Atsakė į klausimus – liko be eurų | KaunoDiena.lt Pereiti į pagrindinį turinį

Atsakė į klausimus – liko be eurų

2 2025-03-09 18:00

Komentarai

Grįžti atgal

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.

Komentarai

  • HTML žymės neleidžiamos.
Atšaukti
skaitytojas

Gaila moters, galbūt tie 800 € jai buvo dideli pinigai. Ji beveik viską atlikinėjo teisingai, išskyrus tą momentą, kad kelis kartus suvedinėjo Smart id - bankas su tikru URL adresu tikrai to neprašo. Vis dėlto geriau pilnai su ranka suvesti pvz.: ****://www.bankopavadinimas**** o ne rinktis iš naršyklės išmetamų eilučių. Čia ne tas atvejis kai dėl visokių "verslininkų", "atsargos pulkininkų" ar net "generolų" galvas pamečiusios moteriškės "melžiamos" ištisais mėnesiais, perveda po keliasdešimt tūkstančių ir nesusimąsto kad šeria tokį "generolą" be galimybės kada nors atgauti savo pinigus.
4
0
Senjora

Bankas žino į kurią sąskaitą nukeliavo, bet nežino kam. Keista, kad negalima sužinoti kliento pavardės ir vardo, juk yra sąskaitos Nr. .. ir per šiuos duomenis viską galima sužinoti. Tai blefas...Bet bankas neužsiima ieškoti tų nusavintų pinigų, kam jiems to reikia...
1
0

In reply to by Svečias (nepatvirtina)