinoti apie visapusišką grožį, sveikatą, vidinę savijautą, verslumą.
„Atsižvelgdami į esamą situaciją, daugiau erdvės skirsime lankytojams ir dalyviams. Bus užtikrinta papildoma patalpų ventiliacija bei dezinfekcija, lankytojai bus įleidžiami į parodą grupėmis, kad būtų galima užtikrinti saugų atstumą tarp žmonių. Srautai bus nukreipiami taip, kad lankytojai saugiai judėtų viena kryptimi, siekiant išvengti susibūrimų, spūsčių ir pan. Dedame pastangas, kad į parodą atvykę žmonės jaustųsi saugūs dėl savo sveikatos“, – sako parodos „Pelenė KITAIP“ projekto vadovė Saulė Jančiauskė.
Grožio paroda pasipildo: naujienos ir mados gerbėjams
Parodą šiais metais papildo ir lietuviškos mados ambasadoriai „Fashion Bazaar“. „Jei norite atnaujinti spintą – būtinai užsukite. „Fashion Bazaar“ rasite garsių dizainerių ir stilistų kūrinių: Jolantos Talaikytės, Dianos Paukštytės, Anželos Adamovič, prekinių ženklų „Rudne“, „Nodesign“. Tai mada visai šeimai, o pasirinkimas tikrai didelis, viskas vienoje vietoje. Mūsų zona bus lauke, turėsime beveik 1,5 tūkst. kv. m. palapinę, ir čia rasite Lietuvos dizainerių bei kūrėjų darbus“, – sako bendrovės ULUS vadovė Oksana Kalvaitienė.
Šeštadienį, birželio 20 d., „Fashion Bazaar“ kvies apsilankyti paskaitoje apie moterų verslumą bei galimybes derinti šeimą, karjerą, laisvalaikį.
„Iš dalies kalbėsime ir apie tai, kaip neišprotėti, kai norisi daug, aplinka iš tavęs vis kažko reikalauja, kaip būti lyderėmis. „Pelenėje KITAIP“ įvyks verslumo paskaitų ciklo debiutas, kuris, tikimės, pritrauks daug moterų. Seminarą ves lektorė Renata Šumskaitė – ji turi daugiau nei 20-ešimt metų vadovavimo patirties, pardavimų srityje dirba ilgiau nei dešimtmetį, yra viena iš „Grow as a Leader“ programos kūrėjų. Tikimės, kad moterims bus smagu atvykti į tokį renginį, pabendrauti su kolegėmis, kurioms verslumas, tobulėjimas taip pat svarbu. Aplinka bus jauki, neįpareigojanti, leidžianti atsipalaiduoti, todėl manome, kad parodos lankytojoms tai bus maža šventė“, – pasakoja O. Kalvaitienė.
Ne tik apie grožį, tačiau ir sveikatą bei verslumą
„Pelenė KITAIP“ paroda skirta žmonėms, besidomintiems grožiu ir mada. Kaip pasakoja S. Jančiauskė, visos moterys galės smagiai praleisti grožio, sveikatingumo, stiliaus ir mados savaitgalį, pasimėgauti gera nuotaika, susipažinti su naujovėmis.
„Lankytojai skirtingose parodos erdvėse galės įsigyti norimų produktų. Tuo pačiu apsilankyti ir renginiuose. „Pelenė KITAIP“ rasite ir „Best Beauty look 2020“ konkurso dalyvių darbų parodą. Visiška naujiena – su sveikatingumu susiję seminarai, tokie kaip „Kūno ląstelių sveikatinimas“, kuriuos organizuos „Euro Capitale“, – atskleidžia projekto vadovė.
Tobulėjimas – tai raktas į sėkmę
„Tu turi daryti, ką darai, būti lyderiu savo srityje, todėl ir šiais metais nusprendėme aktyviai dalyvauti parodoje „Pelenė KITAIP“. Mums svarbu, kad profesionalūs grožio specialistai „neužsisuktų“ savo rate, o tobulėtų, mokytųsi, sužinotų naujausias tendencijas. Mes pateikiame koncentruotą, metinę informaciją, kas svarbu profesionalams darbe. Pastebime, kad ir klientai tampa labai reiklūs, jie nori kokybės, profesionalumo, tiki, kad jų grožio specialistas bus „pasikaustęs“, „patyręs“, – sako Ieva Mašauskienė, „Atwins“ kūrybos kuratorė.
Specialistė pastebi, kad nors pastaruoju metu daug laiko praleidome namuose, tačiau moterims tikrai svarbi ne tik vidinė savijauta, jos nori gražiai, sveikai atrodyti, o tai įmanoma su profesionaliomis grožio priemonėmis.
„Visos klientės, kurios pastaruoju metu nesilankė pas grožio specialistus, ir po to pirmą kartą po beveik dviejų mėnesių užsuko į grožio saloną, sako, kad jautėsi ypatingai – kaip atvykusios į šventę. Tai juk laikas, dėmesys sau, savo vertės kūrimas arba kitaip – pasitikėjimo sau suteikimas“, – sako I. Mašauskienė.
„Atwins“ kūrybos kuratorė pasakoja, kad parodoje „Pelenė KITAIP“ vyks kolekcijos „SS'20“ pristatymas su garsiais grožio specialistais Andriumi Masausku ir Anatolijumi Pajanok. Programoje laukia išsami edukacija apie kirpimo ir dažymo tendencijas, šių metų stilingiausius moteriškus ir vyriškus kirpimus, aktualios kirpimo formos, dažymų tendencijos bei technologijos.
Paroda „Pelenė KITAIP“ vyks birželio 19–21 dienomis Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“. Šiais metais parodoje galėsite lankytis nemokamai. Grožio ir mados industrijų atstovai savo produktus, grožio tendencijas pristatys 3-ioje, 5-oje salėse bei lauko teritorijoje. Organizatoriai žada pasirūpinti papildomu saugumu – papildoma ventiliacija, dezinfekcija, srautų valdymu. Be viso to ir patys lankytojai raginami laikytis saugumo rekomendacijų: dėvėti kaukę, plauti rankas, laikytis saugaus atstumo, karčiuojant likti namie.
Šių metų parodoje lankytojams būtina išankstinė registracija.