Tyrimas atskleidė, ar esame reklamų aukos | KaunoDiena.lt

TYRIMAS ATSKLEIDĖ, AR ESAME REKLAMŲ AUKOS

  • 8

Naujausias tyrimas atskleidė lietuvių apsipirkimo įpročius. Pasirodo, esame ne tik nuolaidų ir išpardavimų medžiotojai, bet ir reklamos aukos, plačiau – LNK reportaže.

Plačiau apie tai pasakojo „Citadele“ lėšų valdymo ir prekybos finansavimo vadovas Romas Čereška.

– Kaip elgiasi lietuviai? Ar traukia savo nuolaidų korteles, ar ieško raudonų lipdukų?

– Ir taip, ir taip. Mūsų naujausias tyrimas atskleidė, kad lietuviai yra paveikūs reklamai ir nuolaidoms. 37 proc. lietuvių perka ten, kur yra reklamuojamos nuolaidos. Kita dalis perka per išpardavimus. Analizavome skirtumus tarp fizinių parduotuvių elektroninių. Dažnai žmonės perka iš elektroninių parduotuvių, nes tai sutaupo laiko. Kiti perka iš elektroninių parduotuvių, nes ten yra didesnis prekių asortimentas. Apie fizines parduotuves sako, kad jiems norisi pasikonsultuoti su fiziniu konsultantu. Daugelis mano, kad fizinėse parduotuvėse apsipirkti yra saugiau.

Visas LNK reportažas – vaizdo įraše:

 

 

– Kai kurie lietuviai mano, kad elektroninėse parduotuvėse galima sutikti sukčių.

– Yra tokia nuomonė. Tačiau tų sukčių ir apgavysčių šiais laikais yra labai mažai. Perkant elektroninėse parduotuvėse, yra naudojamos skaitmeninės mokėjimo priemonės, tai reiškia, kad yra saugu. Atsiskaitant kortele, net jei jus apgautų, yra labai didelė galimybė, kad bankas gražins jums pinigus. Veikia naudotojo apsaugos programa.

– Ar esame reklamos aukos?

– Yra 26 proc. lietuvių, kurie teigia, kad reklama jų neveikia. Tai tik ketvirtis, visa kita dalis lietuvių yra paveikta reklamų ir nuolaidų.

– Kodėl lietuviai taip elgiasi?

– Iš principo, žmonės ieško, kur gali nusipirkti pigiau, už tuos pačius pinigus nusipirkti daugiau arba geriau. Šiuo metu dar prisidėjo ir infliacija, kilusios palūkanos.

Žmonės ieško, kur gali nusipirkti pigiau, už tuos pačius pinigus nusipirkti daugiau arba geriau.

– Ar nebūna, kad lietuviai perka ir tai, ko jiems nereikia?

– Būna. Mūsų apklausti asmenys tyrimo metu sakė, kad jie perka internetu, kad išvengtų impulsyvių pirkimų.

– Ar lietuviai renkasi momentines akcijas ar didžiuosius išpardavimus?

– Per sezoninius išpardavimus perka 11 proc. lietuvių, o per prekybų centrų paskelbtus išpardavimus – 5 proc. Atrodo, gal nedaug, bet imant visą imtį, šie skaičiai yra palyginus dideli.

– Kokios yra amžiaus grupių tendencijos?

– Nesiečiau su amžiaus grupe. Tai labiausiai susiję su informacijos prieinamumu. Jei prieini prie daug informacijos ir internete matai, kur kokios nuolaidos, turi visai kitą kiekį informacijos, nei žmogus, ją gaunantis tik iš lankstinuko.

Rašyti komentarą
Komentarai (8)

Tai

informacinis triuksmas. O triuksmas - baisiausia tarsa po masinio poveikio ginklu!

Ramus

Papasakojimas apie lietu per lietu...

Reklama

tai psichologine prievarta! Todel taip - esame jos aukos! Padarykite atskira kanala,saitus,leidinius jai - ir te naudojasi tie,kam jos reikia! O ne brukite i zmoniu smegenis 6uda per prievarta!
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS