Gudragalviai ,dar jie matai gina šaltakraujį žudiką.Ar jūsų tuščios galvos nesugeba suvokti,kas nutiko?Pėsčiųjų perėjoje sumaitota moteris,ir taip ,kad ją ištraukti galėjo tik speciali iškviesta komanda.Debilas, jį per maža sodinti į kalėjimą...
ką čia pezat ? lėtai ėjo...NESVARBU kokiu greičiu ėjo, bet tai buvo PERĖJA ir visi ale šoperiai nei skubėti , nei vilktis neturi teisės, TURI SUSTOTI IR PRALEISTI PĖSČIĄJĮ. Reikia bausti visu griežtumu. Ir aplamai visus skrajūnus,žalojančius-žudančius avarijose žmones, reikia teisti kaip žudikus.
vaikiukai matete kaip atrodo mociutes.Man tiek metu kaip tai zuvusiai moteriskei bet manau jei jus pastacius salia manes idomu kuris is musu butu diedukas o kuris vyrukas.
Labai daznai tokios motereles po vaziuojama gatves dali vaiksto kaip po parka sĺykstus dadartinis isitikinimas kad pesciuju perejose visos teises pesciuju visiskai nekreipia demesio i riedanti simtatoni transporta visiskas isitikinimas kad pereja mano karalyste labai gaila visiskai nekaltai nemalonumu turesiancio vairuotojo per moterele nusprendusios pasivaikscioti pesciuju perejoje stiprybes vairuotojui
tamsta esi is tu eiliniu melagiu tvirtindamas kad vairuotojas tikrai ja mate.Siulyciau dazniau vakarais su savo galvele pasneketi ivairiomis temomis,gal siek tiek protelio igausi.
pamatytumete kaip elgiasi vikiku vairuotojiai kitu vilkiku atzvilgiu kurie vaziuoja nenusizengdami keliu taisyklem visose europos sajungos salyse.Vaziuoja ''prilipe'' prie mano puspriekabes galo ne daugiau puse metro ir isvaziaves beveik pusmetri i antra juosta taip ragindami kas as vaziuociau greiciau pazeisdamas keliu taisykles.O jei tie ''cigonai'' is rumunijos,ispanijos ar austrijos mato kad tu greiciau nevaziuosi tai ten kur lenkti draudziama vis vien tave aplenke o kai aplenke persirikiuoja i mano eismo juosta ''kerta'' per savo vilkiko stabdzius taip jie bando aukleti ''nepaklusnuosius''.Isvadas daryti jums kokie yra vilkiku vairuotojiai ne tik LT bet ir visur europoje.
Daugiau prisiimkite invazinių vairuotoju su nupirktomis teisėmis dar ne to pamatysite mes patys vairuotojai esame pašiurpe nuo jų "vairavimo" ir atsakomybės supratimo
Lietuviai neblogai vairuoja tarpmiestinius autobusus, ypač tuos, kurie į užsienį važiuoja. O furų vairuotojai lietuviai baisesni ir kvailesni už bet kurios kitos tautybės vairuotojus. Neapibendrinu- visaip būna. Beje, šis avinas, kuris nužudė moterį, taipogi lietuvis. Beje, furas Lietuvoje ir užsienyje neblogai vairuoja baltarusiai, todėl kad jiems yra daugybė reikalavimų ir pirmiausia patirtis, įrodyta n dokumentų. O lietuviai priimami bet kas - buvę mikroautobuso ar sunkvežimio vairuotojai ir furos nė karto nevairavę.
pasakas pasakoji apie autobusu vairuotojus.Ar nors karta atkreipei demesi kokiu greiciu jie vaziuoja ,as ne karta maciau kaip jie lekia pazeisdami visas keliu taisykles o keleiviai sedi ramus nes nesupranta ar vairuotojas nepazeidineja keliu eismo taisykliu ypac greicio.
Klausyk bulba matome kokie jus vairuotojai tik tepala nuo balno sugebate nustumti, šiukšles autostradoj per langa mėtyti mokate, aikstelele i juosta nepataikote o apie tachograbo darbo dienos pradzia is vis nezinote bet as jusu nekaltinu belarus traktoriuje tachografų nera
Įsikalkit į galvą, kad pėsčiųjų perėja yraaaaaa pavojingiausia vieta kelyje, gatvėje ir netgi kieme. Šioje avarijoje perėja yra Hesburgerio pervažiuojamo kiemo/parkingo teritorijos dalis.
Ir kt. pastebėjimas: kiekvienas furistas žino, kad bet kuris jo manevras kelia pavojų kitiema eismo dalyviams. O čia jis atliko ypatingai sudėtingą 4ių dalių manevrą, kirsdamas dvi perėjas, gatves, pervažiuojamą kiemą, kitoj pusėj išvažiavimas iš daugiabučių kiemo ir 4 šaligatviai, neskaitant Heso foodraivo ir šaligatvio. Tai didžiulis stresas, bet tu turi būti ypatingai dėmesingas ir judėti vėžlio greičiu. Nes atrodo, kad pėstieji jaučiasi nemirtingi, kad jie vaikšto tarsi savo bute be slenkščių. Aš kai šalia matau furą, įsivaizduoju už jos vairo save.
Tu poete as 18 metu osle gyvenu,pensininkai per gatves vaiksto neatsisukdami ir visi gyvi laimingi su savo seimom vakarieniauja. Ismikit dirbti o dalbajobinti, fura ne dviratis miesto ribuose is vis turi buti uzdrausta sunkiasvorem ivaziuot. Infrakstruktura pritaikyta verslui ne zmonem. I europos sajunga tie istojo. Bl sikna gerai atspardyti. Jam stresas bl nevairuok!
Furos viską turi vežti tik į priemiestinius sandėlius kaip yra visame pasaulyje ir kaip dar neseniai buvo ir Lietuvoje. O iš sandėlių vežioja ne furos, o paprasti krovininiai sunkvežimai ar mikrai. Kuo viskas baigiasi, kai furos važinėja mieste ir dar su priekaba sukinėjasi miesto gatvėmis per posūkius ir perėjas GERAI PAMATĖME. Gal ir meras teiksis pamatyti ir uždraus furų judėjimą mieste. Būtų juokinga ir nenormalu, jei tarkim kokiame nors Paryžiuje, Amsterdame ar Ženevoje pamatytume mieste furas. O Lietuva kaimiečių, bepročių ir pinigų vergų kraštas. Transporto išsigimėliai davė miesto karaliui išsigimėliui otkatus ir gavo leidimą furoms siautėti po miestą. ŽUDIKAI, kad jus nelabas į pragarą nuneštų. Tegul karma atsisuka į jus visu gražumu.
Na kad ir būtu senuole "kalta"? Ėjo PERĖJA gi? Ar to neužtenka?! Kiek daug kacapų, siaubas. Sukakoti vakarai, o elgėsis kaip putino zudas. Nenuostabu kad europa byra.
Visus furistus, ir kitus kelių gaidžius, reikia KASTRUOTI. Jie tiesiog babujinai su kiaušų dydžio smegėnimis tarp kojų kapšeliuose. Ir komentarai tokių imbiciliški.
Furistai dirba sunku darba, ner ko ant ju varyt! Sis atvejis siaubingas, ir zuvusioji cia nekalta. Taciau siaip pestieji daznai neivertina, koks yra skirtumas vairuoti automobili ir koks fura ir lenda po ratais... Didziausi gaidziai- motociklininkai, uzknise visa miesta. Kastruok geriau juos.
FURA NEGALI VAŽINĖTI PO MIESTĄ, nes visur žmonės ir begalinės perėjos! O furos nenori stabdyti. Šiuo paprastu konkrečiu atveju furistas kaltas visu 100 proc., nes leido pėsčiajai eiti per perėją, tipo praleidžia, o pats užvažiavo ant jos, nespėjus jai pereiti. Nors moteris ėjo ne lėtai, kaip pasakė du liūdininkai. Tiesiog furistas net nestabdė. Gal moteris būtų spėjusi pabėgti nuo mirties, jei per perėją būtų bėgusi kaip sportininkas. Furisto neatidumas ir taisyklių pažeidimas tiesiog beprotiškas.Jam dešimt metų cypės bus tas pats.Nes jis bukaprotis žudikas.O sunkų darbą furistai pasirinko patys dėl gerų atlyginimų.Taigi man dzin kad jiems sunku, jų niekas į tą darbą nevarė.Bet jei į tą darbą eina tie, kurie nemoka jo dirbti ir žudo žmones- jų vieta kalėjime. Ir man, kaip pėsčiajam, giliai dzin furistų problemos.Mieste jie turi stabdyti prieš perėjas ir stovėti kol pėstysis nepereina perėjos, o ne važiuoti jam ant nugaros.Išgama, kad jis nudvėstų kalėjime.MIESTE NE VIETA FUROMS !!!
Užjaučiame žuvusiosios artimuosius. Žiauri netektis. O kiek buvo komentarų, kaltinančių moterį ir t.t. Gal pirmiausia įsitikinkite konkrečiai, užuot kaltinę nekaltąjį.
kai keliuose matau kaip vilkiko vairuotojas nesilaiko saugaus atstumo nuo priekyje važiuojančio automobilio.Tad galiu pasakyti tik viena DAUGUMA VILKIKU VAIRUOTOJU CHAMAI KELIUOSE.
Tokių avarijų ne viena, nes vilkiko vairuotojas sėdėdamas aukštai ir pakankamai toli nuo automobilio stiklo paprasčiausiai nemato kas vyksta visiškai arti jo automobilio. Taigi pėstieji drąsiai naudokitės savo privilegijomis ir sėkmingai būsite sutraiškyti.
Nereikia tų pasakų- nemato. Iš pradžių matė kaip eina per perėją ir matė kokiu greičiu eina ir matė, kad nebėga, o eina. Taigi nereikia važiuot per perėją KAI NEMATO pėsčiosios, kuri jo praleidžiama ką tik ėjo ėjo per perėją. Reikia važiuoti tada, kai jau MATO PĖSČIĄJĄ perėjusią perėją - ten tiek tos perėjos ir tėra. Tai sekundžių reikalas ir niekur nenuskubėsi, juolab fura jau buvo prie pat parduotuvės sandėlių ir jam skubėti tikrai nebebuvo kur. Be to, nepamačius kaip pėsčioji perėjo - važiuoti visada pavojinga, nes gal žmogus sukniubo nuo širdies smūgio ??? O tu jį priedo pervažiuosi. Ir jei žmogus eina vienas per perėją, taigi jei sukniubs niekas vairuotojui nepradės rėkt ir mojuot vairuotojui, kad nevažiuok čia žmogus nukrito su priepuoliu. Tokiais atvejais vairuotojas turi būti atidus ir atsakingas. Arba nepraleist arba žiūrėt kaip pereina ir kai jau pamato žmogų, pratrepsėjusį pro furos kabiną tada ir gali važiuoti. Kaip vairuotojas gali to nesuprasti ???
Nekurk fantazijų, niekas ant žmogaus tyčia nevažiuoja. Važiuodama fura privalo stebėti daugelį aplinkybių ne tik priekyje bet ir gale. Neatmestina versija, kad sustojo ne dėl pėsčiosios bet dėl kitų eismo aplinkybių, o pėsčioji į perėją žengė atėjusi iš visiškai nematomos dešiniosios kelio dalies.
Tu esi debilas tu neturi tachografo kuris tau minutes skaiciuoja kiek vairuoti tu gali. be to pilna keliuose ne vairuotojų iš trečiųjų šalių kurie vairuoja furas kaip moka kas nuo kupranugariu nulipe kas nuo belarus traktoriaus nulipes nesipirke teises ir i kelia
kuris budamas debilu kitus isvadina debilais.PRIE KO CIA TU RASAI APIE TACHOGRAFA.MATAI BAIGINEJASI 4,5 VAL.DARBO LAIKAS STOK IR PO NORMALIOS PAUZES VEL VAZIUOK.Nereikia save laikyti gudriausiu uz visus.
Tai jei minutes jam skaičiuoja jis turi žudyti žmones? Na tai dabar galės skaičiuoti ir minutes ir valandas cypėje. O baisiausia trečioji šalis yra kaimiečių Lietuva su laukiniais vairuotojais, žioplais medikais, debilais mokytojais, kvailais politikais, girtuokliais, pašalpiniais ir pros.tėmis.. Vergetų šalelė, kuris išlaikoma ES dėka. Vien baltarusiai Lietuvoje dirba gerai ir furas vairuoja idealiai. O lietuviai yra lochai visose srityse. Labai nori save iškelti kaip šūdą ant šakių, bet baudžiauninkais esam gimę ir laisvais, inteligentiškais žmonėmis nebūsim niekada. Dabar Lietuvą stengiamasi suniveliuoti, išsklaidyti, kad neliktų tų baisių lietuviškų genų. Panos raginamos tekėt už užsieniečių, į Lietuvą privežta arabų ir juodukų, taigi po 50 metų tie baisūs genai bus stipriai atskiesti.
Daug lietuvių nori pasirodyt ereliais ir dažnai perlenkia lazdą su greičiu. Bet furas vairuoja pamišėliai. Neapibendrinu, turbūt yra ir normalių vairuotojų. Bet kiek matau, tai bepročiai vakar iš psichuškės paleisti. Nedagydyti. Jie nuolat net vienas su kitu lenktyniauja kelyje Vilnius- Kaunas. Vienas lenkia, kitas neleidžia. Ir važiuoja abu greta. Iš paskos velkasi maškių eilė, nes negali jų aplenkt- jie važiuoja greta. O kai fura galu gale aplenkia kitą furą, tai neužilgo tas aplenktasis irgi bando aplenkti... Vnž idiotai. Kasdien važiuoju tuo keliu į darbą ir nėra buvę, kad nepamatyčiau bepročių furistų.
O kam man dirbti vairuotoju - aš ne baudžiauninkas. Kas neturi proto ir išsilavinimo, tas ir dirba šū.dinus darbus. Tai jų problemos, kurios man nerūpi. Antra eile važiuoti kaip bepročiui ant 90 negalima, kai leidžiamas greitis 110. Jis turi važiuoti pirma eile ir netrukdyti eismui. Tokius bepročius furistus vairuotojai nufilmuoja, praneša kelių policijai ir furistai gauna baudas. Jų problemos yra tik jų problemos ir neturi tapti mano problema. Amžinai zyzia tik tie, kurie jokio darbo nemoka dirbti. Normalūs furistai nezyzia ir moka važiuoti taip, kad neatrodytų psichais.
vairuotojas,kad jus zinotumete kiek tu vilkiko vairuotoju praeina taip arti kito vilkiko ir to kvailio einancio nematau sedint uz vairo.O kai tiems pasignalinu kai juos pamatau tai anie pradeda ''akis draskyti'' tipo tu uz vairo privalai viska matyti.Tad pasakysiu tik tiek ,nesvarbu uz kokio automobilio vairo tu sedi svarbu ka tu matai ir girdi budamas uz jo.
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)
(be temos)