Sutriko „Luminor“ ir „Swedbank“ e. bankininkystės veikla | KaunoDiena.lt

SUTRIKO „LUMINOR“ IR „SWEDBANK“ E. BANKININKYSTĖS VEIKLA

  • 4

Dėl „Luminor“ ir „Swedbank“ internetinės bankininkystės veiklos sutrikimų ja negalėjo naudotis dalis klientų, penktadienį skelbia naujienų portalas „15 min“.

Bankų atstovai portalui patvirtino, kad tai nėra visuotinė problema – su sutrikimais susiduria dalis klientų.

„Luminor“ interneto banko sutrikimai fiksuoti penktadienį ryte, o „Swedbank“ – maždaug nuo ketvirtadienio 15–16 val. Bankų atstovai teigia, kad trikdžiai šalinami.

Rašyti komentarą
Komentarai (4)

Natalija

Randuosi JAV ir paliko mane bankas be pinigų. Visą parą bandau susijungti su banku elektronine bankininkyste, bet deja. Ką daryti tokiu atveju?

skaitytoja

Ir dar nori panaikinti atsiskaitymą grynais

jooo

internetinė bankininkystė - jėga:D . O jūs runkeliai dar neklausot kas jums geriau..Galit ukrainiečiu paklaust kaip gerai internetinė bankininkystė kokiam Bachmute..;D) UŽTIKRINTAS DALYKAS ;D)
DAUGIAU KOMENTARŲ

SUSIJUSIOS NAUJIENOS