LĖKTUVE KELEIVIS IR GRASINO, IR PLŪDOSI: PYKO, KAD REIKALAVIMŲ NEIŠSAKĖ RUSIŠKAI
Vienu kompanijos „Wizzair“ lėktuvu penktadienį skridę keleiviai buvo priversti stebėti nemalonią situaciją.
„Priority unboarding – arba, kai nori būti kietas prieš skrydžio palydoves“, – socialiniame tinkle apie incidentą skrydžio iš Lvovo į Vilnių metu rašė Marijus Velička.
Anot jo, penktadienį vienas pilietis šiame lėktuve pasipiktino, kad jam saugumo reikalavimai nebuvo paaiškinti rusų kalba.
„Skrydžio palydovės jam paaiškino, kad „Wizzair“ lėktuve skrydžio instrukcijos teikiamos anglų kalba bei šiuo atveju papildomai lietuvių, kadangi skrydis yra į Vilnių. Kadangi skrydžio palydovė mokėjo rusiškai, jam asmeniškai dar paaiškino rusiškai. Pilietis ir toliau piktinosi, ir dar necenzūriniais žodžiais, o kodėl ne visiems ir neviešai. Jo paprašė elgtis tinkamai – jis atsisakė. Jis paaiškino, kad žino savo teises, ir kad dabar visiems BUS. Skrydžio palydovė suprato, kad susidūrė su tikru VIP klientu, ir atvykus į Vilnių užsakė jam priority unboarding. Mes visi kantriai palaukėm, kol tikras VIP išlips“, – M. Veličkos paviešintoje nuotraukoje matyti, kad keleivį išsiveda policijos pareigūnai.
Portalui kauno.diena.lt vyras pasakojo, kad jis sėdėjo lėktuvo priekyje, o pasipiktinęs keleivis – lėktuvo gale. „Kadangi skrydžio metu palydovės stoviniuoja lėktuvo priekyje, o mes sėdėjom čia pat, tai ir pastebėjom, kad palydovės labai susinervino ir išgirdom jų pokalbius, – prisiminė M. Velička. –Keleivį ramino tik personalas, aš pasiūliau savo pagalbą, bet neprireikė.“
Anot pašnekovo, įniršęs keleivis tik burnojo, tačiau kumščių į darbą nepaleido.
Lietuvos oro uostų Komunikacijos projektų vadovė Lina Beišinė portalui kauno.diena.lt sakė, kad orlaiviui nusileidus Vilniaus oro uoste keleivio jau laukė policijos pareigūnai.
SUSIJUSIOS NAUJIENOS
-
DMN inf.0 komentarai
-
7 komentarai
-
DMN inf.0 komentarai
Jo
Славофобу
>Slave